eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Zamówienie uzupełniające - dostawa znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-07

Pabianice: Zamówienie uzupełniające - dostawa znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu
Numer ogłoszenia: 123329 - 2014; data zamieszczenia: 07.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach, ul. Warzywna 1, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2159772, 2159537 w. 23, faks 042 2159537 , strona internetowa http://bip.um.pabianice.pl/index.php?idmp=701&r=o

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające - dostawa znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla Zarządu Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach. 2. Zamawiane znaki drogowe pionowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego muszą być wykonane zgodnie z załącznikami nr 1 - 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.). 3. Przedmiotem dostawy są: a) Progi zwalniające listowe - zgodnie z załącznikiem nr 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. pkt 8.1., progi zwalniające ze względu na kształt: - liniowy próg listwowy o ograniczonej prędkości przejazdu 25-30 km/h - o długości w przekroju poprzecznym 3,7 m i wysokości 10 cm wyprofilowany łukiem o promieniu 17,2 m, - liniowy próg listwowy o ograniczonej prędkości przejazdu 18-20 km/h - o długości w przekroju poprzecznym od 0,9 m do 1,5 m i wysokości 7 cm, wyprofilowany łukiem o promieniu 4,1 m b) Znaki pionowe - zgodnie z załącznikiem nr.1 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. według poniższej charakterystyki: - wielkość, wymiary i widoczność znaków - przedmiotem zamówienia są znaki małe i średnie; do wykonania lic znaków należy stosować materiały odblaskowe typu 1, 2 oraz folie pryzmatyczne. Odwrotna strona tarczy znalu i tabliczki, jeżeli nie jest wykorzystywana do umieszczenia znaku dla jadących z przeciwnego kierunku, powinna mieć barwę szarą. Na odwrotnej stronie tarczy znaku należy umieścić informacje, zawierające dane identyfikujące producenta znaku, typ folii odblaskowej użytej do wykonania lica znaku, miesiąc i rok produkcji znaku. - barwa i odblaskowość znaków - całość zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia. - liternictwo znaków drogowych pionowych - całość zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia. 4. Szczegółowy wykaz ilościowy zawiera poniższa tabela: a) Znaki wykonane z folii odblaskowej w pierwszej generacji na podkładzie ocynkowanym - A Trójkątne 900 szt. 1 - B, C Kołowe 800 szt. 2 - U Powyżej 0, 4 m2 szt. 1 b) Konstrukcje metalowe - Słupki ocynkowane dn 60,3 mm grub. ścianki 2,2 mm - dł. 3,5 m z kotwą szt 7 c) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego - Element progu zwalniającego listwowy skrajny 900 x 450 x 50 mm szt. 4 - Element progu zwalniającego listwowy wewnętrzny 900 x 450 x 50 szt. 10 - Pachołek gumowy fluorescencyjny 750 mm szt. 20 5. Dostawy zamówionych znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, będą realizowane przez Wykonawcę sukcesywnie, według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego, w całym okresie obowiązywania umowy. 6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z dostawą w ciągu 3 dni od daty złożenia zamówienia 7. Wykonawca powiadomi Zamawiającego, o nowym terminie dostawy, nie dłuższym jednak niż 7 dni, w przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, w terminie określonym w ust. 6. 8. Okres gwarancji dla dostarczonych znaków drogowych pionowych wraz ze słupkami i uchwytami - 7 lat, dla pozostałych elementów przedmiotu zamówienia - 5 lat. 9. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad, usterek i braków stwierdzonych przy odbiorze lub zgłoszonych w okresie gwarancji, w terminie 7 dni. 10. Warunki finansowe rozliczeń: a) podstawą wystawienia faktury będzie potwierdzony dowód dostawy lub pobrania przez Zamawiającego, b) wartość faktury będzie wynikała z ilości faktycznie dostarczonego przedmiotu zamówienia przemnożone przez cenę jednostkową przedmiotu zamówienia, c) fakturowanie będzie odbywało się po każdorazowej dostawie, d) płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. e) podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 11. Kod CPV: 34.99.22.00-9 - Znaki drogowe 12. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w terminie: od momentu podpisania umowy do dnia 31.07.2014 roku według potrzeb Zamawiającego i na zasadach określonych w opisie przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00-9.

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Zamawiający w następstwie przeprowadzonej procedury w trybie przetargu nieograniczonego udzielił zamówienia firmie Zakład Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ZABERD SA z Wrocławia. W treści ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia został zawarty zapis o możliwości udzielenia w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. W toku prowadzonej przez zamawiającego działalności zachodzi potrzeba dokonania kolejnych, wykraczających poza zamówienie podstawowe zamówień uzupełniających. Zamówienie zostanie udzielone w wyniku przeprowadzenia procedury na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   Nazwa:

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Zakład Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ZABERD SA, ul. Bystrzycka 24, 54-215 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.