eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostaw sprzętu już do zabiegów chirurgicznych i urologicznych 5 pakietów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-16

Warszawa: Dostaw sprzętu już do zabiegów chirurgicznych i urologicznych 5 pakietów
Numer ogłoszenia: 123194 - 2016; data zamieszczenia: 16.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP , ul. Czerniakowska 231, 00-416 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5841110, faks 022 5841109.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostaw sprzętu już do zabiegów chirurgicznych i urologicznych 5 pakietów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę sprzętu już do zabiegów chirurgicznych i urologicznych 5 pakietów ZG. z zał. nr 4 do SIWZ pakiet 1- sterylny retraktor ran chrirurgicznych - 100 szt, pakiet nr 2- cewnik do odprowadzania moczu, - 250 szt, pakiet 3 - narzędzia 35 pozycji, pakiet 4- zestawy do szynowania - 2 pozycje, pakiet 5- narzędzia - 22 pozycje Opis i ilości zg. z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wiedza i doświadczenie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoby zdolne do wykonania zamówienia O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potencjał techniczny O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sytuacja ekonomiczna i finansowa O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1 Oświadczenie Wykonawcy, że posiada świadectwa certyfikat CE /deklaracja zgodności /powiadomienie/ wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, a także oświadczenie, iż na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 2 Formularz asortymentowo -cenowy załącznik nr 4 3 Zobowiązanie Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Pisemne zobowiązanie, o którym jest mowa w zdaniu poprzedzającym powinno uwzględniać następujące informacje dotyczące: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z inny podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 7.3 niniejszego rozdziału SIWZ. 4 Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwa), o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych załączonych do oferty 5 Wypełniony formularz dotyczący podwykonawców - załącznik nr 7

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin realizacji dostaw częściowych - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) w zakresie zmiany numeru katalogowego produktu określonego w tabeli asortymentowo - cenowej pod warunkiem uprzedniego uzyskania od Wykonawcy pisemnego wniosku o dokonanie takiej zmiany wraz z jej uzasadnieniem oraz zaakceptowania jej przez Zamawiającego; 2) W zakresie zmiany wielkości opakowania produktu określonego w tabeli asortymentowo - cenowej, a co za tym idzie ceny, tak, aby zmiana nie prowadziła podwyższenia wartości przedmiotu niniejszej umowy; 3) w zakresie zmiany cen, w przypadku zmiany stawki VAT; 4) w zakresie przedłużenia okresu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 9 ust. 1, w sytuacji niewykorzystania kwot, o których mowa w § 2, jednakże nie dłużej niż do czasu ich wyczerpania, tak aby zmiana terminu obowiązania umowy nie prowadziła do podwyższenia wartości przedmiotu niniejszej umowy. 5) w zakresie zmiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem niniejszej umowy i wyszczególnionego w załączniku do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania produkcji itp., czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, na tzw. zamiennik tj. asortyment równoważny lub biorównoważny, pod warunkiem, że spełni ona wszystkie wymogi zamawiającego w tym również cenę jednostkową; 6) w zakresie zakupu towaru o tych samych parametrach, tej samej lub niższej cenie, jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta poprzez jej obniżenie lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o takiej samej lub niższej cenie; 7) w zakresie zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy m.in. takich jak: zmiana nazwy, zmiana formy prawnej, zmiana siedziby - Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego o ich zaistnieniu oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających zmianę. 8) w zakresie zmian ilościowych w ramach określonego w umowie przedmiotu zamówienia - danego pakietu - do wysokości wartości umowy określonej dla tego pakietu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-orlowskiego.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPSK im. prof. W. Orłowskiego CMKP, ul. Czerniakowska 231, 00-416 Warszawa pokój nr D001 Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2016 godzina 10:30, miejsce: SPSK im. prof. W. Orłowskiego CMKP, ul. Czerniakowska 231, 00-416 Warszawa pokój nr D001 Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sterylny retraktor ran chirurgicznych do operacji laparoskopowych i klasycznych, składajacy się z dwóch obręczy połączonych trwałym poliuretanem, umożliwiający 360o retrakcję. Retraktor składa się z dwóch obręczy o średnim stopniu twardości - zielona obręcz dystalna (do wnętrza rany) i biała obręcz proksymalna. Górna obręcz .... opis zg. z zal. nr 4 do SIWZ - 100 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylny retraktor ran chirurgicznych do operacji laparoskopowych i klasycznych, składajacy się z dwóch obręczy połączonych trwałym poliuretanem, umożliwiający 360o retrakcję. Retraktor składa się z dwóch obręczy o średnim stopniu twardości - zielona obręcz dystalna (do wnętrza rany) i biała obręcz proksymalna. Górna obręcz .... opis zg. z zal. nr 4 do SIWZ - 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji dostaw częsciowych - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cewnik do odprowadzania moczu z dróg moczowych, dwudrożny typ FOLEY 100% silikonu, sterylny, dł. 400 mm, na całej dł. cewnika nie przepuszczalna linia dla promieni RTG, przezroczysty, odporny na wysokie ciśnienie, pojemność balonu w zależności od zapotrzebowania użytkownika od 5cc do 30cc. Rozmiar Ch 12, 14, 16, 18, 20, na końcu cewnika przeciwlwgłe otwory, każdy cewnik winien mić nadruk zawierający rozmiar oraz pojemność balonu uszczelniającego - 250 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik do odprowadzania moczu z dróg moczowych, dwudrożny typ FOLEY 100% silikonu, sterylny, dł. 400 mm, na całej dł. cewnika nie przepuszczalna linia dla promieni RTG, przezroczysty, odporny na wysokie ciśnienie, pojemność balonu w zależności od zapotrzebowania użytkownika od 5cc do 30cc. Rozmiar Ch 12, 14, 16, 18, 20, na końcu cewnika przeciwlwgłe otwory, każdy cewnik winien mić nadruk zawierający rozmiar oraz pojemność balonu uszczelniającego - 250 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji dostaw częsciowych - 3

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Narzędzia typu: cewniki, dreny, koszyczki itp. - 35 pozycji (opis i ilość zg. z zał. nr 4 do SIWZ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia typu: cewniki, dreny, koszyczki itp. - 35 pozycji (opis i ilość zg. z zał. nr 4 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji dostaw częsciowych - 3

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 1.Zestaw do szynowania moczowodów do długoterminowej implantacji do 12 miesięcy Skład zestawu: cewnik podwójnie zagięty typu pigtail Ch6 ..... - szt. 20 2. Zestaw do szynowania moczowodów do długoterminowej implantacji do 12 miesięcy. Skład zestawu: cewnik podwójnie zagiety typu pigtail Ch7, długość 28 cm ..... - szt. 10 Opis i ilość zg z zał. nr 4 do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw do szynowania moczowodów do długoterminowej implantacji do 12 miesięc. Skład zestawu: cewnik podwójnie zagięty typu pigtail Ch6 ..... - szt. 20 2. Zestaw do szynowania moczowodów do długoterminowej implantacji do 12 miesięcy. Skład zestawu: cewnik podwójnie zagiety typu pigtail Ch7, długość 28 cm ..... - szt. 10 Opis i ilość zg z zał. nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji dostaw częsciowych - 3

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Narzędzia typu: kraniki, dreny i inne - 22 pozycje. Ilość i opis zg. z zał. nr 4 do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia typu: kraniki, dreny i inne - 22 pozycje. Ilość i opis zg. z zał. nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.