eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad przebudową istniejącej linii napowietrznej SN-15kV o długości ok. 420 m w rejonie ulic Staroprzygodzkiej-Granicznej w ramach zadania inwestycyjnego Budowa nowego budynku Publicznego Przedszkola Nr 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-14

Ostrów Wielkopolski: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad przebudową istniejącej linii napowietrznej SN-15kV o długości ok. 420 m w rejonie ulic Staroprzygodzkiej-Granicznej w ramach zadania inwestycyjnego Budowa nowego budynku Publicznego Przedszkola Nr 2
Numer ogłoszenia: 123479 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65275 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad przebudową istniejącej linii napowietrznej SN-15kV o długości ok. 420 m w rejonie ulic Staroprzygodzkiej-Granicznej w ramach zadania inwestycyjnego Budowa nowego budynku Publicznego Przedszkola Nr 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad przebudową istniejącej linii napowietrznej SN-15kV o długości ok. 420 m w rejonie ulic Staroprzygodzkiej-Granicznej w ramach zadania inwestycyjnego Budowa nowego budynku Publicznego Przedszkola Nr 2. I. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje nadzór nad: a) wykonaniem słupa z rozłącznikiem, b) wykonaniem linii kablowej SN, c) wykonaniem rozłącznika SN, d) demontażem linii napowietrznej SN, e) wykonaniem odpowiednich przełączeń w sieci SN, f) wykonaniem dokumentacji powykonawczej, g) uzyskaniem odbioru wykonanych robót przez właściciela sieci. II. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1. reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2. sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3. sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót, 4. potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 5. wydawanie kierownikowi budowy lub robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wpisach o dowodach dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, 6. żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 7. kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 8. udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót, 9. kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 10. skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usłu Inżynieryjnych KRASOŃ Józef Krasoń, ul. Andromedy 4/18, 44-117 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1830,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1830,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1830,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.