eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łysomice › Dostawa siłowni zewnętrznych oraz stojaków rowerowych w wybranych miejscowościach gminy Łysomice wraz z montażem oraz wykonaniem prac towarzyszących w ramach operacjiRozbudowa parkingu o dodatkową powierzchnię parkingową wraz z modernizacją nawierzchni w Łysomicach oraz montaż siłowni zewnętrznych i stojaków na rowery w Gminie Łysomice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-25

Łysomice: Dostawa siłowni zewnętrznych oraz stojaków rowerowych w wybranych miejscowościach gminy Łysomice wraz z montażem oraz wykonaniem prac towarzyszących w ramach operacji: Rozbudowa parkingu o dodatkową powierzchnię parkingową wraz z modernizacją nawierzchni w Łysomicach oraz montaż siłowni zewnętrznych i stojaków na rowery w Gminie Łysomice
Numer ogłoszenia: 123452 - 2015; data zamieszczenia: 25.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łysomice , ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 678 32 22, faks (056) 678 32 22 w.23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa siłowni zewnętrznych oraz stojaków rowerowych w wybranych miejscowościach gminy Łysomice wraz z montażem oraz wykonaniem prac towarzyszących w ramach operacji: Rozbudowa parkingu o dodatkową powierzchnię parkingową wraz z modernizacją nawierzchni w Łysomicach oraz montaż siłowni zewnętrznych i stojaków na rowery w Gminie Łysomice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadania pn. Dostawa siłowni zewnętrznych oraz stojaków rowerowych w wybranych miejscowościach gminy Łysomice wraz z montażem oraz wykonaniem prac towarzyszących w ramach operacji: Rozbudowa parkingu o dodatkową powierzchnię parkingową wraz z modernizacją nawierzchni w Łysomicach oraz montaż siłowni zewnętrznych i stojaków na rowery w Gminie Łysomice, CPV: 1) 37410000-5 Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu; 2) 45212210-1 roboty budowlane w zakresie jednofunkcyjnych ośrodków sportowych; 3) 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni; 2. Zamówienie obejmuje dostawę siłowni zewnętrznych oraz stojaków rowerowych w wybranych miejscowościach gminy Łysomice wraz z montażem oraz wykonaniem prac towarzyszących, a w szczególności: 1) dostarczenie i zamontowanie urządzeń siłowni zewnętrznych oraz stojaków rowerowych ze stali nierdzewnej - zgodnie z projektem i kosztorysem, 2) lokalizacja i bilans urządzeń siłowni zewnętrznych i stojaków rowerowych, (zgodnie z projektem i kosztorysem) t.j.: - Zakrzewko, urządzenie (zestaw) - 1 szt. oraz stojak na rower - 1 szt.; - Tylice, urządzenie (zestaw) - 1 szt. oraz stojak na rower - 1 szt.; - Papowo Toruńskie, urządzenie (zestaw) - 2 szt. oraz stojak na rower - 2 szt.; - Ostaszewo, urządzenie (zestaw) - 2 szt. oraz stojak na rower - 2 szt.; - Łysomice, urządzenie (zestaw) - 1 szt. oraz stojak na rower - 2 szt.; - Turzno, urządzenie (zestaw) - 2 szt. oraz stojak na rower - 2 szt.; - Gostkowo, urządzenie (zestaw) - 1 szt. oraz stojak na rower - 1 szt.; - Kamionki Małe, urządzenie (zestaw) - 1 szt. oraz stojak na rower - 1 szt.; - Kamionki Duże, urządzenie (zestaw) - 1 szt. oraz stojak na rower - 1 szt.; - Lulkowo, urządzenie (zestaw) - 1 szt. oraz stojak na rower - 1 szt.; - Wytrębowice, urządzenie (zestaw) - 1 szt. oraz stojak na rower - 1 szt.; - Kowróz, urządzenie (zestaw) - 1 szt. oraz stojak na rower - 1 szt.; - Świerczynki, urządzenie (zestaw) - 1 szt. oraz stojak na rower - 1 szt.; - Różankowo, urządzenie (zestaw) - 1 szt. oraz stojak na rower - 1 szt.; - Piwnice, urządzenie (zestaw) - 1 szt. oraz stojak na rower - 1 szt. 3) utwardzenie kostką betonową wibroprasowaną o gr. 6 cm. terenu pod i wokół urządzeń siłowni zewnętrznych i stojaków na rowery, w zakresie zgodnym z projektem. 3. Wykonawca zamówienia jest odpowiedzialny za jakość dostarczanego sprzętu i jego montażu, a także wykonanych robót towarzyszących oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową i przedmiarem do kosztorysu ofertowego oraz poleceniami Inspektora nadzoru. Prace budowlane oraz montażowe należy wykonywać zgodnie ze sztuką budowlaną, Polskimi Normami oraz posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem budowlanym w zakresie montażu siłowni zewnętrznych. 4. