eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zapewnienie bazy noclegowo - szkoleniowej celem przeprowadzenia szkolenia dla powołanych pełnomocników ds. wdrożeń systemów teleinformatycznych 11 sądów apelacyjnych i podległych sądów okręgowych w całej Polsce w terminie 1 - 3 czerwca 2015 r. w Gdańsku lub Sopocie lub Gdyni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-25

Wrocław: Zapewnienie bazy noclegowo - szkoleniowej celem przeprowadzenia szkolenia dla powołanych pełnomocników ds. wdrożeń systemów teleinformatycznych 11 sądów apelacyjnych i podległych sądów okręgowych w całej Polsce w terminie 1 - 3 czerwca 2015 r. w Gdańsku lub Sopocie lub Gdyni
Numer ogłoszenia: 123160 - 2015; data zamieszczenia: 25.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97588 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu, ul. Energetyczna 4, 53-330 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7987777, faks 071 7987714.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie bazy noclegowo - szkoleniowej celem przeprowadzenia szkolenia dla powołanych pełnomocników ds. wdrożeń systemów teleinformatycznych 11 sądów apelacyjnych i podległych sądów okręgowych w całej Polsce w terminie 1 - 3 czerwca 2015 r. w Gdańsku lub Sopocie lub Gdyni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem Zamówienia jest zapewnienie na potrzeby organizacji i przeprowadzenia szkolenia dla powołanych pełnomocników ds. wdrożeń systemów teleinformatycznych 11 sądów apelacyjnych i podległych sądów okręgowych w całej Polsce w terminie 1-3 czerwca 2015 r. (zwanego dalej Szkoleniem) usług hotelowych i konferencyjnych wraz z niezbędną infrastrukturą, restauracyjnych, cateringowych i transportowych. 2. Zamówienie będzie realizowane w granicach administracyjnych miast: Gdańska lub Sopotu lub Gdyni. 3. W zamówieniu należy przyjąć maksymalną ilość 95 Uczestników Szkolenia (osoby szkolone, wykładowcy oraz organizatorzy). 4. Przez Organizatora należy rozumieć Przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za realizację niniejszej Umowy. 5. Zamawiający przedstawia następujący terminarz szkolenia 1-3 czerwca 2015 r.: 1) przyjazd uczestników - 1 czerwca 2015 r. od godziny 9.00 do godziny 12.00. 2) wyjazd uczestników szkolenia - 3 czerwca 2015 r., z zastrzeżeniem opuszczenia pokoi do godziny 17.00. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z podanej liczby osób, maksymalnie do 20% podanej ilości. 7. Wykonawca odpowiada za zapewnienie: 1) bazy noclegowej - dla wykładowców i uczestników, 2) 1 sali konferencyjnej na co najmniej 95 osób przy stołach: a) w dniu 1 czerwca 2015 r. od godziny 8.00 do godziny 19.00. b) w dniu 2 czerwca 2015r. od godziny 8.00 do godziny 17.00 c) w dniu 3 czerwca 2015r. od godziny 8.00 do godziny 14.00. d) a także dostępu do ww sali w dniu 3 czerwca 2015 r. od godziny 15.00 do godziny 19.00. 3) opcjonalnie - transportu autokarowego dla maksymalnej liczby 95 uczestników szkolenia z siedziby hotelu do lokalizacji (Gdańsk, ul. Długi Targ, Fontanna Neptuna) i z powrotem w dniu 2 czerwca 2015 r., w godzinach popołudniowych. Zamawiający zleci transport osób z określeniem dokładnych godzin przejazdu oraz lokalizacji nie później niż na 5 (pięć) dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia. 4) sali restauracyjnej na potrzeby spożycia śniadania, obiadu i kolacji na co najmniej 95 osób, 5) wyżywienia, w tym przerw kawowych (podawanych przed salą konferencyjną)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CA Consulting S.A., Al. Jerozolimskie 81, 02-001 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90773,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96788,98

  • Oferta z najniższą ceną: 96788,98 / Oferta z najwyższą ceną: 96788,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.