eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Przebudowa drogi powiatowej nr 1241W Ciechanów-Młock-Wola Młocka-Luszewo - przejście przez Kownaty Żędowe ( I-etap w km 4+990 - 5+408 )

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-28

Ciechanów: Przebudowa drogi powiatowej nr 1241W Ciechanów-Młock-Wola Młocka-Luszewo - przejście przez Kownaty Żędowe ( I-etap w km 4+990 - 5+408 )
Numer ogłoszenia: 123128 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Mazowiecka 7, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6737814, faks 023 6725414.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdciechanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1241W Ciechanów-Młock-Wola Młocka-Luszewo - przejście przez Kownaty Żędowe ( I-etap w km 4+990 - 5+408 ).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 1241W Ciechanów-Młock-Wola Młocka-Luszewo - przejście przez Kownaty Żędowe w km 4+990 - 5+408 - obejmująca: a) roboty w zakresie fundamentowania dróg c) roboty w zakresie nawierzchni dróg d) roboty w zakresie wykonania chodników.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 7000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 3) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności 4) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia , w tym min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika robót i przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, posiadającego staż jako kierownik dla podobnych robót wynoszący minimum 5 lat lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 5) wykażą się odpowiednim doświadczeniem tj. wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 zadań o podobnym zakresie i o wartości min. 300.000,00 zł brutto każde zadanie. Przez podobne roboty rozumie się roboty związane z budową przebudową lub rozbudową dróg o nawierzchni bitumicznej wraz z wykonaniem chodników 6) wykażą się dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia tj: - wytwórnią mas bitumicznych o wydajności min. 120 t/h położoną w uzasadnionej technologicznie odległości lub umowę dostawy mieszanki mineralno-bitumicznej, Odległość transportu masy maksymalnie z odległości do 60 km. - walcem stalowym i walcem ogumionym, - układarką do układania mieszanek min.-bitum. typu zagęszczanego, - samochodami samowyładowczymi o ładowności min. 5 ton w ilości do płynnego przetransportowania mas na budowę, - koparko-ładowarką - szt. 1 - ubijakiem lub płytą wirbracyjną - szt. 1 - dysponowaniem lub mieć dostęp do laboratorium drogowego 7) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania,określonych w art.24 Prawa zamówień publicznych b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu c) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę /y uprawnioną /ne do reprezentacji Wykonawcy aktualnego odpisu z rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę /y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) informację o dysponowaniu sprzętem f) informację o dysponowaniu laboratorium drogowym; g) informację o osobach, zdolnych do wykonania zamówienia. Do informacji należy dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/ne do reprezentacji wykonawcy uprawnień kierownika robót do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych oraz wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; h) informację o doświadczeniu. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane z należytą starannością;. i) polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdciechanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg ul. Mazowiecka 7 06-400 Ciechanów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 09:45, miejsce: Siedziba Powiatowego Zarządu Dróg 06-400 Ciechanów ul. Mazowiecka 7 (I piętro, pokój nr 1).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.