eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Wykonanie weryfikacji komór zagrażających potencjalnie deformacjami nieciągłymi powierzchni - analiza i modelowanie ośrodka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-18

Wieliczka: Wykonanie weryfikacji komór zagrażających potencjalnie deformacjami nieciągłymi powierzchni - analiza i modelowanie ośrodka
Numer ogłoszenia: 123322 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278711, 012 2787132, faks 02 2787110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka Akcyjna - Górnictwo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie weryfikacji komór zagrażających potencjalnie deformacjami nieciągłymi powierzchni - analiza i modelowanie ośrodka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac, polegających na weryfikacji podziemnych wyrobisk górniczych komorowych zagrażających potencjalnie deformacjami nieciągłymi powierzchni terenu, zwanych dalej komorami. 2. Wynikiem końcowym przeprowadzonych prac, powinno być opracowanie zawierające między innymi opis podjętych działań oraz ich wyniki, a także wnioski, w których Wykonawca podejmie próbę odpowiedzi na pytanie, które z czynników determinują powstanie deformacji nieciągłych na powierzchni oraz jak przeciwdziałać temu zagrożeniu. Ponadto w wyniku zrealizowanych prac wytypuje rejony zlokalizowane nad komorami potencjalnie zagrażającymi celem objęcia ich monitoringiem. 3. W ramach wykonania opracowania Wykonawca jest zobowiązany: 1) wykonać plan ramowy opracowania i uzgodnić go z Zamawiającym, 2) wykonać analizę materiału kartograficznego, geologicznego oraz mierniczego, 3) wykonać analizę pomiarów deformacji powierzchni terenu w aspekcie zmian prędkości osiadań, a także pomiarów konwergencji wyrobisk istotnych z punktu widzenia tematu pracy, 4) wykonać wstępną selekcję podziemnych wyrobisk górniczych pod kątem możliwości zawałowych w oparciu o wyżej przytoczone materiały oraz w oparciu o przegląd komór in situ, 5) uściślić, bądź opracować algorytm selekcji komór, który będzie uwzględniał wyniki pomiarów geodezyjnych w zakresie, na który pozwalają dostępne materiały, 6) dokonać weryfikacji danych dotyczących geometrii wyrobisk komorowych, sposobów ich zabezpieczenia ewentualnie likwidacji oraz innych danych niezbędnych do modelowania numerycznego w oparciu o wywiad terenowy i najnowsze dane geologiczno-górnicze, 7) przeprowadzić modelowanie ze szczególnym uwzględnieniem 55 komór wytypowanych w ramach prac zrealizowanego w 2010r. opracowania pt Weryfikacja podziemnych komorowych wyrobisk zagrażających potencjalnie deformacjami nieciągłymi powierzchni, 8) przeprowadzić wszechstronną analizę zagrożenia powierzchni terenu wystąpieniem deformacji nieciągłych, uwzględniającą zarówno czynniki górniczo-geologiczne, jak i uwarunkowania przestrzenne i oddziaływania geomechaniczne, zwracając uwagę na zastosowaną profilaktykę górniczą, 9) wykonać mapę zagrożeń powierzchni, 10) opracować wstępny projekt monitoringu powierzchni terenu w rejonach zwiększonego zagrożenia potencjalnymi zapadliskami. 4. Wykonane opracowanie winno spełniać wymogi przepisów ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. Prawo geologiczne i górnicze oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. 5. Wykonawca jest zobowiązany wykonać opracowanie zgodnie z aktualnym stanem wiedzy oraz z uwzględnieniem aktualnych metod badawczych. 6. Opracowanie winno zostać wykonane i przekazane Zamawiającemu w formie: 1) pisemnego opracowania wraz z załącznikami graficznymi w 3 egzemplarzach, 2) elektronicznej na nośniku CD w formie edytowalnej w 3 egzemplarzach, 3) elektronicznej na nośniku CD w formacie PDF w 3 egzemplarzach.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2 000,00 zł należy wnieść na warunkach i w terminie, który zostanie określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentowanie należytego wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto, której przedmiotem była analiza wpływów eksploatacji górniczej na powierzchnię i górotwór z uwzględnieniem dostępnych danych mierniczo-geologicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentowanie, iż w składzie zespołu badawczego znajdą się: - co najmniej jeden samodzielny pracownik naukowy z tytułem co najmniej doktora habilitowanego z dziedziny: geodezji górniczej lub geomechaniki lub ochrony terenów górniczych - jako kierownik opracowania, - co najmniej jeden specjalista z zakresu geodezji górniczej posiadający w swoim dorobku udział w wykonaniu minimum 2 usług, których przedmiotem była analiza danych mierniczych będących składnikiem analizy geomechanicznej, - co najmniej jeden specjalista z zakresu geomechaniki posiadający w swoim dorobku udział w wykonaniu minimum 2 usług, których przedmiotem była analiza geomechaniczna, - co najmniej jeden specjalista z zakresu ochrony terenów górniczych posiadający w swoim dorobku udział w wykonaniu minimum 2 usług, których przedmiotem była analiza wpływów eksploatacji górniczej na powierzchnię i górotwór

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 20, do składania ofert zostanie zaproszonych 20 Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełniania tych warunków, dokonaną według poniższego kryterium: Liczba zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każda (wraz z podatkiem VAT), której przedmiotem była analiza wpływów eksploatacji górniczej na powierzchnię i górotwór z uwzględnieniem dostępnych danych mierniczo-geologicznych, Znaczenie kryterium - 100% 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana według wzoru: A=Ao:An x 100 A - liczba zrealizowanych w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każda (wraz z podatkiem VAT), której przedmiotem była analiza wpływów eksploatacji górniczej na powierzchnię i górotwór z uwzględnieniem dostępnych danych mierniczo-geologicznych, Ao - liczba zrealizowanych w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każda (wraz z podatkiem VAT), której przedmiotem była analiza wpływów eksploatacji górniczej na powierzchnię i górotwór z uwzględnieniem dostępnych danych mierniczo-geologicznych, podana w badanym wniosku, An - najwyższa liczba spośród zawartych w ocenianych wnioskach, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każda (wraz z podatkiem VAT), której przedmiotem była analiza wpływów eksploatacji górniczej na powierzchnię i górotwór z uwzględnieniem dostępnych danych mierniczo-geologicznych,

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie, o którym mowa w ust. 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień niniejszej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: 1) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, zawinionych przez Zamawiającego, 2) działania siły wyższej, 3) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 3. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w ust. 2, nie powoduje powstania u żadnej ze stron niniejszej umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 2, każdej ze stron niniejszej umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę niniejszej umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 3) projekt zmiany umowy. 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. 8. Zmiana umowy zostaje zawarta w dniu jej podpisania przez obie strony. 9. Przepisy zawarte w powyższych ustępach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.