eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Pełnienie obowiązków Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budynek dydaktyczny PWSFTviT w Łodzi - Uczelniane Centrum Dydaktyki Nowych Mediów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-30

Łódź: Pełnienie obowiązków Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budynek dydaktyczny PWSFTviT w Łodzi - Uczelniane Centrum Dydaktyki Nowych Mediów
Numer ogłoszenia: 123307 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi , ul. Targowa 61/63, 90-323 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6345800, faks 042 674 81 39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filmschool.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budynek dydaktyczny PWSFTviT w Łodzi - Uczelniane Centrum Dydaktyki Nowych Mediów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia całościowego, a także częściowego zadania inwestycyjnego wraz z niezbędną sprawozdawczością, ewaluacją projektu, a także monitoringiem, ze szczególnym uwzględnieniem zasad dokonywania wyżej wymienionych czynności przy realizacji zadań inwestycyjnych z udziałem środków pieniężnych pochodzących z Unii Europejskiej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 6.000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 Ustęp 1 Prawa zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu zakresie postępowania zakresie udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. W zakresie doświadczenia wymagane jest wykazanie w okresie ostatnich 3 lat minimum 2 (dwóch) usług pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych i instalacyjnych oraz 3 lat w rozliczaniu tych robót z udziałem dofinansowania ze środków unijnych lub budżetu Państwa, o wartości robót nie mniejszej niż 20.000.000,00 PLN (brutto) przynajmniej 1 zadanie, lecz łącznie 35.000.000,00 PLN (brutto) wartości dwóch robót. W zakresie potencjału technicznego wymagane jest posiadanie lub wykazanie dostępu do sprzętu niezbędnego do realizacji zadania, tj.: laboratorium zdolnego do wykonania badań zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w zakresie przewidzianym dla Nadzoru Inwestorskiego, samochodu osobowego w ilości zapewniającej potrzeby nadzoru, sprzętu geodezyjnego w ilości zapewniającej obsługę geodezyjną, dostępu do internetu, sprzętu komputerowego, poligraficznego, telefonu stacjonarnego, komórkowego, faxu. W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie minimum po jednej osobie na każde wymienione poniżej stanowisko posiadającej odpowiednie uprawnienia, doświadczenie zawodowe oraz spełniającej odpowiednie wymagania: Kierownik Nadzoru Inwestorskiego posiadający doświadczenie w prowadzeniu w ciągu ostatnich 5 lat minimum dwóch nadzorów porównywalnych zadań z załączeniem dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie zadania. Winien ponadto posiadać od minimum 10 lat uprawnienia do kierowania i nadzorowania budowami oraz wykazać przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, Inspektor nadzoru robót budowlanych, Inspektor nadzoru w specjalności teletechnicznej, Inspektor nadzoru robót drogowych, Inspektor nadzoru robót sanitarnych (instalacje wod kan, CO, wentylacja grawitacyjna, klimatyzacja), Inspektor nadzoru robót elektrycznych, Geodeta, Specjalista ds. kosztorysowania i rozliczeń, Każdy z inspektorów poszczególnych branż musi się wykazać niezbędnymi uprawnieniami do kierowania i nadzorowania budowami, mieć minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz wykazać się przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. Osoba lub osoby posiadające uprawnienia w zakresie kosztorysowania i rozliczania realizacji zadań inwestycyjnych z zakresu budownictwa, z udziałem finansowym pochodzącym ze środków pieniężnych Unii Europejskiej lub pochodzących z Budżetu Państwa, przy czym osoba ta i/lub osoby te powinny w ciągu ostatnich pięciu lat dokonać rozliczeń dwóch takich zadań do dokonanych rozliczeń nie powinno być żadnych zastrzeżeń tak merytorycznych jak i rachunkowych potwierdzeniem tych umiejętności powinno być złożone oświadczenie inwestorów lub dokumenty poświadczające audyt rozliczeń. Każdy z inspektorów poszczególnych branż oraz Kierownik Nadzoru Inwestorskiego muszą być etatowymi pracownikami podmiotu zbiorowego ubiegającego się o zamówienie. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w specjalności teletechnicznej oraz specjalista ds. kosztorysowania i rozliczeń oraz geodeta mogą być użyci jako podwykonawcy. Zamawiający przewiduje przekazanie pomieszczenie biura nadzoru budowlanego na zasadach odpłatnego użyczenia. Kierownik Nadzoru Inwestorskiego i lub osoba prawomocnie przez Kierownika Nadzoru Inwestorskiego umocowana będzie inspektorem nadzoru budowy przebywającym na stałe na terenie placu budowy i realizacji zadania inwestycyjnego objętego zamówieniem. Zamawiający dopuszcza łączenie: funkcji inspektorów poszczególnych branż w przypadku posiadania odpowiednich uprawnień, funkcji Kierownika Nadzoru Inwestorskiego z inspektorem branżowym. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ wg formuły spełnia nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp., Wykonawca składa oświadczenie zawarte w formularzu OFERTA. 1. Zamawiający w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, żąda załączenia do oferty: a) aktualnego pełnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert , c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert , d) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 7.1. ppkt a) c) d) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku dokumentów, o których mowa w pkt 7.1 ppkt b) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis dotyczący terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 4. Zamawiający w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, żąda załączenia do oferty: a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania sporządzonego wg załącznika DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE Wymagane jest wykazanie w okresie ostatnich 3 lat minimum 2 usług pełnienia funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych i instalacyjnych oraz 3 lat w rozliczaniu tych robót z udziałem dofinansowania ze środków unijnych lub Budżetu Państwa, o wartości robót nie mniejszej niż 20.000.000,00 PLN (brutto) przynajmniej jedno zadanie, lecz łącznie 35.000.000,00 PLN (brutto) wartości dwóch robót. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek muszą spełniać łącznie. b) wykazu sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje Wykonawca Wymagane jest posiadanie lub dostęp do: laboratorium zdolnego do wykonania badań zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w zakresie przewidzianym dla Nadzoru Inwestorskiego, samochodu osobowego w ilości zapewniającej potrzeby nadzoru, sprzętu geodezyjnego w ilości zapewniającej obsługę geodezyjną, Internetu, sprzętu komputerowego, poligraficznego, telefon stacjonarnego, komórkowego, faxu. Na potwierdzenie ww. warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia o dostępie do wymaganego sprzętu. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie. c) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie minimum po jednej osobie na każde wymienione poniżej stanowisko, posiadającej odpowiednie uprawnienia, doświadczenie zawodowe oraz spełniającej odpowiednie wymagania: Kierownik Nadzoru Inwestorskiego posiadający doświadczenie w prowadzeniu w ciągu ostatnich 5 lat minimum dwóch nadzorów z załączeniem dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie zadania. Kierownik Nadzoru winien ponadto posiadać od minimum 10 lat uprawnienia do kierowania i nadzorowania budowami oraz wykazać przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Inspektor nadzoru w specjalności teletechnicznej, Inspektor nadzoru robót budowlanych, Inspektor nadzoru robót sanitarnych ( instalacje wod kan, CO, wentylacja grawitacyjna, klimatyzacja, Inspektor nadzoru robót elektrycznych, Inspektor nadzoru robót drogowych, Geodeta, Specjalista ds. kosztorysowania i rozliczeń, Każdy z inspektorów poszczególnych branż musi się wykazać niezbędnymi uprawnieniami do kierowania i nadzorowania budowami, mieć minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz wykazać się przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający dopuszcza łączenie: funkcji inspektorów poszczególnych branż w przypadku posiadania odpowiednich uprawnień, funkcji Kierownika Nadzoru Inwestorskiego z inspektorem branżowym. Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający posiadanie uprawnień oraz zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie. d) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 7.4. b), Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. e) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 7.4. c), Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. Uwaga: Dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający wykluczy Wykonawców którzy nie złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty będą zawierały błędy oraz Wykonawców którzy nie złożyli pełnomocnictw, z zastrzeżeniem: Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wzywa w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filmschool.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna, Sekretariat Kanclerza, 90-323 Łódź, ul. Targowa 61/63.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Kanclerza Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej, ul. Targowa 61/63, 90-323 Łódź (bud. B pok. 210).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Budynek dydaktyczny PWSFTviT w Łodzi - Uczelniane Centrum Dydaktyki Nowych Mediów jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Działanie 11.3 Infrastruktura szkolnictwa artystycznego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.