eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Wymiana drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej na PCV w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych administrowanych przez ROM Nr I ÷ IV w Tychach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-09

Tychy: Wymiana drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej na PCV w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych administrowanych przez ROM Nr I ÷ IV w Tychach
Numer ogłoszenia: 123220 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, fax 032 2273145.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej na PCV w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych administrowanych przez ROM Nr I ÷ IV w Tychach.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wymiany drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej na PCV w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych administrowanych przez ROM Nr I ÷ IV w Tychach Zamówienie składa się z 4 części , zwanych dalej zadaniami. ZADANIE Nr 1 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV z wymianą parapetów zewnętrznych w lokalach niemieszkalnych, położonych w Tychach przy ul. Narcyzów 24, ul. Arctowskiego 1c, Pl. Św. Anny 2, administrowanych przez ROM Nr I ZADANIE Nr 2 - Wymiana ślusarki okiennej oraz stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej na PCV z wymianą parapetów zewnętrznych w lokalach niemieszkalnych, położonych w Tychach przy ul. Hlonda 69, ul. Brzozowej 41, ul. Batorego 68, administrowanych przez ROM Nr II ZADANIE Nr 3 - Wymiana ślusarki okiennej i drzwiowej na PCV w lokalu niemieszkalnym, położonym w Tychach przy ul. Nałkowskiej 27, administrowanym przez ROM Nr III ZADANIE Nr 4 - Wymiana drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych, w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych, administrowanych przez ROM Nr IV. Zakres robót obejmuje m.in.: ZADANIE Nr 1: 1. Demontaż stolarki okiennej drewnianej 2. Montaż stolarki okiennej PCV rozwieralno - uchylnej a) PLAC ŚW. ANNY 2 - ZAKŁAD FRYZJERSKI - wymiary: 2,41m x 1,51 - 2 szt. b) ul. ARCTOWSKIEGO 1c - PSS SPOŁEM - wymiary: 2,05m x 2,18m - 5 szt. , 1,41m x 1,47 - 3 szt. c) ul. NARCYZÓW 24 - BIBLIOTEKA - wymiary:1,20m x 1,70m - 7 szt. 3. Wymiana parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej powlekanej 4. Roboty porządkowe z wywozem gruzu na wysypisko odpadów wraz z utylizacją ZADANIE Nr 2: 1. Demontaż obróbek blacharskich i wykucie podokienników lastrykowych 2. Demontaż ślusarki okiennej 3. Demontaż i ponowny montaż krat stalowych 4. Wymiana okien na PCV z nawiewnikami a) ul. HLONDA 69 - PRZYCHODNIA Nr - wymiary: 1,45m x 1,67, 6 szt. - 3 szt. , 1,10m x 1,67 - 6 szt. , 0,40m x 0,58 - 1 szt. , 0,50m x 0,40 - 1 szt. b) ul. BRZOZOWA 41 - PRZEDSZKOLE - wymiary: 1,67m x 2,20m - 19 szt., 1,65m x 2,52m - 1 szt., 1,50m x 1,75m - 9 szt., 1,04m x 1,70m - 4 szt., c) ul. BATOREGO 68 - lokal użytkowy - wymiary: 1,50m x 1,60m + 1,60 x 1,30m - 3 szt. 5. Uzupełnienie tynków 6. Montaż parapetów zewnętrznych 7. Montaż parapetów wewnętrznych od 15-40cm w przychodni - 22szt. 8. Wywóz i utylizacja gruzu ZADANIE Nr 3: 1. Demontaż okien w poradni gastrologicznej - 17szt. (1 piętro) 2. Montaż okien według projektów - 17szt. , w tym: - typ okna 01 (wg projektu) - 6 szt. - typ okna 0/3 (wg projektu) - 11 szt. a) ul. NAŁKOWSKIEJ 27 - NZOZ Arka - Med 3. uzupełnianie ścian płytami PW 8 4. Roboty porządkowe z wywozem gruzu na wysypisko ZADANIE Nr 4: 1. Wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna PCV - 55 szt. : a) jednoskrzydłowe o wymiarach: 0,8m x 1,00m - 1 szt., 1,00m x 1,70m - 4 szt., 0,90m x 1,00m - 2 szt., 0,9m x 1,50m - 2 szt., 1,50m x 1,20m - 4 szt., 1,20m x 1,50m - 1 szt., b) dwuskrzydłowe o wymiarach: 1,50m x 0,90m - 6 szt. , 1,60m x 1,70m - 2 szt., 1,68m x 1,50m - 1 szt., c) trzyskrzydłowe o wymiarach: 2.40m x 1,40m - 7 szt., 2,40m x 1,50m - 4 szt., d) czteroskrzydłowe o wymiarach: 3,50m x 1,70m - 6 szt., 