eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Koncepcja zwiększenia bezpieczeństwa powodziowego w zlewni potoku Stawki z uwzględnieniem wpływu na zlewnię potoku Frydrychówka i potoku Lendwak na terenie gminy Andrychów i Wieprz, pow. wadowicki, woj. małopolskie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-25

Oświęcim: Koncepcja zwiększenia bezpieczeństwa powodziowego w zlewni potoku Stawki z uwzględnieniem wpływu na zlewnię potoku Frydrychówka i potoku Lendwak na terenie gminy Andrychów i Wieprz, pow. wadowicki, woj. małopolskie.
Numer ogłoszenia: 123206 - 2015; data zamieszczenia: 25.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektora Rejonowy Oświęcim , ul. Strzelecka 10, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8431941, faks 033 8431941.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koncepcja zwiększenia bezpieczeństwa powodziowego w zlewni potoku Stawki z uwzględnieniem wpływu na zlewnię potoku Frydrychówka i potoku Lendwak na terenie gminy Andrychów i Wieprz, pow. wadowicki, woj. małopolskie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji zwiększenia bezpieczeństwa powodziowego w zlewni potoku Stawki z uwzględnieniem wpływu na zlewnię potoku Frydrychówka i potoku Lendwak na terenie gminy Andrychów i Wieprz, pow. wadowicki, woj. małopolskie Obszar objęty opracowaniem został przedstawiony na załączniku mapowym - załącznik nr 10 do siwz. Cel opracowania: propozycja działań (technicznych i nietechnicznych) służących poprawie bezpieczeństwa powodziowego w zlewni potoku Stawki z uwzględnieniem wpływu na zlewnię potoku Frydrychówka i potoku Lendwak na terenie gminy Andrychów i Wieprz poprzez wskazanie kierunków ochrony oraz możliwości, sposobów i kosztów osiągnięcia zamierzonego efektu ich realizacji. Potok Stawki - stanowi dopływ potoku Frydrychówka, przepływa przez miejscowość Inwałd w gminie Andrychów. Długość potoku wynosi 6,5 km (km 0+000 - 6+500) w tym 0,8 km stanowi potok uregulowany (w km 5+000 - 5+800), pozostałe odcinki w km 0+000 - 5+000 i 5+800 - 6+500 stanowią potok nieuregulowany. Potok Lendwak - stanowi dopływ potoku Frydrychówka, przepływa przez miejscowość Frydrychowice, gmina Wieprz i miejscowość Chocznia w gminie Wadowice. Długość potoku wynosi 3,15 km (km 0+000 - 3+150) w tym 1,5 km stanowi potok uregulowany (w km 0+800 - 1+700 (m. Frydrychowice, gm. Wieprz) i w km 1+700 - 2+300 (m. Chocznia, gm. Wadowice), pozostałe odcinki potoku są nieuregulowane: w km 0+000 - 0+800 (m. Frydrychowice, gm. Wieprz), w km 2+300 - 3+150 (m. Chocznia, gm. Wadowice). Potok Frydrychówka - stanowi dopływ potoku Wieprzówka, przepływa przez miejscowości Przybradz, Frydrychowice, Inwałd, Wieprz, gminy: Andrychów i Wierz. Długość potoku wynosi 12,35 km (km 0+000 - 12+350) w tym 0,5 km stanowi potok uregulowany (w km 7+130 - 7+630 w m. Frydrychowice, gm. Wieprz), pozostałe odcinki stanowią potok nieuregulowany: w km 0+000 - 2+000 m. Przybradz, gm. Wieprz, w km 2+000 - 7+130 w m. Frydrychowice, gm. Wieprz, - w km 7+630 - 9+100 w m. Frydrychowice, gm. Wieprz, - w km 9+100 - 10+900 w m. Inwałd, gm. Wieprz, - w km 10+900 - 12+350 w m. Wieprz, gm. Wieprz. 2. Wymagania odnośnie opracowanej dokumentacji: Koncepcja winna zawierać: 1. Zagadnienia techniczne 1.1. Identyfikacja przyczyn i poziomu obecnego zagrożenia powodziowego: - źródła zagrożenia (m.in. zebranie danych nt. szkód powodziowych jakie wystąpiły na terenie objętym koncepcją w latach ubiegłych), - bezpośrednie przyczyny zagrożenia, - rodzaje i lokalizacja zagrożeń, - zasięg i poziom zagrożenia, 1.2. Określenie obszarów zalewowych z wykorzystaniem numerycznego modelu terenu (MNT) wraz z określeniem obszarów zagrożeń powodziowych i obszarów wymagających zabezpieczenia, 1.3. Ocena skuteczności istniejących systemów ochrony przeciwpowodziowej wpływających na poziom ochrony analizowanego obszaru wraz z analizą konieczności działań modernizacyjnych, 1.4. Analiza i ilościowa ocena możliwości obniżenia zagrożenia powodziowego, propozycje możliwych działań z oceną ich efektów. Analizy należy wykonać w oparciu o aktualne, uzgodnione z Zamawiającym źródła danych i obliczeń hydrologiczno-hydraulicznych, Dane wejściowe w zakresie wielkości przepływów prawdopodobnych Qmax,p należy przyjmować w konsultacji z IMGW PIB O.Kraków. Dane geodezyjne do obliczeń i analiz hydraulicznych (przekroje poprzeczne koryta, NMT, BDOT, NMPT) należy pozyskać z zasobów programu ISOK. 1.5. Określenie obszarów chronionych i ich ocena wpływu na możliwości i uwarunkowania realizacji rekomendowanych działań inwestycyjnych, 1.6. Wstępne rozpoznanie budowy geologicznej terenu rekomendowanych inwestycji, 1.7. Analiza oddziaływania inwestycji na środowisko dla potrzeby uzgodnień wstępnych i do konsultacji społecznych z wykorzystaniem m.in.: - mapy poglądowej w skali 1:10 000, - mapy zasadniczej w skali 1:2 000, - uproszczonych wypisów z rejestru gruntów - wyrysy z ewidencji