eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszczonów › Wykonanie remontu nawierzchni metodą powierzchniowego utrwalania na drogach na terenie gminy Mszczonów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-30

Mszczonów: Wykonanie remontu nawierzchni metodą powierzchniowego utrwalania na drogach na terenie gminy Mszczonów
Numer ogłoszenia: 123395 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mszczonów , pl. Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie, tel. 046 8582840, faks 046 8582843.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mszczonow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu nawierzchni metodą powierzchniowego utrwalania na drogach na terenie gminy Mszczonów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest:

1. Wykonanie nawierzchni warstwowej metodą dwukrotnego powierzchniowego utrwalenia dróg na odcinkach:

a) Nosy Poniatki przez wieś - 1000mb x 4,5m + 600mb x 3m + 500mb x 3m = 7800m2

b) Bronisławka - Lutkówka 1000mb x 4,5m = 4500m2

c) Gąba - Michalin 1000mb x 3,5m = 3500m2

d) Droga do Lindowa - ok 500mb x 3,5m = 1750m2

Łączny zakres powierzchni powierzchniowego utrwalenia wynosi maks. 17550 m2

2. Uzupełnienie drogi na gr. 4-5 cm kruszywem łamanym o frakcji 0-31,5cm oraz wykonanie nawierzchni warstwowej metodą trzykrotnego powierzchniowego utrwalenia na odcinku Lutkówka - Nosy Poniatki, o powierzchni - 1700mb x 3,5m = maks. 5950m2

Przed przystąpieniem do wykonania prac należy oczyścić mechanicznie istniejącą nawierzchnię.

Do wykonania powierzchniowego utrwalenia należy użyć emulsję K1-75MP oraz grysy bazaltowe o frakcjach 2-5mm, 5-8mm, 8-11mm..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

    1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

    2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie i w tym względzie: wykonali min. 2 roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. robotom budowlanym w zakresie nawierzchni dróg, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł netto każda (łączny zakres wynikający z umowy).

    3. Dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego.

    4. Dysponują następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia następujących osób zdolnych do wykonania zamówienia:

    a) Kierownik Robót Drogowych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub ważne uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót, które są przedmiotem zamówienia i za które będzie odpowiedzialny, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

    5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

    6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp.

    W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne doświadczenie.

    Spełnianie warunków :

    Wykonawca wykaże przez złożenie odpowiednich oświadczeń i dokumentów, że spełnia powyższe warunki. Ocena zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia.

    Wykonawca, który nie udokumentuje spełniania wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

    1. W przypadku osób prawnych, jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z ustawą z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).

    Informacja o dokumentach składanych przez wykonawców mających swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

    I) Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w Ad 1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

    a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;

    II) Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w Ad 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    III) Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. I), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt II) znajdują odpowiednie zastosowanie.

    2. Wykaz wykonanych min. 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. robotom budowlanym w zakresie nawierzchni dróg, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł netto każda (łączny zakres wynikający z umowy), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, listy polecające itp.) zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz.

    3.

    a) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w rozdz. VI, pkt 4 lit. a), i które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub wcześniej obowiązujących przepisów tzn. kopie decyzji o przyznaniu uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie

    b) Dla ww. osób aktualny wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego.

    c) Jeżeli osoba posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r - zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego.

    4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Pzp i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, może być ono złożone wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym winno ono być podpisane przez każdego z tych wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego) zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz.

    Kopie dokumentów należy potwierdzić -za zgodność z oryginałem- przez wykonawcę lub osobę upoważnioną..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mszczonow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pok. nr 21 Urzędu Miejskiego w Mszczonowie, Pl. Piłsudskiego 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2009 godzina 09:45, miejsce: Pok. nr 1 (punkt podawczy) Urzędu Miejskiego w Mszczonowie, Pl. Piłsudskiego 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.