3,45m x 1,65m - 1 szt., e) okna balkonowe o wymiarach: 1,5m x 1,40m x 1,00m x 2,50m - 2 szt., 1,5m x 1,80m x 1,00m x 2,50m - 1 szt., 1,5m x 1,50m x 0,80m x 2,50m - 2 szt., 1,42m x 1,40m x 0,90m x 2,50m - 1 szt., 2,4m x 2,50m - 2 szt., 3,38m x 2,20m - 1 szt., 2. Wymiana drzwi balkonowych drewnianych na PCV - 5 szt. 3. Wymiana drzwi zewnętrznych na PCV - 10 szt. Szczegółowe wymagania i parametry techniczne dotyczące stolarki okiennej na Zadania Nr 1, 2, 4: - profil termoizolacyjny 5 - komorowy K -1,91W/m2- K z PCV wysokoudarowego o dużej wytrzymałości termicznej i mechanicznej, - profile mocowane za pomocą kształtowników stalowych ocynkowanych, - wkłady szybowe zespolone 4-16-4 K = 1,0W/m2-K , - uszczelki z tworzywa silikonowego, - okucia obwiedniowe - stopniowanie uchybu blokady obrotu klamki, - skrzydła rozwieralne oraz rozwieralno - uchylne, - skrzydła uchylne mają spełniać funkcję mikrowentylacji oraz muszą posiadać nawiewniki higrosterowane automatycznie o przepływie powietrza powyżej 25m3/ h, - okna dwuskrzydłowe ze słupkiem, - kolor biały, - parapety zewnętrzne wykonane z blachy powlekanej, - wyłożenie spadków podokiennych zewnętrznych, Szczegółowe wymagania i parametry techniczne dotyczące stolarki okiennej na Zadanie Nr 3: - profil termoizolacyjny pięciokomorowy z wysokoudarowego PCV, U=1,91 - wkłady szybowe zespolone U=1,0 - uszczelki z tworzywa silikonowego - okucia obwiedniowe - skrzydła rozwieralne i uchylno- rozwieralne - wg projektu - kolor czekoladowy Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót z załącznikami na poszczególne zadania w których przedstawiono podstawy nakładów rzeczowych, ilość i jednostkę.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.24 - Instalowanie drzwi z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.42.11.14 - Instalowanie drzwi metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: dla Zadania Nr 1: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych - na czas związania ofertą). dla Zadania Nr 2: 2 100,00 zł (słownie: dwa tysiące sto złotych - na czas związania ofertą). dla Zadania Nr 3: 1 700,00 zł (słownie: tysiąc siedemset złotych - na czas związania ofertą). dla Zadania Nr 4: 2 700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych - na czas związania ofertą)..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz .U z 2006 roku, Nr 164, poz 1163 z późn. zm.) , tj. : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp., oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY WYKONAWCA WYKAZAŁ, ŻE : 1. Dysponuje osobą / osobami do wykonania zamówienia , w szczególności uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do wykonania robót budowlanych (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994r.-Prawo Budowlane ( Dz U. z 2006 r. Nr 156 , poz.118 z późn. zmianami), którzy są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych, architektów, inżynierów budowlanych i Urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), tj.: osobą / osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej . Wymagane kserokopie uprawnień budowlanych jw. oraz aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa 2. W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, należy wykazać: dla Zadania Nr 1: - co najmniej d w i e roboty zrealizowane w ramach odrębnych umów o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. roboty dotyczące wymiany stolarki okiennej o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 15 000,00 zł (brutto). dla Zadania Nr 2 - 3: - co najmniej d w i e roboty zrealizowane w ramach odrębnych umów o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. roboty dotyczące wymiany stolarki okiennej o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 45 000,00 zł (brutto). dla Zadania Nr 4: - co najmniej d w i e roboty zrealizowane w ramach odrębnych umów o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. roboty dotyczące wymiany stolarki okiennej i drzwiowej o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 45 000,00 zł (brutto). 3. Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Gospodarczej: dla Zadania Nr 1: o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż: 50 000,00 zł. dla Zadania Nr 2 - 4: o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż: 100 000,00 zł.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełniania warunki udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1÷ 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji, ( W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają łącznie) 2. Dokumenty potwierdzające treść złożonych oświadczeń: Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Pzp. (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz.1163 z późn.zm.). 1) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; - W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone dokumenty wymienione w punkcie XII. 2., p.pkt. 1) i 2) dla każdego z nich. Na potwierdzenie, że Wykonawcy posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz, że dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy- Pzp. : 3) kserokopia uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa ( kierownika robót ) W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców. 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania zamówienia należy wykazać: dla Zadania Nr 1: - co najmniej d w i e roboty zrealizowane w ramach odrębnych umów o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. roboty dotyczące wymiany stolarki okiennej o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 15 000,00 zł (brutto). dla Zadania Nr 2 - 3: - co najmniej d w i e roboty zrealizowane w ramach odrębnych umów o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. roboty dotyczące wymiany stolarki okiennej o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 45 000,00 zł (brutto). dla Zadania Nr 4: - co najmniej d w i e roboty zrealizowane w ramach odrębnych umów o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. roboty dotyczące wymiany stolarki okiennej i drzwiowej o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 45 000,00 zł (brutto). Na potwierdzenie realizacji co najmniej dwóch robót wymienionych w wykazie o charakterze podobnym: dla Zadania Nr 1: tj. roboty dotyczące wymiany stolarki okiennej i wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 15 000,00 zł (brutto) należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. dla Zadania Nr 2 - 3: tj. roboty dotyczące wymiany stolarki okiennej i wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 45 000,00 zł (brutto) należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. dla Zadania Nr 4: tj. roboty dotyczące wymiany stolarki okiennej oraz drzwiowej i wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 45 000,00 zł (brutto) należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. - Wykaz wykonanych robót o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. ( W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców). Na potwierdzenie że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy- Pzp.): 5) aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności: dla Zadania Nr 1: o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż: 50 000,00 zł. dla Zadania Nr 2 - 4: o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż: 100 000,00 zł. Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN ,Zamawiający przeliczy PLN, przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty z dnia otwarcia ofert. ( W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców ) 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy - Pzp. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U.Nr 87, poz.605) 4. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umtychy.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego -pok. 20 - cena 20 zł (brutto).Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą SIWZ osobiście lub złożą wniosek o jej przekazanie za zaliczeniem pocztowym..

