eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Modernizacja - remont kotłowni Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu. Sygn. sprawy DZP/03PN/2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-25

Zabrze: Modernizacja - remont kotłowni Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu. Sygn. sprawy DZP/03PN/2015
Numer ogłoszenia: 123144 - 2015; data zamieszczenia: 25.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65380 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu, ul. M. C. Skłodowskiej 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3732308, 3732346, faks 032 3732308, 3732346.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja - remont kotłowni Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu. Sygn. sprawy DZP/03PN/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: III.1. Dostawa urządzeń kotłowni oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie ich montażu i instalacji: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzeń kotłowni oraz materiałów dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia określonych w załączniku 7a, 7b i 7c oraz wykonanie prac w zakresie: a) Architektoniczno-budowlanym b) Instalacyjno-technologicznym c) Elektrycznym Ogólny zakres robót obejmuje: -Wykonanie robót architektoniczno-budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9a i 10 do SIWZ; -Wykonanie robót instalacyjno-technologicznych zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9b i 10 do SIWZ; -Wykonanie robót elektrycznych zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9c i 10 do SIWZ; -Uruchomienie urządzeń technologicznych; -Przeprowadzenie procedury odbiorowej przez Zamawiającego. 1. Zakres robót architektoniczno-budowlanych obejmuje: -Demontaż istniejących kotłów i instalacji w pomieszczeniach kotłowni; -Wydzielenie pomieszczenia składowania opału (olej napędowy) będącego zabezpieczeniem w przypadku przerwy w dostawie podstawowego paliwa - gazu; -Remont pomieszczeń kotłowni - posadzki, ściany, sufity; -Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; -Remont dachu; -Remont kanału technologicznego; -Przeprowadzenie procedury odbiorowej przez Zamawiającego. 2. Zakres robót instalacyjno-technologicznych obejmuje: -Montaż urządzeń technologicznych; -Montaż aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki; -Wykonanie instalacji gazowej; -Wykonanie instalacji oleju opałowego; -Wykonanie instalacji wentylacji; -Wykonanie instalacji wod-kan; -Wykonanie instalacji ogrzewania; -Wykonanie rurociągów zasilających do budynku głównego i administracji w kanale technologicznym; -Przeprowadzenie procedury odbiorowej przez Zamawiającego. 3. Zakres robót elektrycznych obejmuje: -Wykonanie zasilania i rozdziału energii w tym zasilania urządzeń technologicznych; -Wykonanie wyłącznika przeciwpożarowego prądu, -Wykonanie instalacji gniazd 1-fazowch, -Wykonanie instalacji zasilania i sterownia AKPiA; -Wykonanie instalacji oświetleniowej; -Wykonanie instalacji uziemiającej; -Wykonanie instalacji ochrony przeciwprzepięciowej; -Wykonanie instalacji ochrony przeciwporażeniowej; -Przeprowadzenie procedury odbiorowej przez Zamawiającego. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w pełni funkcjonalny, wykonany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Dostarczy i zainstaluje nowy sprzęt dobrej jakości, kompletny i gotowy do eksploatacji wraz z odpowiednimi instrukcjami obsługi, konserwacji i eksploatacji w języku polskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami Zamawiającego zawarty jest w przedmiarach (załącznik nr 7a,7b, 7c do SIWZ), dokumentacji projektowej (załącznik nr 9a, 9b i 9c do SIWZ) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10 do SIWZ). III.2. Uwagi: 1. Przed złożeniem oferty Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów. Zamawiający wyznacza datę wizji lokalnej na dzień: 31.03.2015r, godzina: 10:00 2. Po podpisaniu umowy Wykonawca przedstawi harmonogram prac dla wszystkich zakresów robót. 3. Zainstalowane kotły i palniki muszą spełniać następujące wymagane parametry: -typ kotła - wodny trój ciągowy stalowy; -znamionowa moc cieplna - min. 360,0kW; -sprawność kotła 80/60oC - min. 92,5%; -ciśnienie robocze - min. 4bar; -maksymalna temperatura wody grzewczej - 110 °C; -temperatury robocze wody grzewczej - 80/60 °C; wymiar kotła - 910*2147*1481mm UWAGA: przy zamianie kotła sprawdzić w projekcie możliwość zamontowania kotła o innych wymiarach -pojemność wodna kotła - 625dm3 -grubość izolacji korpusu kotła- min. 80mm -sterowanie - zintegrowane z kotłami, regulacja kaskadowa pracy kotłów oraz regulacja obiegami grzewczymi -typ palnika - modulowany, dwupaliwowy olej-gaz; -moc palnika - 360kW; -ciśnienie gazu - od 2 do 10kPa; -wyposażenie palnika- ścieżka gazowa i olejowa 4. Przed przystąpieniem do wykonania robót w kotłowni należy wykonać demontaż istniejącego wyposażenia technologicznego kotłowni oraz instalacji sanitarnych i elektrycznych. W czasie demontażu należy zabezpieczyć instalację detekcji gazu GAZEX do dalszej eksploatacji. 5. Po wykonaniu prac będących przedmiotem zamówienia i ponownym zainstalowaniu instalacji detekcji gazu GAZEX należy wykonać jej przegląd i dostarczyć Zamawiającemu stosowny protokół sprawdzenia poprawności działania. 