eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › Dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-17

Sandomierz: Dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 12324 - 2008; data zamieszczenia: 17.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8323001 do 5, 8330566, fax 015 8323575.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.sand.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego: 1.Jednorazowy sprzęt laboratoryjny - Pakiet nr I, 2.Probówki i zestawy - Pakiet nr II, Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla poszczególnych pakietów zawiera zał. nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 26.15.23.39 - Probówki Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.25.00 - Probówki Oryginalny kod CPV: 25.16.00.00 - Wyroby medyczne z gumy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne Oryginalny kod CPV: 26.15.23.30 - Laboratoryjne wyroby szklane Kod CPV wg słownika 2008: 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane Oryginalny kod CPV: 36.73.00.00 - Wyroby do jednorazowego użytku Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.00.00 - Perfumy, produkty toaletowe i prezerwatywy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium przez Wykonawcę składającego ofertę..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i złożą oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz celem uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1)formularz ofertowy zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, 2)formularz cenowy sporządzony odrębnie dla każdego pakietu, w formie tabeli, uwzględniający nazwę oferowanego asortymentu, ilość, ceną jednostkową netto i brutto, podatek VAT, wartość netto, brutto i wartość podatku VAT, jak również wytwórcę oferowanego asortymentu i numer katalogowy, 3)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodne z załączonym formularzem stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ, 4)oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodne z załączonym formularzem stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ, 5)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6)zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7)koncesje, zezwolenia lub licencje jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania w celu podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, w przypadku braku obowiązku posiadania - oświadczenie, 8)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, 9)parafowany projekt umowy, 10)dokumenty dopuszczające asortyment do obrotu i do stosowania w jednostkach służby zdrowia, a w przypadku braku konieczności posiadania oświadczenie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.sand.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Kancelaria, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Jednorazowy sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Statyw na probówki 16mm 2-rzęd. wys. 70mm z drutu powlekanego tworz. - szt. 60, 2.Statyw na probówki 12mm 2-rzęd. wys. 70mm z drutu powlekanego tworz. - szt. 40, 3.Koszyk z drutu sześcian 150x150x150mm - do autoklawowania - szt. 30, 4.Szkiełka podstawowe 76x26x1mm gładkie, z ciętymi krawędziami nieszlifowane op. a 50szt. - op. 500, 5.Szkiełka podstawowe 75x25x1mm gładkie, ze szlifowanymi krawędziami op. a 50szt. - op. 10, 6.Zlewki niskie ze szkła poj. 1000ml - szt. 4, 7.Zlewki niskie ze szkła poj. 2000ml - szt. 2, 8.Szkiełko zegarkowe śr. 60mm szklane ze szlifowanymi krawędziami op. a 10szt. - op. 2, 9.Probówki szklane okrągłodenne 7ml (średnica zewnętrzna 12 dł. całkowita 100mm) - szt. 2 000, 10.Probówki szklane stożkowe 10ml (średnica zewnętrzna 16 dł. całkowita 100mm) - szt. 6 000, 11.Pipety na wypływ całkowity poj. 25,0ml, podziałka 0,1ml, szkło sod-wap - szt. 20, 12.Pipety na wypływ całkowity poj. 10ml, podziałka 0,1ml, szkło sod-wap - szt. 40, 13.Pipety na wypływ całkowity poj. 5,0ml, podziałka 0,05ml, szkło sod-wap - szt. 40, 14.Szalki Petriego, szklane, o śr. 100mm i wys. 15mm - szt. 200, 15.Dozator butelkowy o pojemności dozowania 2-10ml z zaworem odpowietrzającym - szt. 1, 16.Dozator butelkowy o pojemności dozowania 1-5ml z zaworem odpowietrzającym - szt. 1, 17.Pipetki Pasteura 1,0ml bez podziałki, długość 12,5cm op. a 1000szt. - op. 1, 18.Probówki do hematologii na 1ml krwi (ø12x55mm) z rozpylonym roztworem EDTA-K2, z korkiem i polem do opisu, w torbie foliowej op. a 500szt. - op. 150, 19.Probówki do koagulologii na 1,8ml krwi, zawierające 0,2ml 3,2% roztworu cytrynianiu sodowego, z korkiem i nalepką, z polem do opisu, w torbie foliowej op. a 500szt. - op. 100, 20.Probówki hematologiczne do mikrometody z antykoagulantem EDTA-K2, z kapilarą na 200ul op. a 50szt. - op. 12, 21.Probówki plastikowe, stożkowe z korkiem o poj. 7ml średnica zewnetrzna 16mm op. a 200szt. - op. 1 250, 22.Końcówki do pipet o poj. 200ul żółte op. a 1000szt. - op. 300, 23.Końcówki do pipet o poj. 1000ul niebieskie op. a 500szt. - op. 300, 24.Bagietka laboratoryjna prosta dł. 125mm, średnica 4mm op. a 100szt. - op. 800, 25.Kapilary o pojemności 100ul dł. 125mm średnica zewnętrzna 1,6mm, z heparyną sodową z wyposażeniem (zatyczki +mieszadełka) op. a 1000szt. - op. 8, 26.Pojemnik do moczu o poj. użytk. do 120ml i całk. 150ml (ø64x75mm) z zakrętką op. a 500szt. - op. 4, 27.Naczynia plastykowe z łopatką do transportu kału o poj. użytk. do 25ml i całk. 30ml (ø30x80mm) z zakrętką op. a 100szt. - op. 10, 28.Wymazówki o dł. użytk. 13cm i całkowitej 15,5cm, z trzonkiem z tworzywa i wacikiem dacronowym o śr. ~5mm, w probówce transportowej - sterylizowane op. a 100szt. - op. 30, 29.Wymazówki z podłożem AMIES o dł. użyt. 13cm i całk. 15,5cm, z trzonkiem z tworzywa i wacikiem dacronowym o śr. ~ 5mm - sterylizowane op. a 100szt. - op. 30, 30.Nożyk stalowy ręczny do nakłuć do pobrań krwi, pakowany indywidualnie, jałowe op. a 200szt. - op. 25, 31.Stałopojemnościowa pipeta automatyczna o poj. 100ul w całości autoklawowalna, z wyrzutnikiem końcówek i wydmuchem - szt. 1, 32.Stałopojemnościowa pipeta automatyczna o poj. 200ul w całości autoklawowalna, z wyrzutnikiem końcówek i wydmuchem - szt. 3, 33.Stałopojemnościowa pipeta automatyczna o poj. 500ul w całości autoklawowalna, z wyrzutnikiem końcówek i wydmuchem - szt. 2, 34.Stałopojemnościowa pipeta automatyczna o poj. 1000ul w całości autoklawowalna, z wyrzutnikiem końcówek i wydmuchem - szt. 4, 35.Pisak laboratoryjny standard czarny - szt. 24, 36.Pisak laboratoryjny cienki czarny - szt. 48..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.39-3, 25.16.00.00-0, 26.15.23.30-0, 36.73.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Probówki i zestawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw OB typu BIER-PAD op. a 300szt. - op. 20, 2.Probówki z cytrynianem sodu 3,1% do zestawów typu BIER-PAD op. a 400szt. - op. 70..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.39-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.