Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-25
Warszawa: Dostawa serwera, zestawów komputerowych, podzespołów, peryferii komputerowych
i innych akcesoriów oraz oprogramowania w okresie 12 miesięcy
Numer ogłoszenia: 123409 - 2013; data zamieszczenia: 25.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6838281, 6838283, faks 022 6838224.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.plwat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa serwera, zestawów komputerowych, podzespołów, peryferii komputerowych i innych akcesoriów oraz oprogramowania w okresie 12 miesięcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia na dostawę serwera, sprzętu komputerowego, podzespołów, peryferii komputerowych i innych akcesoriów oraz oprogramowania w okresie 12 miesięcy podzielono na 2 pakiety. Zamawiany asortyment został wymieniony w Zał. Nr 2A i Nr 2B do SIWZ. Załączniki Nr 2A i Nr 2B zawierające opis i wykaz ilościowy zamawianego asortymentu są w postaci arkusza asortymentowo-cenowego przeznaczonego do wypełnienia przez Oferenta i dołączenia do oferty. Pakiet A - Zał. Nr 2A zawiera 1 pozycje asortymentową: serwer łącznie z charakterystyką techniczną obejmującą wymagania; (do wypełnienia cenami netto i brutto oraz danymi odnośnie: producenta, modelu, parametrami technicznymi, warunkami gwarancji przez Oferentów) Pakiet B - Zał. Nr 2B zawiera 24 pozycje asortymentowe w tym: drukarki, zestawy komputerowe, urządzenie do archiwizacji-streamer, monitory, klawiatury, myszy komputerowe, nagrywarki DVD-RW, UPS, pamięć flash, oprogramowanie, różne płyty i inny asortyment;łącznie z charakterystyką techniczną obejmującą minimalne wymagania dla wybranego sprzętu; do wypełnienia cenami i danymi odnośnie: producenta, modelu, parametrami technicznymi, warunkami gwarancji przez Oferentów. Serwer zaoferowany w przetargu ma być w pełni kompatybilny i identyczny z posiadanym przez Zamawiającego serwerem DELL PowerEdge R710. Warunek ten wynika z faktu, że zamawiany serwer ma być serwerem zapasowym dla posiadanego urządzenia. Nowy serwer w przypadku awarii posiadanego przez Zamawiającego urządzenia ma zapewnić bezproblemowe i natychmiastowe uruchomienie identycznej kopii oprogramowania serwera na nowym sprzęcie z wykorzystaniem posiadanej przez zamawiającego kopii bezpieczeństwa. Parametry posiadanego przez Zamawiającego serwera opisane są w zał. 2A. Zamawiany sprzęt komputerowy powinien być fabrycznie nowy, wyprodukowany: serwer - pakiet A w roku 2013, pakiet B w zależności od daty złożenia zamówienia latach 2013-2014. Serwer, sprzęt komputerowy, podzespoły i peryferia muszą być zgodne z unijnymi wymogami bezpieczeństwa. Dostawa serwera (z Zał. Nr 2A) zostanie dokonana jednorazowo w terminie nie przekraczającym 21 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia. Wymagana minimum 3 letnia gwarancja na serwer (opisany w Zał. Nr 2A) będzie obejmowała zapewnienie naprawy serwera w siedzibie Zamawiającego w ciągu 24 godzin, a w przypadku 5 napraw gwarancyjnych, wymianę na nowy egzemplarz. W przypadku uszkodzenia i potrzeby wymiany dysku w serwerze, wymagane jest bezpłatne dostarczenie nowego dysku, z zastrzeżeniem, że uszkodzony dysk pozostaje u Zamawiającego, co jest podyktowane ochroną danych osobowych pacjentów. Dostawy przedmiotu zamówienia, wymienionego w Zał. Nr 2B będą następowały etapami, w ciągu 12 miesięcy, jako zamówienia częściowe, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, wg zamówienia telefonicznego, przesłanego faksem lub pocztą elektroniczną. W zgłoszeniu uwzględnione będą: asortyment i jego ilość. Zamawiana partia asortymentu będzie dostarczana w terminie nie przekraczającym 15 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia. W okresie gwarancji sprzętu scharakteryzowanego w Zał. Nr 2B, (7 pozycji z podanym min. okresem gwarancji), Wykonawca zobowiązuje się do wymiany sprzętu na nowy tego samego typu i o tych samych parametrach technicznych jeżeli po 3 naprawach sprzęt nadal będzie wykazywał wady uniemożliwiające jego używanie zgodnie z przeznaczeniem, przy czym okres gwarancji będzie liczony od początku. Dla sprzętu sprzętu komputerowego i peryferyjnego z Zał. Nr 2B, a nie zawierającego charakterystyki technicznej, wymagany jest 12 miesięczny okres gwarancji. Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do wybranej oferty na dostawę asortymentu wymienionego w Zał. Nr 2B, którego dostawy będą odbywały się etapami w okresie 12 miesięcy, w sytuacji, gdy zmiana w trakcie realizacji umowy dotyczy: a) Udzielenia zamówienia uzupełniającego, maksymalnie do 5% wartości; b) Zakończenia realizacji zamówienia na poziomie wykorzystania 70% wartości (ilość pozycji asortymentowych z pakietu B -Zał. Nr 2B, podano z uwzględnieniem ewentualnej konieczności zakupów związanych z awariami); c) Dostawy (po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego) porównywalnych zamienników pozycji asortymentowych, ale pod warunkiem, że będą charakteryzowały się parametrami równoważnymi lub lepszymi niż wymienione w w/w załączniku, w cenie nie wyższej niż w przyjętej ofercie; d) Promocyjnych obniżek cen jednostkowych oferowanych pozycji asortymentowych; e) Zmiany cen zamawianego asortymentu na plus i minus z przyczyn niezależnych od Wykonawcy takich jak: - ustawowa zmiana stawek podatku VAT, - zmiana cen producenta o co najmniej (+, -) 10%, - zmiana kursu walut (euro, dolar), o co najmniej (+, -) 10%, w stosunku do kursu walut tj. np. (euro, USD) według tabeli średnich kursów NBP z dnia otwarcia ofert, - zmiana stawek celnych. Zmiany ustaleń umowy w zakresie pakietu B - Zał. Nr 2B mogą być dokonane jedynie w formie pisemnego aneksu..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających maksymalnie do 5% wartości zamówienia z pakietu B - Zał. Nr 2;
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0, 30.23.20.00-4, 30.23.21.00-5, 30.23.30.00-1, 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2, 30.23.72.00-1, 48.31.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Zał. Nr 3
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga w zakresie każdego pakietu odrębnie: złożenia na druku Zał. Nr 5 wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw (o podobnym charakterze) dla serweta i/lub sprzętu komputerowego w ilości nie mniejszej niż 3, o wartości nie mniejszej niż - dla serwera (pakiet A) 20 000 zł brutto każda, - dla sprzętu komputerowego (pakiet B) o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z załączeniem dowodów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Min. 3 dowody dla każdego pakietu odnoszące się do dostaw podanych w wykazach Zał. Nr 2A i 2B.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Zał. Nr 3
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Zał. Nr 3
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia opłaconej polisy OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 30 000 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
inne dokumenty
Do wypełnionego Zał. Nr 2A dla serwera: a)Specyfikację techniczną, potwierdzającą wymagane parametry oraz wymagania określone przez Zamawiającego, b)Wydruk certyfikatu ze strony www.spec.org, potwierdzający - wynik testu SPECCINT_rate 2006 nie gorszy niż 354 (w konfiguracji dwuprocesorowej). c) Certyfikaty jakości dla producenta serwera: ISO 9001 i ISO 14001; d)Certyfikat jakości dla serwisu serwera ISO 9001. e)Dla serwera wymagana jest deklaracja zgodności (certyfikat) CE (wydruk). Do wypełnionego Zał. Nr 2 B dla 7 opisanych i scharakteryzowanych pozycji asortymentowych: a)Specyfikacje techniczne, potwierdzające minimalne wymagane parametry, b)Na jednostkę centralną dla zestawów komputerowych wymagane są certyfikaty CE (wydruk).