gruntów obszaru planowanej inwestycji, - wstępne oświadczenia właścicieli nieruchomości na których będzie realizowana inwestycja - dla wariantu rekomendowanego - 1.8. Inwentaryzację istniejącego zagospodarowania terenu, a w tym: - inwentaryzacja struktury istniejących cieków i urządzeń wodnych (wody, potoki, kanały, rowy) w obszarze opracowania z oceną ich funkcji technicznej - inwentaryzacja istniejącego uzbrojenia podziemnego i naziemnego, krzyżującego się z projektowanymi rozwiązaniami inwestycyjnymi (w tym sieć: wodociągowa, kanalizacyjna, cieplna, gazowa, energetyczna, telekomunikacyjna itp.) wraz ze wstępnymi uzgodnieniami ich przebudowy na odcinkach kolizyjnych z budową proponowanych obiektów ochrony - inwentaryzacja układu komunikacyjnego z zagospodarowaniem terenu wraz ze wstępnymi uzgodnieniami ich ewentualnej przebudowy, rozbudowy lub budowy nowych odcinków dróg, - dokumentacja fotograficzna, 2. Zagadnienia społeczno - ekonomiczne. 2.1. Ustalenie wielkości strat powodziowych powstałych w latach 1997 - 2014 na obszarze objętych opracowaniem, 2.2. Określenie szacunkowych kosztów realizacji inwestycji dla wariantu rekomendowanego, 2.3. Określenie szacunkowych strat powodziowych na rozpatrywanym obszarze i planowanych działaniach inwestycyjnych, 2.4. Określenie stopy zwrotu nakładów inwestycyjnych, 2.5. Określenie pozostałych społecznych i gospodarczych uwarunkowań mających istotny wpływ na przyjęcie określonych rozwiązań inwestycyjnych, Koncepcję należy opracować w konsultacji z: - samorządami lokalnymi, - RZGW w Krakowie, - MZMiUW w Krakowie - RNU Wadowice - RDOŚ w Krakowie. Przy w/w opracowaniu należy wziąć pod uwagę: - wytyczne Zamawiającego, - Studium uwarunkowań i kierunku zagospodarowania przestrzennego gminy Andrychów i Wieprz, - wymogi aktualnie obowiązującego prawa w zakresie związanymi z zamówieniem m.in. prawa budowlanego, wodnego, ochrony środowiska, geologii, geodezji, przepisami techniczno -budowlanymi i normami, 4. Przedmiot zamówienia w postaci koncepcji należy sporządzić w 5 egzemplarzach wersji papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej poprzez zapisanie na płycie DVD w formacie PDF oraz DWG..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia: warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę (wraz z załączeniem dowodów, że usługa ta została wykonana należycie) o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy 00/100 złotych) w zakresie opracowania koncepcji lub analizy w zakresie ochrony powodziowej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623) tj. osobą posiadającą uprawnienia o specjalności konstrukcyjno - budowlanej do projektowania w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Samodzielna funkcja techniczna może być pełniona także przez osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w Ustawie z dnia 18.3.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 17.4.2008 r. nr 63, poz. 394). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy 00/100 złotych). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto do oferty należy załączyć: 1). wypełniony druk OFERTA (załącznik nr 1 do siwz). 2). pełnomocnictwa, w przypadkach określonych w ust. 9 i ust. 12 X Rozdziału, 3). zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 9 do siwz 4).Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY (w formie oryginału). W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.; 5).Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazywaniu spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, zobowiązany jest wykazać udział tych podmiotów w wykonywaniu zamówienia, poprzez dołączenie dokumentów w szczególności: - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - okres gwarancji i rękojmi (liczony w miesiącach) - 15

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: a). zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub CEIDG w trakcie realizacji zamówienia. b). zmiany kont bankowych, c). wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. d). w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie, przy czym cena netto pozostanie niezmieniona, e). zmian regulacji prawnych dotyczących przedmiotu umowy, f). zmiany terminu wykonania umowy z zastrzeżeniem ust. 3. 3. Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, będą możliwe wyłącznie w przypadku: wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć przy zawieraniu umowy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy. 4. Zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dopuszcza się możliwość wprowadzania innych, nieistotnych, zmian postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Oświęcimiu ul. Strzelecka 10, 32-600 Oświęcim. tel. (033) 844-72-30, fax. (033) 843-19-41.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektoracie Rejonowym w Oświęcimiu ul. Strzelecka 10, Dziennik Podawczy..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.