eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › dostawy rękawic, dozowników i środków myjąco-dezynfekcyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-09

Olsztyn: dostawy rękawic, dozowników i środków myjąco-dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 123301 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Szpital Zespolony, ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 532 6349, fax (089) 5326349.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy rękawic, dozowników i środków myjąco-dezynfekcyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: jednorazowa dostawa dozowników i sukcesywne dostawy rękawic i środków myjąco-dezynfekcyjnych przez okres 24 miesięcy

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Oryginalny kod CPV: 25.16.12.00 - Rękawice jednorazowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe Oryginalny kod CPV: 29.87.10.00 - Urządzenia dezynfekujące Kod CPV wg słownika 2008: 39.33.00.00 - Urządzenia dezynfekujące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy tzn; a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom zamawiającego, Zamawiający wzywa wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć wymagane niżej dokumenty : 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) Oferenci zagraniczni zamiast w/w dokumentu składają odpowiedni dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. PODMIOTY WYSTĘPUJĄCE WSPÓLNIE ZOBOWIĄZANE SĄ DO ZAŁĄCZENIA DO OFERTY PEŁNOMOCNICTWA DLA JEDNEGO Z NICH DO REPREZENTOWANIA ICH W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA. 2)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ustawy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.olsztyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Szpital Zespolony ul. Niepodległości 44 10-045 Olsztyn bud. Administracji pok. 27.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Szpital Zespolony ul. Niepodległości 44 10-045 Olsztyn bud. Administracji Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice diagnostyczne nitrylowe: bezpudrowe, niejałowe, równomiernie rolowany brzeg, kształt uniwersalny pasujący na lewą i prawą dłoń, rozmiary: S, M, L, XL; zgodność z normami EN 455-1-2-3; ISO 13488; opakowanie 100szt (50 par) Ilość: 550 opakowań.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.16.12.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat dezynfekcyjny: Skład: aldehyd glutarowy, inhibitory korozji (niezawierający glioksalu oraz soli kwasów organicznych). Spektrum działania - B, F,Tbc (Mycobacterium tuberculosis),V(Tr HSV-1) - 5min. Przeznaczenie: dezynfekcja chemiczno-termiczna w temp. 60 stopni C narzędzi z tworzyw sztucznych, osprzętu anestezjologicznego i elastomerów. Dozowanie: 10 ml/l., Deklaracja zgodności CE. Okres ważności: niekrótszy niż 5 lat. Opakowanie: 5l Ilość: 220 l/ Enzymatyczny preparat myjący: Skład: niejonowe środki powierzchniowo-czynne, enzymy, glikole, alkohol. Z wykluczeniem substancji wysoce łatwopalnych np. etanol. Niezawierający soli kwasów organicznych. Przeznaczenie; wrażliwe na temperaturę narzędzia chirurgiczne, aluminium oksydowane, szkło, obuwie operacyjne. Mycie w temperaturze do 60 stopni C. Dozowanie: 5ml/l., ph: 5,5-7 Deklaracja zgodności CE. Opakowanie: 5l Ilość: 170l/ Wszystkie preparaty kompatybilne ze sobą. W przypadku preparatów dezynfekcyjnych wymagane potwierdzenie skuteczności bójczej przez akredytowane laboratorium (notyfikacja, certyfikat zarządzania jakością ISO) lub badaniami PZH potwierdzające skuteczność bójczą wobec: B - (G+) Staphylococcus aureus, (G-) Pseudomonas aeruginosa; Tbc - Mycobacterium tuberculosis; F - Candida albicans; V - Tr HSV-1 mutant termooporny wirusa herpes simplex typu 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uniwersalny, ścienny dozownik łokciowy do dozowania preparatów myjących, dezynfekujących i kremów. Wykonany z materiału ABS bez elementów z metalu. Odporny na działanie środków dezynfekcyjnych w tym alkoholi. Dostosowany do opakowań o pojemności 500 ml. Możliwość łatwego demontażu na czas mycia i dezynfekcji wszystkich elementów oraz całego dozownika (wyjmowany mechanizm pompujący). Możliwość regulowania ilości dozowanego preparatu od 0,5ml do 1,5ml. Dozowanie preparatu od góry pojemnika (eliminuje kapanie, ewentualne przeciekanie). W kolorze białym z okienkiem umożliwiającym zidentyfikowanie preparatu (bez tworzywa transparentnego - szybki) Ilość: 36 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.87.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.