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do wybranej oferty na dostawę asortymentu wymienionego w Zał. Nr 2B, którego dostawy będą odbywały się etapami w okresie 12 miesięcy, w sytuacji, gdy zmiana w trakcie realizacji umowy dotyczy: a)Udzielenia zamówienia uzupełniającego, maksymalnie do 5% wartości; b)Zakończenia realizacji zamówienia na poziomie wykorzystania 70% wartości (ilość pozycji asortymentowych z pakietu B -Zał. Nr 2B, podano z uwzględnieniem ewentualnej konieczności zakupów związanych z awariami); c)Dostawy (po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego) porównywalnych zamienników pozycji asortymentowych, ale pod warunkiem, że będą charakteryzowały się parametrami równoważnymi lub lepszymi niż wymienione w w/w załączniku, w cenie nie wyższej niż w przyjętej ofercie; d)Promocyjnych obniżek cen jednostkowych oferowanych pozycji asortymentowych; e)Zmiany cen zamawianego asortymentu na plus i minus z przyczyn niezależnych od Wykonawcy takich jak: -ustawowa zmiana stawek podatku VAT, -zmiana cen producenta o co najmniej (+, -) 10%, -zmiana kursu walut (euro, dolar), o co najmniej (+, -) 10%, w stosunku do kursu walut tj. np. (euro, USD) według tabeli średnich kursów NBP z dnia otwarcia ofert, -zmiana stawek celnych. Zmiany ustaleń umowy w zakresie pakietu B - Zał. Nr 2B mogą być dokonane jedynie w formie pisemnego aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plwat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przychodnia Lekarska
Wojskowej Akademii Technicznej
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
01-480 Warszawa ul. Kartezjusza 2
tel. 683-82-22; 683-82-83. faks 683-82-24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2013 godzina 08:30, miejsce: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 01-480 Warszawa ul. Kartezjusza 2, pok.411 lub kancelaria pok. 109.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa serwera.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zał. Nr 2A zawiera 1 pozycję asortymentową: serwer (CPV: 48.82.00.00-2) łącznie z charakterystyką techniczną obejmującą wymagania;Dostawa serwera zostanie dokonana jednorazowo w terminie nie przekraczającym 21 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zestawów komputerowych, podzespołów, peryferii komputerowych i innych akcesoriów oraz oprogramowania w okresie 12 miesięcy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet B - Zał. Nr 2B zawiera 24 pozycje asortymentowe w tym: drukarki, zestawy komputerowe, urządzenie do archiwizacji-streamer, monitory, klawiatury, myszy komputerowe, nagrywarki DVD-RW, UPS, pamięć flash, oprogramowanie, różne płyty i inny asortyment; łącznie z charakterystyką techniczną obejmującą minimalne wymagania dla wybranego sprzętu; (do wypełnienia cenami i danymi odnośnie: producenta, modelu, parametrami technicznymi, warunkami gwarancji przez Oferentów. Dostawy przedmiotu zamówienia, wymienionego w Zał. Nr 2B będą następowały etapami, w ciągu 12 miesięcy, jako zamówienia częściowe, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, wg zamówienia telefonicznego, przesłanego faksem lub pocztą elektroniczną. W zgłoszeniu uwzględnione będą: asortyment i jego ilość. Zamawiana partia asortymentu będzie dostarczana w terminie nie przekraczającym 15 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0, 30.23.20.00-4, 30.23.21.00-5, 30.23.30.00-1, 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2, 30.23.72.00-1, 48.21.40.00-1, 48.31.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont dachów budynków wielorodzinnych SMB Imielin przy ul. Warchałowskiego7,9,13, Wasilkowskiego 7, Hawajska 12,18a, Dereniowa 4, Miklaszewskiego 9.
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Miklaszewskiego 14a, Hirszfelda 12
- KZP/06/2024 usługa wynajmu łącznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie Użytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż ekranu głównego LED wraz z ekranem pomocniczym LED i laptopem
- ZP/TP/2024/26-komputery
- Dostawa serwera plików NAS, komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych, monitorów, akcesoriów komputerowych i oprogramowania biurowego
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 "Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia"-zadanie 2
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.