eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku II dla WSSz im. M. Madurowicza w Łodzi o wartości poniżej 206.000 euro

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-30

Łódź: Dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku II dla WSSz im. M. Madurowicza w Łodzi o wartości poniżej 206.000 euro
Numer ogłoszenia: 123405 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Madurowicza , ul. Wileńska 37, 94-029 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6879997, faks 042 6879997.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.madurowicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku II dla WSSz im. M. Madurowicza w Łodzi o wartości poniżej 206.000 euro.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyrobu medyczne jednorazowego użytku- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.11.10 - Opatrunki 33.77.11.00 - Podpaski lub tampony 33.17.12.00 - Przyrządy do resuscytacji 33.77.12.00 - Pieluszki dla niemowląt 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.16.40 - Dreny 33.14.16.22 - Zestawy zabezpieczające przed AIDS 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 18.42.40.00 - Rękawice .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa Wykonawcy: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - Należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru bądź aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zgodnie z dokumentami określonymi w pkt. 10.19 SIWZ; Zdolność ekonomiczna i finansowa: Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Należy dołączyć oświadczenia określone w pkt. 10.19 SIWZ; Zdolność techniczna: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Należy dołączyć wykaz prac i usług zgodnie z dokumentami określonymi w pkt. 10.19 SIWZ. Ocena zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru; Koncesja, zezwolenie lub licencja; Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS; Umowa Spółki Cywilnej; Upoważnienie do podpisania oferty; Katalogi, informatory, próbki; Zobowiązanie innych podmiotów; Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania oferowanego sprzętu na rynek polski; Dokumenty potwierdzające zgodność z właściwymi normami; Załącznik nr 1 - Strona tytułowa; Załącznik nr 2 - Oferta; Załącznik nr 3 - Arkusz cenowy; Załącznik nr 4 - Oświadczenia z art. 22 uPZP; Załącznik nr 5 - Oświadczenia z art. 24 uPZP; Załącznik nr 6 - Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu; Załącznik nr 7 - Oświadczenie o dopuszczeniu produktu do obrotu na terenie RP i UE; Załącznik nr 8 - Wykaz usług; Załącznik nr 9- Wykaz podwykonawców; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; 1.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.madurowicz.pl (zakładka BIP).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych WSSz im. M. Madurowicza w Łodzi, ul. Wileńska 37, 94-029 Łódź, budynek Ginekologii, III piętro, pok. 125. Prosimy o uprzedni kontakt z DZP pod nr tel. 042 687 99 97.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat WSSz im. M. Madurowicza w Łodzi, ul. Wileńska 37, 94-029 Łódź, tzw. Pałacyk, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rękawice j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: System zamknięty do pobierania krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Igły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rurki intubacyjne do podawania surfaktantu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. j - 50

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rurki intubacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Jałowe serwety samoprzylepne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestawy ochronne HIV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.22-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dreny, filtry do ssaka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Cewniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Materiały i sprzęt medyczny j.u.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczoteczka do pobierania wymazów cytologicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4, 33.77.11.00-6, 33.17.12.00-7, 33.77.12.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Materiały i sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do biopsji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4, 33.77.11.00-6, 33.17.12.00-7, 33.77.12.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Materiały i sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stabilizator do mocowania rurek intubacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4, 33.77.11.00-6, 33.17.12.00-7, 33.17.77.12-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Materiały i sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do utrwalania wycinków cytologicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4, 33.77.11.00-6, 33.17.12.00-7, 33.77.12.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Materiały i sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pessar kołnierzowy szyjki macicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4, 33.77.11.00-6, 33.17.12.00-7, 33.77.12.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Materiały i sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zarękawek sterylny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4, 33.77.11.00-6, 33.17.12.00-7, 33.77.12.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Materiały i sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Złączki Tlenowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4, 33.77.11.00-6, 33.17.12.00-7, 33.77.12.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Materiały i sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Introducer. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4, 33.77.11.00-6, 33.17.12.00-7, 33.77.12.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Materiały i sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody do czasowej i wewnętrznej stymulacji serca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4, 33.77.11.00-6, 33.17.12.00-7, 33.77.12.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Materiały i sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice foliowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4, 33.77.11.00-6, 33.17.12.00-7, 33.77.12.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Materiały i sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtr oddechowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4, 33.77.11.00-6, 33.17.12.00-7, 33.77.12.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Materiały i sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik bezpyłowy z nakrętką. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4, 33.77.11.00-6, 33.17.12.00-7, 33.77.12.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Materiały i sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sztance do biopsji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4, 33.77.11.00-6, 33.17.12.00-7, 33.77.12.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Materiały i sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkład do maty antybakteryjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-0, 33.14.11.10-4, 33.77.11.00-6, 33.17.12.00-7, 33.77.12.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Materiały i sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujnik SpO2 j.u.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4, 33.77.11.00-6, 33.17.12.00-7, 33.77.12.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.