eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja dwóch dźwigów osobowych w budynku nr 1 Domu Wypoczynkowego Kościelisko zgodnie z PN-EN 81.1+A3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-10

Warszawa: Modernizacja dwóch dźwigów osobowych w budynku nr 1 Domu Wypoczynkowego Kościelisko zgodnie z PN-EN 81.1+A3
Numer ogłoszenia: 123388 - 2014; data zamieszczenia: 10.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o. , ul. Syrokomli 6, 03-335 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 188 51 62, faks 22 188 51 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rewita.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dwóch dźwigów osobowych w budynku nr 1 Domu Wypoczynkowego Kościelisko zgodnie z PN-EN 81.1+A3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Demontaż starych oraz montaż dwóch nowych dźwigów osobowych ( w istniejących szybach, jeden sześcioprzystankowy, drugi pięcioprzystankowy) z napędem elektrycznym w budynku nr 1 Domu Wypoczynkowego Kościelisko ul. Nędzy-Kubińca 101, 34-511 Kościelisko, wynikający z potrzeby dostosowania urządzeń do obowiązujących przepisów normy dźwigowej PN-EN 81.1+A3. Lp Wymagane parametry techniczne 1 Ilość 2 szt. 2 Typ Elektryczny 1:1 3 Norma EN 81.1+A3 4 Udźwig 500 kg 5 Prędkość 1 m/s 6 Wysokość podnoszenia pierwszy dźwig -14 m (podszybie 1,5 m, nadszybie 3,4 m); drugi dźwig - 11m (podszybie 1,5 m, nadszybie 3,4 m) 7 Przystanki pierwszy dźwig - 6/6/1 bez przelotu; drugi dźwig - 5/5/1 bez przelotu 8 Szyb 1400 x 1700 mm 9 Maszynownia Maszynownia górna 10 Zasilanie Trzyfazowe 400V - oświetlenie 230V - 50 Hz 11 Napęd Silnik VVVF, bez reduktorowy 4kW, 180 włączeń/godz. 12 Prowadnice kabinowe 82 x 68 x 9 13 Prowadnice przeciwwag 50 x 50 x 5 14 Przeciwwaga Kompletna (bez klocków) 15 Liny nośne Szt. 6 O 6 16 Sterowanie Zbiorczość góra - dół, dojazd awaryjny do najbliższego przystanku, połączenie alarmowe GSM - karta po stronie Zamawiającego 17 Tablica sterowa Mikroprocesorowa 18 Przyciski w kabinie Do wyboru pięter, otwarcie drzwi, zamknięcie drzwi, alarm, wentylator 19 Sygnalizacja w kabinie Wyświetlacz pozycji kabiny, strzałki kierunkowe, przeciążenie 20 Oznaczenie przystanków 0, 1, 2, 3, 4, 5; 0, 1, 2, 3, 4 21 Przyciski na piętrach Wezwania 22 Sygnalizacja na piętrach Wyświetlacz pozycji i kierunku jazdy kabiny 23 Oświetlenie szybu i maszynowni Zgodnie z aktualnymi normami KABINA 24 Wymiary wew. mm 1010 x 1120 x 2150 h 25 Wykonanie wewnętrzne Stal nierdzewna satyna DRZWI KABINOWE 26 Typ 2-panelowe teleskopowe 27 Wykonanie Stal nierdzewna satyna 28 Wymiary 750 x 2000 mm 29 Próg Aluminiowy 30 Sufit Podwieszany z oświetleniem pośrednim 31 Podłoga Wykładzina antypoślizgowa 32 Dodatki Odboje, światło awaryjne, kurtyna świetlna DRZWI PRZYSTANKOWE 33 Typ 2-panelowe teleskopowe 34 Wykonanie Stal nierdzewna satyna 35 Wymiary 750 x 2000 mm 36 Ościeżnica Stal nierdzewna satyna 37 Próg aluminiowy W zakres planowanych robót wchodzi również; - wykonanie instalacji elektrycznej, - malowanie szybów dźwigowych farbami emulsyjnymi i olejnymi, - sporządzenie i dostarczenie dokumentacji rejestracyjnej do właściwej jednostki UDT, - udział w badaniach i próbach dźwigu wymaganych przez UDT do wydania decyzji zezwalającej na eksploatację, a także uiszczenie wszelkich opłat z tym związanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, - zarejestrowanie oraz przekazanie Zamawiającemu protokołów i decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigów, - wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami i przekazanie jej Zamawiającemu, - opracowanie wchodzące w skład dokumentacji projektowej należy przekazać Zamawiającemu w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie - arkusze (kartki) powinny być ponumerowane oraz zszyte, zbindowane lub połączone w jedną całość inną techniką. 2. Zastosowane do wbudowania materiały, dostarczone wyroby i urządzenia winny posiadać wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań i kontroli jakości. 3. Wszystkie prace będą wykonywane na terenie czynnego obiektu - Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) etapowania wykonania robót budowlanych, tak, aby umożliwić normalne funkcjonowanie ośrodka, 2) zabezpieczenia rejonu wykonywanych prac oraz do prowadzenia robót w sposób niezagrażający bezpieczeństwu zatrudnionych pracowników i gości przebywających w ośrodku, zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż., 3) realizowania robót w sposób jak najmniej uciążliwy dla Zamawiającego, utrzymania należytego porządku w miejscu pracy i otoczeniu - utrzymania go w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania i składowania zbędnych materiałów, odpadów i śmieci a także niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych, 4. Wszelkie koszty związane z opracowaniem i uzgodnieniem dokumentacji oraz dopuszczeniem dźwigów do eksploatacji ponosi Wykonawca. 