eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawno Zdrój › dostawa mięsa i produktów mięsnych do Uzdrowiska Szczawno Jedlina SA



Ogłoszenie z dnia 2007-02-09

POZYCJA 12338

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Szczawno Zdrój: dostawa mięsa i produktów mięsnych do Uzdrowiska Szczawno Jedlina SA Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A., do kontaktów: Andrzej Rapacz, ul. Ratuszowa 1, 58-310 Szczawno Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8493201, fax 074 8436764, e-mail: przetarg@szczawno-jedlina.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.uzdrowisko.szczawno-jedlina.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mięsa i produktów mięsnych do Uzdrowiska Szczawno Jedlina SA. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Szczawno Zdrój. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zawarcia umowy ramowej. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami. Maksymalna liczba wykonawców umowy ramowej: 3. Czas trwania umowy ramowej: Okres w miesiącach: 12. Wartość umowy ramowej: Zakres: między 380000 a 450000 Waluta PLN. Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: (cpv 15111000) mięso wołowe (cpv 15112000) drób (cpv 15113000) mięso wieprzowe (cpv 15114000) podroby (cpv 15131000) przetwory i wyroby mięsne (15412100-0) słonina (15412100-0) smalec 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. kopia decyzji właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu produktami objętych zamówieniem 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Oryginalny kod CPV: 15.41.21.00 - Tłuszcze zwierzęce Kod CPV wg słownika 2008: 15.41.21.00 - Tłuszcze zwierzęce 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Produkt/CPV/ przewidywana ilość kg/rok Baleron wieprzowy wed./15113000-3/454.00 Baleron z indyka/15131135-0/568.00 Boczek prasowany/15113000-3/60.00 Filet z piersi indyka/15112220-4/2 917.00 Filet z piersi kurczaka/15112200-8/100.00 Flaki krojone/15114000-0/80.00 Gulasz wieprzowy/15113000-3/5 502.00 Kabanosy wieprzowe/15131100-6/198.00 Karczek bez kości/15113000-3/2 440.00 Kaszanka/15131134-3/67.00 Kiełbasa Litewska/15131133-6/84.00 Kiełbasa Śląska/15131133-6/174.00 Kiełbasa sudecka/15131133-6/410.00 Kiełbasa żywiecka/15131133-6/597.00 Krakowska parzona/15131133-6/467.00 Kurczak świezy/15112130-6/1 762.00 Łopatka bez kości/15113000-3/2 272.00 Łopatka pieczona /15131490-6/380.00 Lunchmeat/15131133-6/107.00 Mięso kulinarne/15110000-2/240.00 Mortadela/15131133-6/105.00 Ogonówka/15131200-7/420.00 Parówka drobiowa/15131135-0/410.00 Parówki śląskie w osłonkach sztucznych/15131135-0/400.00 Pasztet niskotł. 130/15131310-1/8 200.00 Piknikowa/15131133-6/815.00 Polędwica drobiowa/15131135-0/578.00 Porcja rosołowa/15112200-8/1 050.00 Schab bez kości/15113000-3/2 050.00 Schab z kością/15113000-3/150.00 Serdelki/15131135-0/255.00 Słonina/15412100-0/398.00 Smalec/15412100-0/15.00 Szynka domowa/15131130-5/595.00 Szynka gotowana wędzona/15131130-5/400.00 Szynka kanapkowa drobiowa/15131135-0/110.00 Szynka konserwowa/15131133-6/530.00 Szynka mini/15131210-0/395.00 Szynka tyrolska/15131133-6/435.00 Szynka wiejska gotowana/15131410-2/395.00 Szynka z indyka/15131135-0/380.00 Szynkowa/15131133-6/550.00 Szynkówka z indyka/15131135-0/380.00 Wątroba wieprzowa/15114000-0/260.00 wędzonka po cygańsku/15131210-0/380.00 Wędzonka wiejska/15131210-0/395.00 Wołowina bez kości/ 15111100-0/412.00 Zwyczajna extra/15131130-5/1 600.00 Polędwica sopocka/15131133-6/50.00 Udziec indyczy/15112200-8/125.00 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 4000 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wpostępowaniu mogą wziąć udział firmy, które: nie podlegają wykluczeniu na podstawie Art. 24. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym postępowaniem posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny wymagany do wykonania zamówienia a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w szczególności w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonywali lub wykonują co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 300 000 zł/rok Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do negocjacji zaproszonych zostanie 5 wykonawców, którzy spełniają żądane warunki oraz wykazali największą ilość zrealizowanych dostaw w okresie nie dłuższym niż 3 lata przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, o wartości co najmniej 300 000 zł/rok każde Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 2. Wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych wykonywanych, w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 3. kopia decyzji właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu produktami objętych zamówieniem Oświadczenia: 1. nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24. ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał ekonomiczny i techniczny do wykonania zamówienia, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.