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia na dostawę z montażem oraz zakres robót, w tym prac towarzyszących, określają: umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, kosztorys ofertowy z przedmiarem robót budowlanych stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ. Jednocześnie treść tych załączników zawiera istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Wskazane przez Zamawiającego pozycje katalogowe w kosztorysie ofertowym z przedmiarami robót, dokumentacji projektowej należy traktować jako rozszerzenie opisu robót oraz dostaw. W przypadku występowania w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw materiałów wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy- wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą lub równoważne o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych oraz estetycznych (kompozycyjnych). Za produkt równoważny Zamawiający uznaje taki, które ma te same cechy funkcjonalne co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt oraz taki, który charakteryzuje się taką samą dostępnością do sieci serwisowej gwarancyjnej. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonej w dokumentacji przetargowej. Produkt równoważny powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt, jednocześnie umożliwiając uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Przez pojęcia cech jakościowych i technicznych produktu równoważnego należy rozumieć cechy, które opisują fizyczne, właściwości przedmiotu zamówienia (np. wydajność, żywotność odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo eksploatacji, komfort użytkowania, standard wykończenia, itd.). 6. Zamawiający informuje, iż kosztorys ofertowy z przedmiarem robót stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ należy traktować jako informacje pomocnicze przydatne do sporządzenia oferty w postępowaniu i kalkulacji ceny za realizację zamówienia. 7. Cenę oferty należy obliczyć w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na podstawie Załącznika nr 8 (kosztorys ofertowy z przedmiarem robót) oraz innych kosztów koniecznych do poniesienia celem terminowej i prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z przedmiaru, jak również koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, koszty utrzymania zaplecza budowy. Wymagany przez Zamawiającego załącznik do oferty w postaci kosztorysu ofertowego jest jedynie dokumentem pomocniczym, który będzie wykorzystany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy bądź rozliczenia ewentualnych robót zamiennych i nie będzie podlegał ocenie na etapie oceny ofert. Ewentualne braki pozycji robót w kosztorysie ofertowym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia. Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Dlatego też Zamawiający proponuje i umożliwia zainteresowanym Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca robót w celu umożliwienia Wykonawcy dokładnego zapoznania się z terenem, na którym będą wykonywane roboty budowlane, co pozwoli na rzetelną ocenę niezbędnego zakresu prac, a w konsekwencji właściwe skalkulowanie ceny za realizację zamówienia. Wizja lokalna po uprzednim kontakcie telefonicznym wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego (pkt. VIII.6 SIWZ). 8. Wymagany okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia wynosi: 1) na urządzenia wbudowane zamontowane przez Wykonawcę - zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy w ofercie, co najmniej 36 miesięcy (3 lata); 2) na wykonane roboty budowlane - co najmniej 60 miesięcy (5 lat); liczony od dnia dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego, potwierdzonego protokołem. 9. Wszelkie informacje zawarte w niniejszej SIWZ przeznaczone są wyłącznie do przygotowania oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystane w innym celu ani udostępniane osobom trzecim nie uczestniczącym w postępowaniu, chyba że jest to konieczne i niezbędne do udziału w postępowaniu i przygotowania oferty..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.00.00-5, 45.21.22.10-1, 45.23.32.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę wykonawca obowiązany będzie zabezpieczyć ofertę wadium w następującej wysokości 8 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium w pieniądzu wnosi się przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Toruniu Oddział Łysomice Nr 35 9511 0000 2002 0032 0267 0003 Tyt.: wadium, nr sprawy ZP-271.4.2015 4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 5. Wadium złożone w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w uPZP. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna być nieodwołalna i bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie. 6. Wadium złożone w innej formie niż pieniężna, należy załączyć do oferty w oddzielnej kopercie z dopiskiem wadium. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem normy art. 46 ust. 4a uPZP. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia może dokonać zapłaty wadium dla tych części jednym przelewem bankowym lub wnieść wadium dla tych części na jednym dokumencie, o którym mowa w pkt 2.2)-5).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj. są uprawnieni do uczestnictwa w obrocie prawnym na podstawie odrębnych przepisów, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 uPZP.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają wymaganą wiedzę i doświadczenie, tj. w ciągu trzech ostatnich lat przed terminem składania ofert (jeżeli działają krócej - w okresie prowadzenia działalności) wykonali należycie co najmniej 1 umowę której przedmiotem była dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznych o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto, a należyte wykonanie tej umowy zostało potwierdzone referencjami; -Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń, wg formuły spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 uPZP.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie stawia szczególnych wymogów w w/w zakresie. - Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń, wg formuły spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 uPZP.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: - posiadają środki finansowe na rachunku bankowym lub zdolność kredytową co najmniej w wysokości połowy ceny oferty złożonej w ramach niniejszego postępowania, - są objęci ochroną ubezpieczeniową w ramach ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia, a poziom tej ochrony powinien spełniać co najmniej poniższe wymogi: - przedmiot ubezpieczenia - obejmuje m.in. działalność gospodarczą związaną z przedmiotem zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę, - zakres ubezpieczenia: szkody osobowe i rzeczowe będące następstwem czynów niedozwolonych (odpowiedzialność deliktowa) oraz wynikające z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania (odpowiedzialność kontraktowa), - suma gwarancyjna - nie niższa niż 350 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń, wg formuły spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 uPZP.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokumenty składające się na ofertę: 1) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wskazane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w pkt. VI niniejszej SIWZ. 2) Wypełniony Formularz Oferty stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Wypełniony kosztorys ofertowy (odpowiednik załącznika nr 8 do SIWZ z wypełnionymi rubrykami o charakterze cenotwórczym- Cena, R, M,S). 4) Dowód wniesienia wadium. 5) Stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przetargu udzielone dla osoby osób podpisującej ofertę i wymagane oświadczenia, o ile osoba/osoby składająca i podpisująca ofertę nie jest ujawniona w wypisie z Krajowego Rejestru Sądowego / informacji z CEIDG (proponowany wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). 6) Wszystkie dodatkowe informacje należy przedstawić w dodatkowym (-ych) załączniku (-kach) do Formularza Oferty, o ile nie można ich wskazać w formularzu ofertowym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Okres gwarancji i rękojmi - 4

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Postanowienia umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego mogą zostać zmienione w przypadku: 1) zmiany przepisów prawa; 2) zmiany terminu realizacji umowy wywołanej niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi lub przerwami w realizacji robót spowodowanymi przez zamawiającego - niezależnymi od Wykonawcy, zwłoki lub odmowy wydania wymaganych pozwoleń i uzgodnień przez organy administracji budowlanej - niewynikających z działań i zaniechań Wykonawcy, 3) udokumentowanego opóźnienia Zamawiającego we wprowadzeniu Wykonawcy na miejsce wykonania robót objętych umową, 4) ograniczenia zakresu robót i zmiany wynagrodzenia o wartość robót wyłączonych, 5) zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania postępowania i złożenia oferty, a ich wykonanie jest niezbędne dla prawidłowej realizacji niniejszego zamówienia; 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lysomice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łysomice 87-148 Łysomice ul. Warszawska 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2015 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Łysomice 87-148 Łysomice ul. Warszawska 8 pokój nr 3 (Biuro Podawcze).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że zawarł umowę o dofinansowanie przedmiotowego zadania z Samorządem Województwa Kujawsko - Pomorskiego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.