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 13:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, ul. Filaretów 31 - SEKRETARIAT - pokój nr 15,.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr 1 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV z wymianą parapetów zewnętrznych w lokalach niemieszkalnych, położonych w Tychach przy ul. Narcyzów 24, ul. Arctowskiego 1c, Pl. Św. Anny 2, administrowanych przez ROM Nr I Zakres robót obejmuje m.in.: ZADANIE Nr 1: 1. Demontaż stolarki okiennej drewnianej 2. Montaż stolarki okiennej PCV rozwieralno - uchylnej a) PLAC ŚW. ANNY 2 - ZAKŁAD FRYZJERSKI - wymiary: 2,41m x 1,51 - 2 szt. b) ul. ARCTOWSKIEGO 1c - PSS SPOŁEM - wymiary: 2,05m x 2,18m - 5 szt. , 1,41m x 1,47 - 3 szt. c) ul. NARCYZÓW 24 - BIBLIOTEKA - wymiary:1,20m x 1,70m - 7 szt. 3. Wymiana parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej powlekanej 4. Roboty porządkowe z wywozem gruzu na wysypisko odpadów wraz z utylizacją Szczegółowe wymagania i parametry techniczne dotyczące stolarki okiennej na Zadania Nr 1: - profil termoizolacyjny 5 - komorowy K -1,91W/m2- K z PCV wysokoudarowego o dużej wytrzymałości termicznej i mechanicznej, - profile mocowane za pomocą kształtowników stalowych ocynkowanych, - wkłady szybowe zespolone 4-16-4 K = 1,0W/m2-K , - uszczelki z tworzywa silikonowego, - okucia obwiedniowe - stopniowanie uchybu blokady obrotu klamki, - skrzydła rozwieralne oraz rozwieralno - uchylne, - skrzydła uchylne mają spełniać funkcję mikrowentylacji oraz muszą posiadać nawiewniki higrosterowane automatycznie o przepływie powietrza powyżej 25m3/ h, - okna dwuskrzydłowe ze słupkiem, - kolor biały, - parapety zewnętrzne wykonane z blachy powlekanej, Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót z załącznikiem w którym przedstawiono podstawy nakładów rzeczowych, ilość i jednostkę..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.25-6, 45.11.12.20-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr 2 - Wymiana ślusarki okiennej oraz stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej na PCV z wymianą parapetów zewnętrznych w lokalach niemieszkalnych, położonych w Tychach przy ul. Hlonda 69, ul. Brzozowej 41, ul. Batorego 68, administrowanych przez ROM Nr II ZADANIE Nr 2: 1. Demontaż obróbek blacharskich i wykucie podokienników lastrykowych 2. Demontaż ślusarki okiennej 3. Demontaż i ponowny montaż krat stalowych 4. Wymiana okien na PCV z nawiewnikami a) ul. HLONDA 69 - PRZYCHODNIA Nr - wymiary: 1,45m x 1,67, 6 szt. - 3 szt. , 1,10m x 1,67 - 6 szt. , 0,40m x 0,58 - 1 szt. , 0,50m x 0,40 - 1 szt. b) ul. BRZOZOWA 41 - PRZEDSZKOLE - wymiary: 1,67m x 2,20m - 19 szt., 1,65m x 2,52m - 1 szt., 1,50m x 1,75m - 9 szt., 1,04m x 1,70m - 4 szt., c) ul. BATOREGO 68 - lokal użytkowy - wymiary: 1,50m x 1,60m + 1,60 x 1,30m - 3 szt. 5. Uzupełnienie tynków 6. Montaż parapetów zewnętrznych 7. Montaż parapetów wewnętrznych od 15-40cm w przychodni - 22szt. 8. Wywóz i utylizacja gruzu Szczegółowe wymagania i parametry techniczne dotyczące stolarki okiennej na Zadania Nr 2: - profil termoizolacyjny 5 - komorowy K -1,91W/m2- K z PCV wysokoudarowego o dużej wytrzymałości termicznej i mechanicznej, - profile mocowane za pomocą kształtowników stalowych ocynkowanych, - wkłady szybowe zespolone 4-16-4 K = 1,0W/m2-K , - uszczelki z tworzywa silikonowego, - okucia obwiedniowe - stopniowanie uchybu blokady obrotu klamki, - skrzydła rozwieralne oraz rozwieralno - uchylne, - skrzydła uchylne mają spełniać funkcję mikrowentylacji oraz muszą posiadać nawiewniki higrosterowane automatycznie o przepływie powietrza powyżej 25m3/ h, - okna dwuskrzydłowe ze słupkiem, - kolor biały, - parapety zewnętrzne wykonane z blachy powlekanej, - wyłożenie spadków podokiennych zewnętrznych, Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót z załącznikiem w którym przedstawiono podstawy nakładów rzeczowych, ilość i jednostkę..