eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowiec › Usługa udzielenia kredytu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-20

Tarnowiec: Usługa udzielenia kredytu
Numer ogłoszenia: 123498 - 2007; data zamieszczenia: 20.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarnowiec, Tarnowiec 211, 38-204 Tarnowiec, woj. podkarpackie, tel. 013 4424089, 013 4424092, fax 013 4424011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip-podkarpacie.pl/tarnowiec/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa udzielenia kredytu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór banku udzielającego kredytu dla gminy Tarnowiec o następującej charakterystyce: 1. Kwota kredytu 1 590 000,00 PLN (słownie: jeden milion pięćset dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) na pokrycie deficytu budżetu gminy oraz spłatę zaciągniętych pożyczek i kredytów. Kredyt pobierany będzie: od 10 sierpnia 2007 roku - 690 000,00 zł od 4 września 2007 r. - 600 000,00 zł od 4 października 2007 r. - 300 000,00 zł 2. Okres kredytowania: 10 lat od dnia zawarcia umowy. 3. Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego 10 sierpnia 2007 r. 4. Spłata kapitału będzie następowała kwartalnie w równych ratach począwszy od 31 marca 2008 r. do 31 grudnia 2018 r. na koniec każdego miesiąca kończącego kwartał. 5. Spłata odsetek będzie następowała w terminach kwartalnych. 6. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco. 7. W sytuacji gdy kredyt spłacony będzie wcześniej - odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. 8. Odsetki naliczone będą od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia w ratach kwartalnych na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Wykonawcę. 9. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w pkt 12.1 SIWZ 10. Bank nie pobierze prowizji i opłat: - od kredytu wykorzystywanego w formie gotówkowej, - za przelewy środków na rachunek Wykonawcy, - od niewykorzystanego kredytu lub jego części, - od zmian umowy. 11. Oprocentowanie kredytu zmienne oparte na stawce WIBOR - 1M z pierwszego dnia miesiąca stanowiącego pierwszy dzień nowego okresu obrachunkowego plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy. Każdorazowo stopa będzie obowiązywała od pierwszego dnia miesiąca, rozpoczynającego kolejny okres obrachunkowy. 12. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. 13. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie dokonywane w złotych polskich (PLN)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 10.08.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium przez Wykonawcę składającego ofertę..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych dokumentów, określonych w pkt 10.11 SIWZ. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. SIWZ, 2) Oświadczenie z art. 22 i 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy PZP zgodne z załączonym formularzem stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 7) W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z zapisem art. 23 ustawy. 8) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-podkarpacie.pl/tarnowiec

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiajacego, 38-204 Tarnowiec, Tarnowiec 211, pok. nr 22..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, 38-204 Tarnowiec, Tarnowiec 211, pok. nr 7 - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.