eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik › Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Chmielnik

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-10

Chmielnik: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Chmielnik
Numer ogłoszenia: 123472 - 2014; data zamieszczenia: 10.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chmielnik , Plac Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3543273, faks 41 3543273.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Chmielnik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa uszkodzonych dróg gminnych na terenie Gminy Chmielnik z uwzględnieniem następujących odcinków dróg: Zadanie 1 : Przebudowa drogi gminnej Śladków Duży - Śladków Mały na odcinkach od km 2+150 do km 2+600, od km 2+725 do km 2+920 i od km 2+960 do km 3+215 o łącznej długości 900mb polegająca na: likwidacji przełomów, uzupełnieniu podbudowy, regulacji studni kanalizacyjnych i zasuw wodociągowych, wyrównaniu istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową 75 km/m2, wykonaniu warstwy ścieralnej mineralno - asfaltowej grubości 4 cm, odtworzeniu zniszczonych zjazdów indywidualnych, ścięciu wyrównania poboczy.Lokalizacja drogi: działka nr ewid. 163,143; obręb Śladków Mały, gmina Chmielnik. Zadanie 2 : Przebudowa drogi gminnej Piotrkowice - Minostowice na odcinku od km 0+600 do km 0+950 o łącznej długości 350 mb o szerokości jezdni 4,0 m polegająca na: likwidacji przełomów, uzupełnieniu podbudowy, regulacji studni kanalizacyjnych i zasuw wodociągowych, wyrównaniu istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową 75 km/m2, wykonaniu warstwy ścieralnej mineralno - asfaltowej grubości 4 cm, ścięciu wyrównania poboczy.Lokalizacja drogi: działka nr ewid. 29 i 36; obręb Minostowice, gmina Chmielnik. Zadanie 3: Przebudowa drogi gminnej Piotrkowice - Minostowice I na odcinku od km 0+640 do km 1+416 łącznie o długości 776 mb, polegająca na likwidacji przełomów, uzupełnieniu podbudowy, regulacji studni kanalizacyjnych i zasuw wodociągowych, wyrównaniu istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową 75 km/m2, wykonaniu warstwy ścieralnej mineralno - asfaltowej grubości 4 cm, ścięciu wyrównania poboczy. Lokalizacja drogi: działka nr ewid. 537,36,31, obręb Minostowice, gmina Chmielnik..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni posiadać zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie robót budowlanych. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy PZP.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie w/w warunku należy złożyć: - Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania z załączeniem dowodu dotyczącego najważniejszej roboty. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: - zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie (potwierdzone dowodami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) polegające na wykonaniu roboty budowlanej w zakresie budowy, rozbudowy, przebudowy lub remontu dróg o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł - Dowód, dotyczący najważniejszej roboty - spełniającej w/w warunek określający, czy robota ta została wykonana w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Dowodami są: poświadczenie podmiotu (na rzecz, którego robota została wykonana) lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia lub dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie oceniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy wykazać: - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować , w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobą legitymującą się kwalifikacjami odpowiednimi do objęcia stanowiska kierownika budowy. Osoba przeznaczona na to stanowisko musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, potwierdzone stosownymi decyzjami, o którym mowa w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) Na potwierdzenie w/w warunku należy złożyć: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie oceniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca wskazuje w wykazie lub składa poświadczenie że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie (potwierdzone dowodami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) polegające na wykonaniu roboty budowlanej w zakresie budowy, rozbudowy, przebudowy lub remontu dróg o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, pełnomocnictwo ( jeżeli dotyczy), oświadczenie o podwykonawcach, zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów ( jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany zawartej umowy w zakresie: 1. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: -wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub osób trzecich ( w tym również trudnej sytuacji finansowej Zamawiającego spowodowanej mniejszymi niż planowane dochodami budżetowymi); -działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią umowy. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony, a następnie udokumentowania zaistnienia tego stanu; -konieczności wykonania robót dodatkowych na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, -szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, -opóźnień w realizacji zamówienia będących następstwem wad zawartych w dostarczonej przez zamawiającego dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, -dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia umownego w okolicznościach w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, -jeżeli zmiany dokumentacji będą zapobiegać powstaniu wady obiektu budowlanego, będą usprawniać bezpieczeństwo, usprawniać proces budowlany, wprowadzać nowe rozwiązania technologiczne i zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. W takiej sytuacji wartość robót, które nie zostaną wykonane na skutek zmiany dokumentacji a ujęte były w kosztorysie ofertowym, zostanie przez Zamawiającego potrącona z ceny ustalonej w umowie. Zakres robót zamiennych zostanie określony zmienioną dokumentacją projektową lub protokołem konieczności a wartość robót zamiennych zostanie ustalona w drodze negocjacji stron, przy uwzględnieniu składników cenotwórczych jakie Wykonawca zastosował w kosztorysie ofertowym. 2. Ponadto dopuszcza się możliwość zmiany umowy w przypadku: - konieczności wykonania robót zamiennych. - zmiany nazwy firmy lub adresu, zmiany kierownika budowy. W/w zmiany wymagają sporządzenia i zawarcia aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chmielnik.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Plac Kościuszki 7 26-020 Chmielnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Plac Kościuszki 7 26-020 Chmielnik Sekretariat - pokój 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.