eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzejewice › Modernizacja systemu nawadniania na szkółce zespolonej Bielawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-20

Dobrzejewice: Modernizacja systemu nawadniania na szkółce zespolonej Bielawy
Numer ogłoszenia: 123269 - 2007; data zamieszczenia: 20.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Dobrzejewice, Zawały 101, 87-123 Dobrzejewice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6742500, fax 056 6742501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http//:www.dobrzejewice.torun.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu nawadniania na szkółce zespolonej Bielawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja systemu nawadniania kwater a w szczególności: A. Budowa zbiornika retencyjnego przy budynku gospodarczym V=720m3. B. Wykonanie instalacji nawodnieniowej - rurociągi główne. C. Wykonanie instalacji nawodnieniowej na kwaterach. D. Wykonanie pompowni część techniczna. E. Roboty elektryczne. F. Wykonanie systemu automatycznego nawadniania trawników przy budynkach szkółki. Wykonanie planuje się w dwu etapach. Etap I z terminem do 31.12.2007r. obejmujący prace wymienione w pkt B, C, F. II Etap z terminem wykonania do 30 kwietnia 2008r. obejmujacy prace wymienione w pkt A, D, E.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.20 - Roboty nawadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.20 - Roboty nawadniające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w kwocie 17 000 PLN, w formach przewidzianych ustawą..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają udokumentowane wykonanie minimum jednej instalacji deszczowni stałych na szkółkach leśnych o powierzchni powyżej 5 ha i za kwotę powyżej 500 tys. PLN - nieodzownym warunkiem będzie rzetelne udokumentowanie wykonania tych obiektu; c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz posiadają lub dysponują potencjałem technicznym, pozwalającym na wykonanie zamówienia, w tym koparki o maksymalnym rozstawie kół lub gąsienic do 1,5 m; d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadających uprawnienia budowlane, branży sanitarnej i elektrycznej, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2) Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale 7 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca ww. warunki spełnił. Uzupełnienie wymaganych w ofercie dokumentów może nastąpić jedynie w trybie artykułu 26 ust. 3 ustawy. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a oferta będzie odrzucona. 3) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 4) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców); b) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; c) wykonawcy występujący wspólnie, muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa; d) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Jeżeli oferta zostanie wybrana, zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę wykonawców. 5) Wykonawca w ofercie wskaże które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. 6) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy (wg zał. nr 1 do SIWZ); b) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według załącznika nr 2 do SIWZ) c) szczegółowy kosztorys ofertowy (wg dołączonego przedmiaru robót, stanowiącego składnik dokumentacji - zał. nr 3 do SIWZ); d) pełnomocnictwa podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum); e) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) oświadczenie o niekaralności, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9, g) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; h) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; i) oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg zał. nr 2 do SIWZ; j) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu ofertowym (wg zał. nr 4 do SIWZ); k) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; l) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn, narzędzi i urządzeń, jakie posiada lub może mieć do dyspozycji wykonawca (wg zał. nr 4 do SIWZ); m) wykaz robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia a zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o niniejsze zamówienie, chyba że wykonawca działa na rynku krócej, to z okresu swej działalności - zał. nr 4 do SIWZ); n) informacja banku lub spółdzielczej kasy osczędnościowo-kredytowej, których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową, wystawiona nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. o) polisa lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 2) Na podstawie artykułu 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wezwie do uzupełnienia brakujących oświadczeń lub dokumentów w wyznaczonym terminie. 3) Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niepoświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, z uwzględnieniem pkt 2. 4) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli: wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Uwaga: Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (por. art. 86 ust. 4 ustawy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. długość okresu rękojmi - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//:www.dobrzejewice.torun.lasy.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Dobrzejewice, Zawały 101, 87-123 Dobrzejewice.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Dobrzejewice. Zawały 101. 87-123 Dobrzejewice - sekretariat pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 13.09.2007.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: środki własne Lasów Państwowych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.