eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mroczków › Remont obiektu zabytkowego - drewnianego Kościółka św. Rocha w Mroczkowie wraz z rozbiórką dwóch pomieszczeń.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2007-07-20

Mroczków: Remont obiektu zabytkowego - drewnianego Kościółka św. Rocha w Mroczkowie wraz z rozbiórką dwóch pomieszczeń.
Numer ogłoszenia: 123395 - 2007; data zamieszczenia: 20.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymsko Katolicka św. Rocha w Mroczkowie, 26-120 Mroczków, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2541013.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Terytorialna jednostka związku wyznaniowego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont obiektu zabytkowego - drewnianego Kościółka św. Rocha w Mroczkowie wraz z rozbiórką dwóch pomieszczeń..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie polegać będzie w szczególności na wymianie drzwi wejściowych, wykonaniu nowego pokrycia dachowego, wykonaniu nowych gzymsów, demontażu oraz ponownej zabudowie elementów stalowych wieży kościółka, rozebraniu ścian drewnianych zewnętrznych z bali.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.61 - Kościoły Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.61 - Roboty budowlane w zakresie kościołów .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 Pzp. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Pzp. 3. Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel (osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy) w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i zaświadczenia o przynależności do właściwej izby. Kierownictwo prac budowlanych przy obiektach zabytkowych może sprawować tylko taka osoba, która posiada uprawnienia budowlane, określone przepisami prawa budowlanego i wykaże się co najmniej dwuletnią praktyką budowlaną przy obiektach zabytkowych-zgodnie z § 8 ust.1 Rozporządzenia ministra Kultury z dnia 09 czerwca 2004r. (Dz.U.nr.150,poz.1579). 4. Zrealizowali jako główny Wykonawca z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej trzy roboty o zakresie i charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia. 5. Dysponują sprzętem, niezbędnym do realizacji zamówienia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie składania ofert w formie określonej w niniejszej SIWZ: 1. Formularz oferty wg załącznika nr 1. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 Pzp - załącznik nr 2. 3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze SIWZ, projektem umowy i, że przyjmuje je bez zastrzeżeń (na druku oferty wykonania). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionymi nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Oświadczenie Wykonawcy z art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. 8. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające wymagane prawem uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i zaświadczenia o przynależności do właściwej izby. Kierownikiem robót budowlanych może być tylko taka osoba , która posiada uprawnienia budowlane, określone przepisami prawa budowlanego i wykaże się co najmniej dwuletnią praktyką budowlaną przy obiektach zabytkowych-zgodnie z § 8 ust.1 Rozporządzenia ministra Kultury z dnia 09 czerwca 2004r. (Dz.U.nr.150,poz.1579). 9. Wykaz wykonanych przynajmniej trzech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia z określeniem daty i miejsca wykonania, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, załącznik nr 5. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. 10. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 11. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej z przedstawicielem Zamawiającego - załącznik nr 7. Wszystkie dokumenty winny być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugblizyn.bip.doc.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mroczków 14 26-120 Bliżyn tel. (041) 254-10-13 Osobą do porozumiewania się z wykonawcami jest Ks. Antoni Kochanowski .w godz. od 9.00 do 20.00.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Mroczków 14 26-120 Bliżyn.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.