eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Dostawa 1 sztuki samochodu specjalnego typu pick-up rozpoznawczo - ratowniczego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-14

Starachowice: Dostawa 1 sztuki samochodu specjalnego typu pick-up rozpoznawczo - ratowniczego.
Numer ogłoszenia: 123503 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Starachowicach , ul. Krzosa 8, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2745388, faks 041 2745389.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.starachowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 1 sztuki samochodu specjalnego typu pick-up rozpoznawczo - ratowniczego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki samochodu specjalnego typu pick - up rozpoznawczo - ratowniczego, fabrycznie nowego, nie posiadającego śladów używania, spełniającego poniższe wymagania: 1.Spełnia wymagania prawa o ruchu drogowym (ważna homologacja na samochód bazowy) 2.Spełnia wymagania obowiązujących norm emisji spalin, pozwalające zarejestrować samochód w dniu jego odbioru faktycznego 3.Spełnia wymagania dla pojazdu straży pożarnej uprzywilejowanego w ruchu 4.Nadwozie typu pick - up z przedłużoną kabiną pasażerską 5.Liczba drzwi - minimum 4 6.Liczba miejsc - minum 5 7.Dopuszczalna masa całkowita max. 3500 kg 8.Gwarancja minimum 24 miesiące 9.Zabudowa przestrzeni bagażowej w kolorze nadwozia, wykonana z tworzyw sztucznych lub metalu nie ulegającego korozji, z możliwością łatwego samodzielnego montażu / demontażu, otwierana z tyłu oraz po obu bokach pojazdu 10.Oświetlenie wnętrza przedziału ładunkowego, oraz zabezpieczenie przed dostępem niepowołanych osób 11.Zamontowana łatwo zmywalna wykładzina przestrzeni bagażowej 12.Fartuchy przeciwbłotne przód i tył 13.Układ kierowniczy - ze wspomaganiem, 14.Układ hamulcowy - hydrauliczny ze wspomaganiem, wyposażony w układ ABS, 15.Kolorystyka i oznaczenia pojazdu: a.kolor nadwozia czerwony RAL 3000 lub srebrny metalic, b.oznakowanie pojazdu napisami i numerami operacyjnymi (podanymi w trakcie realizacji zamówienia) taśmami odblaskowymi - zgodne z zarządzeniem nr 8/2008 z dnia 10 kwietnia 2008 r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej 16.Zamontowane przednie lampy przeciwmgielne 17.Klimatyzacja 18.Regulacja kierownicy 19.Elektryczne sterowanie szyb bocznych - minimum przednich drzwi 20.Elektryczne sterowanie i podgrzewanie lusterek zewnętrznych 21.Pasy bezpieczeństwa z napinaczami 22.Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera 23.Należy przewidzieć co najmniej jeden zamykany schowek, zaleca się aby w kabinie kierowcy znajdowały się praktyczne schowki w drzwiach i desce rozdzielczej, 24.Koła z oponami wielosezonowymi (rok produkcji opon nie starszy niż 2009) 25.Radio CD z anteną i głośnikami 26.Kabina wyposażona w oświetlenie indywidualne nad siedzeniem dowódcy oraz szperacz ręczny z możliwością podłączenia do gniazda zapalniczki 27.Gniazdo 12 V w przedziale ładunkowym 28.Sygnalizator akustyczny cofania 29.Centralny zamek sterowany pilotem 30.Immobiliser 31.Wysokoprężny silnik z turbodoładowaniem 32.Moc silnika minimum 130 KM 33.Osłony metalowe silnika i skrzyni biegów typu off - road 34.Napęd 4x4 z możliwością odłączania przedniej osi, blokowany mechanizm różnicowy tylnej osi 35.Prześwit min. 200 mm 36.Kąt natarcia min. 30 stopni 37.Kąt zejścia min. 25 stopni 38.Zamontowany homologowany hak holowniczy minimum 3 tony, ze złączem elektrycznym 39.Zamontowana z przodu wyciągarka min. 3,5 tony 40.Dodatkowe wyposażenie samochodu: a.niebieskie oświetlenie pojazdu uprzywilejowanego w ruchu: belka sygnałowa + stroboskopy przednie wykonane w technologii LED; moc wzmacniacza urządzenia do nadawania komunikatów głosowych co najmniej 100 W, 3 sygnały modulowane, zmiana modulacji klaksonem, b.zabudowany w kabinie radiotelefon Motorola GM 360 (lub równorzędny) z anteną zewnętrzną, c.apteczka samochodowa, trójkąt ostrzegawczy, kamizelka ostrzegawcza (minimum 2szt.), gaśnica samochodowa, klucz do kół oraz lewarek, d.wszystkie lampy przednie, tylne i belka sygnałowa zabezpieczone siatką stalową e.2 szt. gaśnic proszkowych 6 kg. f.zamocowania na przedniej ścianie skrzyni ładunkowej uchwytów na 2 gaśnice proszkowe 6 kg oraz 2 kpl uchwytów do aparatów powietrznych nadciśnieniowych marki Fenzy g.gumowe dywaniki do kabiny 1 kpl (4 szt.) 41.Instrukcja obsługi samochodu w języku polskim 42.Zaświadczenie o przeprowadzonym dodatkowym badaniu technicznym pojazdu dla samochodów specjalnych 43.Wyciąg ze świadectwa homologacji 44.Karta pojazdu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000 zł (trzy tysiące złotych). Wymagany termin ważności gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej 30 dni, tj. przez okres związania ofertą liczony od dnia otwarcia ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Starachowicach: ING Bank Śląski: 54 1050 1432 1000 0022 8090 1626 w terminie : do dnia złożenia ofert do godz. 10:00. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 5. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wniosą wadium zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale VIII Specyfikacji, oraz spełniają następujące warunki:a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dowód wniesienia wadium. Oferta cenowa wraz z informacjami na temat przedmiotu zamówienia wymienionymi na formularzu załącznika nr 1 do SIWZ - załączyć obowiązkowo. Opis techniczny oferowanego pojazdu podpisany przez Wykonawcę, zgodnie załącznikiem nr 2 do SIWZ - załączyć obowiązkowo. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - załączyć jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia złożone w sposób j.w. - załączyć jeżeli dotyczy. Nie złożenie któregokolwiek z ww. dokumentów powoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania a w konsekwencji uznanie oferty za odrzuconą.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.starachowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Starachowicach ul. Krzosa 8, 27-200 Starachowice, (0-41) 274-53-88, (0-41) 274-53-89, kwatermistrz@straz.starachowice.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Starachowicach ul. Krzosa 8, 27-200 Starachowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.