eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn-Zdrój › Pełnienie czynności Inspektora nadzoru dla przebudowy ulic Zdrojowa i Parkowa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-30

Połczyn-Zdrój: Pełnienie czynności Inspektora nadzoru dla przebudowy ulic : Zdrojowa i Parkowa
Numer ogłoszenia: 123301 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60734 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Połczynie-Zdroju, Plac Wolności 3-4, 78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3662400, faks 094 3666105.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie czynności Inspektora nadzoru dla przebudowy ulic : Zdrojowa i Parkowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu czynności Inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa ulic : Zdrojowej i Parkowej w Połczynie-Zdroju dla poprawy sieci powiązań dróg gminnych z powiatowymi i wojewódzkimi oraz zwiększenia bezpieczeństwa w strefie uzdrowiskowej i gospodarczym centrum miasta. Ulice zlokalizowane są w ścisłym centrum miasta, ich stan techniczny obecnie jest zły. Przebudowa ma na celu odnowienie konstrukcji nawierzchni ulic i ciągów pieszych oraz budowę miejsc parkingowych wzdłuż ulic. Przebudowa objęta opracowaniem stanowić będzie kontynuację rozwiązania architektonicznego ścisłego centrum miasta. Budowa, przebudowa i remont infrastruktury technicznej, drogowej ulic tj.: A. [infrastruktura techniczna]: sieci wodociągowej; [infrastruktura techniczna]: sieci kanalizacji sanitarnej; [infrastruktura techniczna]: sieci kanalizacji deszczowej; B. [infrastruktura drogowa]: przebudowa geometrii oraz podbudowy ulic, odnowienie nawierzchni ulic i chodników; budowa miejsc postojowych; C. budową miejsc postojowych; wraz z urządzeniami budowlanymi związanymi z obiektem D. budowa przyłączy do sieci wodociągowej; budowa przyłączy do sieci kanalizacji sanitarnej; budowa przyłączy do sieci kanalizacji deszczowej; E. zagospodarowanie terenu; Szczegółowy zakres i opis robót budowlanych zawiera - przedmiar robót , dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Generalnie zadaniem Inspektora nadzoru jest pełnienie tej funkcji zgodnie z ustawą - Prawo budowlane. Inspektor nadzoru ma za zadanie czuwać nad prawidłową realizacją projektu oraz terminem realizacji prac. PODSTAWOWE OBOWIĄZKI INSPEKTORA NADZORU W TRAKCIE PROWADZENIA ROBÓT BUDOWLANO-MONTAŻOWYCH POLEGAĆ BĘDĄ NA : - przekazaniu Wykonawcy robót placu budowy, - przejęciu od Wykonawcy robót uzgodnionych harmonogramów przedstawiających cykl realizacji inwestycji, - stałym uczestnictwie w naradach technicznych koordynacyjnych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego, - sprawdzaniu przez Inspektorów nadzoru w poszczególnych branżach kosztorysów powykonawczych, obmiarów robót o ile zajdzie taka potrzeba oraz faktur za wykonane roboty wraz z ich opisaniem do zapłaty w terminie 5 dni od daty ich otrzymania. - wydawaniu zgody na wykonanie ewentualnych robót dodatkowych po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym, - podejmowaniu wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu, - prowadzeniu pełno branżowego nadzoru technicznego nad realizacją robót zgodnie z prawem budowlanym (łącznie z przygotowaniem koniecznych dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie) oraz kontroli wykonywanych robót zgodnie z przepisami bhp, - sprawdzaniu i odbiorze robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających , uczestniczeniu w próbach i odbiorach technicznych instalacji urządzeń technicznych oraz gotowego obiektu, - współdziałaniu z Projektantem i Zamawiającym w zakresie zgodności realizacji inwestycji z projektem budowlanym, - stałej konsultacji i doradztwie fachowym na rzecz Zamawiającego, - współpracy z nadzorem autorskim (łącznie ze zmianami pozwoleń na budowę), - sprawdzaniu jakości wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganiu zastosowania wyrobów wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami, - kontrolowanie rozliczeń budowy - Inspektor nadzoru odpowiada przed Zamawiającym za nieprawidłowość dokonanych rozliczeń za roboty budowlano-montażowe, - odbiór inwestycji w zgodzie z obowiązującymi przepisami. Częstotliwość pobytu poszczególnych Inspektorów nadzoru na budowie powinna być taka, aby nie hamowała postępu robót, jednak nie mniej niż 1 raz w tygodniu. Zwycięzca przetargu powinien w trakcie całego procesu inwestycyjnego podejmować także inne działania , nie wymienione powyżej , które zabezpieczać będą interes Zamawiającego i przyczynią się do sprawnego realizowania inwestycji. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość świadczonych usług, - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 25861.48 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycyjnej sp. z o.o., ul. Gajowa 99, 85-717 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 25861.48
  • Oferta z najniższą ceną: 25861.48 oferta z najwyższą ceną: 69500.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.