5. Elementy z demontażu Wykonawca złoży w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 6. Gruz pochodzący z prac adaptacyjnych Wykonawca będzie zobowiązany własnym staraniem i na własny koszt wywieźć poza teren nieruchomości i zutylizować. 7. Zamawiający wymaga, aby po wykonaniu wszystkich czynności Wykonawca uporządkował miejsca prowadzenia prac oraz pozostawił je w stanie czystym i nadającym się do użytkowania. 8. Dźwigi po modernizacji muszą spełniać wymagania zawarte normach EN 81.1+A3 9. Wymagany min. okres gwarancji na dźwig nie może być krótszy niż okres gwarancji producenta, jednak nie mniej niż 24 miesiące. 10. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi na zrealizowane roboty budowlane wynosi minimum 36 miesięcy, liczonych od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 11. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania dostarczonych wyrobów i urządzeń w pełnej sprawności technicznej - bezpłatnego świadczenia usług serwisowych obejmujących usuwanie usterek i wszelkich nieprawidłowości w ich działaniu oraz przeprowadzania konserwacji i przeglądów technicznych zgodnie z wymogami ich producentów i UDT. Podjęcie działań przez Wykonawcę zmierzających do usunięcia wad i usterek nastąpi w czasie do 24 godzin od ich zgłoszenia przez Zamawiającego. Natomiast ostateczne usunięcie wad i usterek nastąpi w czasie do 96 godzin od momentu zgłoszenia. W przypadku awarii dźwigów odpowiednio podjęcie działań do 2 godz., usunięcie usterki w ciągu 12 godz. 12. Przed złożeniem oferty Wykonawcy zobowiązani są do przeprowadzenia wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego, w celu dokonania niezbędnych sprawdzeń, obliczeń, ekspertyz, uzgodnień, aby rozstrzygnąć ewentualne wątpliwości i zapewnić jednoznaczność składanej oferty, zarówno w zakresie cenowo przedmiotowym jak również odnośnie do terminu wykonania robót. Całkowite koszty związane z dokonaniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej należy ustalić z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności do przestrzegania zasad bezpieczeństwa. W celu realizacji powyższego obowiązku zobowiązany jest do realizacji zamówienia przy udziale osób o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym a także posiadających wymagane prawem uprawnienia. 10. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. W opisie przedmiotu zamówienia zamieszczone są podstawowe informacje umożliwiające realizację zamówienia. Szczegółowy zakres robót określony jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 13. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości:5 000,00 zł, (słownie: pięć tysięcy zł 00/100);

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - ocena spełniania warunku dotyczącego posiadanych uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania dokonana będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedną realizację obejmującą dostawę i wymianę dźwigu, o wartości nie mniejszej niż 150 000 PLN brutto w celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz realizacji robót zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ i załączyć odpowiednie referencje/dokumenty potwierdzające, że zadania te zostały należycie wykonane;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - ocena spełniania warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym dokonana będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą pełniącą stanowisko kierownicze o poniższych uprawnieniach: - Kierownik robót - doświadczenie zawodowe przynajmniej 3 lata od uzyskania uprawnień budowlanych w branży konstrukcyjno-budowlanej, zrzeszenie w Izbie Inżynieryjnej Budownictwa (aktualna opłata),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - ocena spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej dokonana będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rewita.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.rewita.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2014 godzina 10:30, miejsce: Dom Wczasowy Kościelisko ul. Nędzy-Kubińca 101, 34-511 Kościelisko - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.