eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia › Czyszczenie zbiorników po produktach naftowych wraz z utylizacją odpadów - na terenie Jednostki Wojskowej 1903 Dębogórze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-09

Rumia: Czyszczenie zbiorników po produktach naftowych wraz z utylizacją odpadów - na terenie Jednostki Wojskowej 1903 Dębogórze
Numer ogłoszenia: 123159 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1903, Dębogórze, 84-232 Rumia, woj. pomorskie, tel. 058 6267844.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Czyszczenie zbiorników po produktach naftowych wraz z utylizacją odpadów - na terenie Jednostki Wojskowej 1903 Dębogórze.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Czyszczenie zbiorników po produktach naftowych wraz z utylizacją odpadów - na tetrenie Jednostki Wojskowej 1903 Dębogórzew ilości: - zbiornik o pojemności 1000 m3 po paliwie lotniczym - 1 szt. - zbiornik o pojemności 2000 m3 po paliwie lotniczym - 1 szt. - zbiornik o pojemności 5000 m3 po oleju napędowym - 4 szt. - zbiornik o pojemności 2000m3 po oleju napędowym - 2 szt. - zbiornik o pojemności 100 m3 po oleju napędowym - 9 szt.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.20.00 - Usługi czyszczenia zbiorników Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.31.00 - Usługi czyszczenia zbiorników .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.08.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 1 500,00 zł.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający będzie oceniał spełnienie wymaganych warunków udziału w postępowaniu przez ocenę złożonych w ofercie dokumentów.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wymagane jest złożenie następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Umowa regulująca współpracę Wykonawców występujących wspólnie. 6) Zgodę na wytwarzanie, transport i utylizację odpadów (Decyzja wydana na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 1, art. 19 ust. 2 pkt 2, ust. 3 i 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach - Dz. U. nr 6 poz. 628 z późn. zm.) 7) Umowa o współpracy w przypadku zlecenia transportu i utylizacji podwykonawcy. 8) Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych (ze wskazaniem kwoty) lub zdolność kredytową Wykonawcy (ze wskazaniem kwoty) wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza Terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się wyżej wymienionych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy aktualności dokumentów stosuje się takie same jak dla dokumentów wymaganych od Wykonawców mających siedzibę lub zamieszkałych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.Wszystkie dokumenty są składane w formie oryginału, odpisu wpisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1903 Dębogórze, 84-232 Rumia 4.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 08:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 1903 Dębogórze 84-232 Rumia 4 Kancelaria jawna pok. 104.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.