eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włoszczowa › BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z PRZYŁĄCZAMI DLA SOŁECTWA PRZYGRADÓW-GMINA WŁOSZCZOWA (2012).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-04

Włoszczowa: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z PRZYŁĄCZAMI DLA SOŁECTWA PRZYGRADÓW-GMINA WŁOSZCZOWA (2012).
Numer ogłoszenia: 123277 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji , ul. Wiejska 55, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 39 43 680, faks 0-41 39 43 680.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzwik-wloszczowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z PRZYŁĄCZAMI DLA SOŁECTWA PRZYGRADÓW-GMINA WŁOSZCZOWA (2012)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych p.n. Budowa sieci wodociągowej z przyłączami dla sołectwa Przygradów-gmina Włoszczowa, których zakres rzeczowy obejmuje: tyczenie geodezyjne obiektów budowlanych, opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, uzyskanie wymaganych decyzji na zajęcie pasa drogowego (droga wojewódzka, drogi powiatowe, drogi gminne) w celu prowadzenia robót wraz z uiszczeniem naliczonych opłat za zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót (bez opłat za umieszczenie rurociągów sieci wodociągowej w pasach drogowych, które to opłaty wnosi Zamawiający) roboty ziemne (wykopy) z odwozem i dowozem, rozbiórkę i odtworzenie istniejących nawierzchni drogowych, poboczy, rowów i wjazdów na posesje, ogrodzeń itp., umocnienie pionowych ścian wykopów z rozbiórką, montaż, a następnie demontaż konstrukcji podwieszeń kabli energetycznych i telekomunikacyjnych, rurociągów i kanałów itp., zabezpieczenie istniejących kabli telefonicznych i energetycznych rurami , podłoża pod rurociągi z piasku, przejścia pod przeszkodami terenowymi (drogi, cieki wodne itp.) przewiertami w rurach stalowych ochronnych oraz przewiertem sterowanym (rury PEHD i TS (lub równoważne)), sieć z rur PEHD 100 SDR 17 PN 10 o złączach zgrzewanych: Dz 160x9,5mm ; Dz 125x7,4mm ; Dz110x6,6mm ; Dz 90x5,4mm; Dz 50x3,0mm ; 40x2,4mm ; rury TS (lub równoważne) 160x14,6mm L=68,00m. przyłącza z rur PEHD 100 SDR 17 PN10 o złączach zgrzewanych: Dz 50x3,0mm, Dz40x2,4mm . montaż zasuw, hydrantów, zestawów wodomierzowych, stacja ujęcia wody w Przygradowie: zbiorniki wyrównawcze wody -2 szt. po V=50m3, kontener i zestaw hydroforowy, rurociągi między obiektowe, zasilanie energetyczne, droga dojazdowa, ogrodzenie, zagospodarowanie. próby szczelności rurociągów, zbiorników oraz dezynfekcja i badania jakości wody, obsypka rurociągów piaskiem , inwentaryzacja geodezyjna obiektów budowlanych z wyszczególnieniem rodzajów, długości i ilości, zasypanie wykopów z zagęszczeniem gruntu, uporządkowanie i rekultywacja terenu robót (z doprowadzeniem do stanu sprzed realizacji inwestycji), łącznie z poprawą rekultywacji terenu po robotach wykonanych w 2011r. wraz z poprawą montażu skrzynek zasuw, betonów, słupków betonowych znacznikowych . 2.Szczegółowy opis zamówienia, zakres robót objętych zamówieniem określają: a)Dokumentacja projektowa pn.Budowa sieci wodociągowej z przyłączami dla sołectwa Przygradów - gmina Włoszczowa : tom 1: Projekt sieci wodociągowej w pasie drogowym drogi wojewódzkiej Nr 742 Włoszczowa-Nagłowice- UWAGA: wykonane zostały w 2011 r. przejścia poprzeczne oznaczone jako: P2A 1, P5A 1, P7A 1, P8A 1 w ramach wykonanego etapu sieci wodociągowej na odcinkach 1 1a 2 2a 2b 3 3a 4, 2a 2c 2d 2e 10a 10b 10c 10f 10; 11 11a 10f, 10 4 , tom 2: Projekt sieci wodociągowej w pasie drogowym dróg powiatowych, gminnych i gruntach prywatnych, UWAGA: wykonane zostały w 2011 r. roboty sieci wodociągowej na odcinkach 1 1a 2 2a 2b 3 3a 4, 2a 2c 2d 2e 10a 10b 10c 10f 10, 11 11a 10f, 10 4 wraz z przejściami j.w. tom 3: Projekt przyłączy wodociągowych, tom 4: Projekt zbiorników wodociągowych (część budowlana, sanitarna, elektryczna, droga dojazdowa), Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót tom 7 Specyfikacje Techniczne (STWiOR) dla robót tom 1,2,3,4 stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ, b) przedmiary robót stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ. Uwaga: przedmiary zostały skorygowane o zakres robót wykonany w 2011 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp do wysokości nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień - w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wymagane wniesienie wadium w kwocie 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium należy wnieść w terminie i formach przewidzianych w art. 45 ustawy PZP - ( Załącznik Nr 8 do SIWZ).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • przedłożenie wykazu robót budowlanych zawirającego wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwóch robót o wartości każdej z nich co najmniej 500.000zł brutto (słownie złotych: pięćset tysięcy), odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. sieci sanitarnych, ujęć wody itp. z podaniem rodzaju robót, wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzonych dokumentem, z którego wynika, że roboty zostały wykonane zgodnie z projektem, zasadami wiedzy technicznej i zostały prawidłowo ukończone (np. protokół odbioru końcowego robót, potwierdzenie inwestora) - (wg wzoru Załącznik Nr 3 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - Aby spełnić ten warunek Wykonawca musi złożyć oświadczenie , że dysponuje lub będzie dysponować osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, Wykonawca przedkłada informacje zgodnie z wzorem- (wg wzoru Załącznik Nr 4 do SIWZ.) .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedkłada aktualną opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w minimalnej wysokości 500 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia- (Załącznik Nr 5 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Parafowany (na każdej stronie ) i podpisany projekt umowy - (Załącznik Nr 7 do SIWZ) b) Dowód wniesienia wadium w kwocie 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy w przypadku: a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; d) wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zawieszeniu ulegnie odpowiednio realizacja zamówienia; e) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy, w szczególności realizacja zamówienia może ulec zawieszeniu f) wydłużenie terminu wykonania zamówienia z uwagi na wystąpienie nadzwyczajnie niekorzystnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie zamówienia lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego. Termin może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności. g) nastąpił sprzeciw właścicieli terenu na prowadzenie robót. h) Z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy np. projektanta/ itp. oraz osób reprezentujących strony. i) Zmiany terminu podpisania umowy ze względu na termin rozstrzygnięcia postępowania ( procedura odwoławcza).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzwik-wloszczowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji ul. Wiejska 55, 29-100 Włoszczowa pok. Nr 1 w dniach poniedziałek-piątek w godz. 7.00-15.00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji ul. Wiejska 55, 29-100 Włoszczowa pok. Nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 4.2 Rozwój systemów lokalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej Osi 4 Rozwój Infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007- 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.