Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-15
Trzebiatów: Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni w Gminie Trzebiatów w latach 2010-2011.
Numer ogłoszenia: 12348 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Gminnych i Gospodarki Komunalnej , ul. Sportowa 19, 72-320 Trzebiatów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3872623, faks 091 3872623.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni w Gminie Trzebiatów w latach 2010-2011..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający zleca Wykonawcy utrzymanie i konserwację gminnych terenów zieleni w Trzebiatowie, Włodarce i Mrzeżynie. Do zakresu prac Wykonawcy należy: a. Utrzymywanie porządku i czystości na terenach zieleni poprzez oczyszczanie ręczne i mechaniczne oraz częstotliwością wykonywania czynności. Utrzymywanie czystości powinno odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i porządkowymi. b. Wsiewanie i koszenie trawy na terenach zieleni oraz zgrabianie skoszonej trawy. c. Oczyszczanie krawężników. d. Zwalczanie chwastów (odchwaszczanie). e. Przycinanie (prześwietlanie) żywopłotów, krzewów i drzew oraz usuwanie odciętych pędów natychmiast po przycince. f. Przycinanie raz w roku w okresie spoczynku wegetacyjnym do dnia 05.12. danego roku koron drzew wzdłuż ulic II-go Pułku Ułanów, Sportowa, Zagórska oraz Rynek. g. Remonty i konserwacja ławek ulicznych przy terenach zieleni wykonywane na bieżąco, malowanie raz w roku na wiosnę. h. Unieszkodliwianie powstałych w wyniku działalności odpadów poprzez ich wywóz na składowisko odpadów, z którego zarządzającym została zawarta umowa, kompostowanie w miejscach do tego celu przeznaczonych lub w inny sposób nie naruszający porządku w miejscach publicznych. Zabrania się pozostawiania nieczystości w miejscach publicznych. i. Utrzymywanie w dobrym stanie wizualno - estetycznym donic betonowych w Mrzeżynie oraz dokonywanie w nich nasadzeń i pielęgnacji kwiatów. j. Wykonywanie prac pielęgnacyjno - konserwacyjnych polegających na koszeniu traw dwa razy w miesiącu przez pięć miesięcy w roku (od m-ca maja do m-ca września) w razie potrzeby i w październiku, sprzątaniu zanieczyszczeń dwa razy w tygodniu przez cały rok, bieżącym utrzymywaniu zieleni średniej i wysokiej (krzewów i drzew). k. Wykonawca będzie świadczyć usługi przy użyciu własnego sprzętu, narzędzi i środków, tj. wszelkie koszty związane z utrzymaniem i konserwacją terenów zieleni (tj. zakup roślin, materiałów do remontu i konserwacji ławek, tablic informacyjnych, utrzymanie taboru i sprzętu, utrzymanie pracowników, koszty przyjęcia na składowisko itp.) ponosi Wykonawca. Wykaz częstotliwości wykonywanych czynności: 1. powierzchniowe czyszczenie terenu 2/tydzień (poniedziałek, piątek) 2. koszenie traw 2/miesiącu/5 miesięcy od maja do września w razie potrzeby i w październiku 3. zgrabianie skoszonej trawy natychmiast po skoszeniu 4. cięcie żywopłotów 1/miesiącu/5 miesięcy 5. zbieranie odciętych pędów natychmiast po przycięciu 6. odchwaszczanie 1/miesiącu/4 miesiące 7. wygrabianie liści 2/roku (jesień, wiosna) 8. przycinanie krzewów 1/rok 9. usuwanie odrostów krzewów natychmiast po przycięciu 10. pielenie klombów 1/miesiącu/4 miesiące 11. prześwietlanie koron drzew 1/rok 12. usuwanie odrostów drzew 1/miesiącu/4 miesiące 13. malowanie ławek 1/rok (na wiosnę).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.31.50.00 - Usługi w zakresie siewu 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 22.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz w SIWZ; Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; Przy analizie ofert pod wzgledem spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający stosuje zasadę: spełnia - nie spełnia. Wykonawca spełni wszystkie kryteria zawarte w SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny, (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (z tych dokumentów powinno wynikać, kto jest pełnomocnym przedstawicielem wykonawcy), Aktualne zezwolenie na świadczenie usług w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) (wzór Nr 2 do formularza oferty) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika US potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Wykaz sprzętu, na formularzu stanowiącym wzór Nr 3 do formularza oferty, przewidzianego do realizacji zamówienia z udokumentowaniem jego posiadania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzebiatow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Gminnych i Gospodarki Komunalnej, ul. Sportowa 19, 72-320 Trzebiatów, pokój nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2010 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Gminnych i Gospodarki Komunalnej, ul. Sportowa 19, 72-320 Trzebiatów, pokój nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TRZEBIATOWA
- Renowacja elewacji zabytkowego pałacu w Trzebiatowie powstałego w latach 80tych XVII wieku
- Dostawa warzyw dla Domu Pomocy Społecznej w Jarominie
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Trzebiatowie
więcej: przetargi w Trzebiatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych pochodzących z terenu gminy Rokietnica
- >>ZAGOSPODAROWANIE SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy
- Remont instalacji elektrycznej i odgromowej w części budynku nr 28 w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądzu - sprawa numer 38/2024
- Konserwacja elementów strzelnicy typu "B" w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz oraz przy ul. Targowej w Brodnicy - sprawa numer 39/2024
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.