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.25-6, 45.11.12.20-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr 3 - Wymiana ślusarki okiennej i drzwiowej na PCV w lokalu niemieszkalnym, położonym w Tychach przy ul. Nałkowskiej 27, administrowanym przez ROM Nr III ZADANIE Nr 3: 1. Demontaż okien w poradni gastrologicznej - 17szt. (1 piętro) 2. Montaż okien według projektów - 17szt. , w tym: - typ okna 01 (wg projektu) - 6 szt. - typ okna 0/3 (wg projektu) - 11 szt. a) ul. NAŁKOWSKIEJ 27 - NZOZ Arka - Med 3. uzupełnianie ścian płytami PW 8 4. Roboty porządkowe z wywozem gruzu na wysypisko Szczegółowe wymagania i parametry techniczne dotyczące stolarki okiennej na Zadanie Nr 3: - profil termoizolacyjny pięciokomorowy z wysokoudarowego PCV, U=1,91 - wkłady szybowe zespolone U=1,0 - uszczelki z tworzywa silikonowego - okucia obwiedniowe - skrzydła rozwieralne i uchylno- rozwieralne - wg projektu - kolor czekoladowy Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót z załącznikiem na zadanie nr 3 w którym przedstawiono podstawy nakładów rzeczowych, ilość i jednostkę..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.25-6, 45.11.12.20-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr 4 - Wymiana drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych, w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych, administrowanych przez ROM Nr IV. ZADANIE Nr 4: 1. Wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna PCV - 55 szt. : a) jednoskrzydłowe o wymiarach: 0,8m x 1,00m - 1 szt., 1,00m x 1,70m - 4 szt., 0,90m x 1,00m - 2 szt., 0,9m x 1,50m - 2 szt., 1,50m x 1,20m - 4 szt., 1,20m x 1,50m - 1 szt., b) dwuskrzydłowe o wymiarach: 1,50m x 0,90m - 6 szt. , 1,60m x 1,70m - 2 szt., 1,68m x 1,50m - 1 szt., c) trzyskrzydłowe o wymiarach: 2.40m x 1,40m - 7 szt., 2,40m x 1,50m - 4 szt., d) czteroskrzydłowe o wymiarach: 3,50m x 1,70m - 6 szt., 3,45m x 1,65m - 1 szt., e) okna balkonowe o wymiarach: 1,5m x 1,40m x 1,00m x 2,50m - 2 szt., 1,5m x 1,80m x 1,00m x 2,50m - 1 szt., 1,5m x 1,50m x 0,80m x 2,50m - 2 szt., 1,42m x 1,40m x 0,90m x 2,50m - 1 szt., 2,4m x 2,50m - 2 szt., 3,38m x 2,20m - 1 szt., 2. Wymiana drzwi balkonowych drewnianych na PCV - 5 szt. 3. Wymiana drzwi zewnętrznych na PCV - 10 szt. Szczegółowe wymagania i parametry techniczne dotyczące stolarki okiennej na Zadania Nr 4: - profil termoizolacyjny 5 - komorowy K -1,91W/m2- K z PCV wysokoudarowego o dużej wytrzymałości termicznej i mechanicznej, - profile mocowane za pomocą kształtowników stalowych ocynkowanych, - wkłady szybowe zespolone 4-16-4 K = 1,0W/m2-K , - uszczelki z tworzywa silikonowego, - okucia obwiedniowe - stopniowanie uchybu blokady obrotu klamki, - skrzydła rozwieralne oraz rozwieralno - uchylne, - skrzydła uchylne mają spełniać funkcję mikrowentylacji oraz muszą posiadać nawiewniki higrosterowane automatycznie o przepływie powietrza powyżej 25m3/ h, - okna dwuskrzydłowe ze słupkiem, - kolor biały, - parapety zewnętrzne wykonane z blachy powlekanej, - wyłożenie spadków podokiennych zewnętrznych, Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót z załącznikiem na zadanie nr 4 w których przedstawiono podstawy nakładów rzeczowych, ilość i jednostkę..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.25-6, 45.42.11.24-9, 45.42.11.14-6, 45.11.12.20-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.