6. Wykonawca zobowiązany jest w ramach ustalonego wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia wykonywać w czasie trwania gwarancji: raz do roku przegląd instalacji gazowej kotłowni pod kątem szczelności oraz cztery razy w roku w okresach kwartalnych począwszy od IV kwartału 2015 r. przeglądy instalacji detekcji gazu GAZEX. Z wszystkich przeprowadzonych przeglądów (w szczelności instalacji gazowej oraz przeglądu układu detekcji gazu GAZEX) Wykonawca dostarczy każdorazowo Zamawiającemu protokół z przeprowadzonej kontroli. Zamawiający nie poniesie z tytułu przeprowadzonych przeglądów żadnych kosztów. 7. Wykonawca jest zobowiązany w ramach ustalonego wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia do wykonywania w okresie udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia niezbędnych przeglądów kotłów, uzdatniaczy wody i innych urządzeń które wymagają od użytkownika wykonywania przeglądów (w terminach i zgodnie z wymogami producenta lub obowiązujących przepisów). Zamawiający nie poniesie z tytułu przeprowadzonych przeglądów żadnych kosztów. 8. Demontowane materiały (złom), urządzenia pochodzące z demontażu Wykonawca będzie zobowiązany przekazać Zamawiającemu. 9. Zamawiający po uzyskaniu od Wykonawcy informacji o gotowości do przekazania demontowanych materiałów/urządzeń odbierze je w terminie 3 dni od pozyskania informacji. 10. W przypadku kolizji z istniejącymi urządzeniami i obiektami infrastruktury technicznej, Wykonawca w ramach wynagrodzenia dokona przełożenia lub zabezpieczenia ww. instalacji lub urządzeń na własny koszt. 11. Jakiekolwiek szkody powstałe podczas robót usuwa Wykonawca na własny koszt. 12. W obiekcie Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu realizowane są funkcje z zakresu opieki medycznej oraz prace administracyjno-biurowe - budynki będą normalnie użytkowane w czasie realizacji zamówienia. 13. Miejsca prowadzenia robót Wykonawca będzie zobowiązany skutecznie zabezpieczyć przed dostępem osób nieupoważnionych oraz przed działaniem czynników atmosferycznych (deszczu, wiatru itp.); 14. Zamawiający wymaga, aby po wykonaniu wszystkich czynności Wykonawca uporządkował miejsca prowadzenia prac oraz pozostawił je w stanie czystym i nadającym się do użytkowania; 15. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą skróconego kosztorysu ofertowego zawierającego zakres czynności niezbędnych do wykonania opisanych w branżowych przedmiarach robót stanowiących załączniki nr 7a, 7b i 7c do SIWZ. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia załączony skrócony kosztorys ofertowy będzie miał charakter pomocniczy przy ocenie oferty Wykonawcy. 16. Zamawiający wymaga aby przed podpisaniem umowy wykonawca który złożył najkorzystniejszą ofertę i został wybrany do realizacji zamówienia złożył plan BIOZ. 17. Zamawiający wymaga aby przed podpisaniem umowy Wykonawca który złożył najkorzystniejszą ofertę i został wybrany do realizacji zamówienia złożył szczegółowy kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załączniki nr 7a, 7b i 7c do SIWZ stanowiący uszczegółowienie skróconego kosztorysu ofertowego złożonego w postępowaniu. XI.2. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców: 1) dostarczenie i zainstalowanie nowego sprzętu i urządzeń dobrej jakości, kompletnego i gotowego do eksploatacji wraz z odpowiednimi instrukcjami obsługi, konserwacji i eksploatacji w języku polskim 2) dostarczenie i zainstalowanie nowego sprzętu dopuszczonego do stosowania w Polsce jak i w Unii Europejskiej, a więc posiadające wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu, atesty i świadectwa ich stosowania np. Deklarację zgodności CE; 3) realizacja przedmiotu zamówienia w pełni funkcjonalnego, wykonanego zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. 4) zaoferowanie okresu gwarancji minimum 24 miesiące, 5) zapewnienie w ramach wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia serwisu kotłów gazowych wraz z częścią technologiczną kotłowni przez cały okres gwarancji 6) gotowość serwisowa kotłowni do 4 godzin od zgłoszenia usterki przez Zamawiającego 7) termin płatności do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, 8) zaakceptowanie postanowień umowy, której wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 9) wykonanie prób szczelności instalacji gzowej oraz sprawdzenie poprawności działania instalacji detekcji gazu GAZEX 10) wykonanie sprawdzenia odbiorczego składającego się z oględzin częściowych i końcowych wg. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 11) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie właściwego użytkowania i konserwacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.26.14.20 - Uszczelnianie dachu 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ECO-THERM Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 177/179, 99-400 Łowicz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 788318,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 620318,35

  • Oferta z najniższą ceną: 620318,35 / Oferta z najwyższą ceną: 952331,53

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.