eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Dostawa odczynników wraz z dzierżawą dwóch analizatorów biochemicznych dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-13

Bełchatów: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą dwóch analizatorów biochemicznych dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie
Numer ogłoszenia: 12338 - 2012; data zamieszczenia: 13.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 325521 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II, ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358236, faks (0-44) 63 58 208.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą dwóch analizatorów biochemicznych dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa odczynników wraz z dzierżawą dwóch analizatorów biochemicznych dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie. 2. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33696500-0 Odczynniki laboratoryjne 38434000-6 Analizatory 3. Opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia: Odczynniki, kalibratory, płyny i materiały eksploatacyjne oraz dzierżawa dwóch analizatorów biochemicznych do wykonania w ciągu 5 miesięcy następującej ilości badań: 1. ALAT 5750 testów 2. AspAt 5400 testów 3. Amylaza 2650 testów 4. LDH 1900 testów 5. G GT 1950 testów 6. Fosfataz alk. 2150 testów 7. CK 9600 testów 8. Albumina 1400 testów 9. Białko całkowite 1400 testów 10. Bilirubina całkowita 2550 testów 11. Bilirubina bezpośrednia 950 testów 12. Cholesterol całkowity 4800 testów 13. Cholesterol HDL (met. bezpośrednia) 3800 testów 14. Cholesterol LDL (met. bezpośrednia) 3600 testów 15. Triglicerydy 4800 testów 16. Glukoza 33100 testów 17. BUN 10600 testów 18. Kreatynina 16800 testów 19. Kwas moczowy 1900 testów 20. Wapń całkowity 2400 testów 21. Magnez 1300 testów 22. Fosfor nieorg. 1900 testów 23. Żelazo 1650 testów 24. IBCT 1200 testów 25. Elektrolity (Na, K, Cl) 40000 testów 26. Troponina I 4800 testów 27. CRP 10200 testów 28. NT-pro BNP 960 testów 29. Hemoglobina glikowana HbA1C 720 testów 30. Alkohol et. 560 testów 31. Lit 400 testów 32. CKMB masa 1080 testów Materiał kontrolny typu Monitrol dla potrzeb biochemii: 33. Typu N-5 op., typ P-5 op., typu Cardiac poziom P-1 op. Szczegółowy opis i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia opisuje rozdz. III SIWZ. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1) Dokumenty* potwierdzające, że oferowane w przetargu wyroby są dopuszczone do obrotu na teranie RP i spełniają wymogi ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. Nr 107 poz. 679 , ze zm.): - Certyfikat CE lub Deklarację zgodności *w zakresie dotyczącym wyrobów medycznych w rozumieniu cytowanej ustawy 2) opis techniczny wraz ze zdjęciem oferowanego urządzenia /np. folder, prospekt itp./, a także wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną druk według Załącznika nr 5 do SIWZ - Parametry techniczno-funkcjonalne;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Siemens Sp. z o.o., Ul. Żupnicza 11, 03-821 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 312412,28

  • Oferta z najniższą ceną: 312412,28 / Oferta z najwyższą ceną: 312412,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.