eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabów nad Pilicą › Budowa oczyszczalni przydomowych w miejscowościach Cychrowska Wola, Lipinki, Celinów, Dziecinów, Edwardów, Łękawica, Paprotnia, Zwierzyniec, Koziołek, Nowa Wola, Strzyżyna i Budy Augustowskie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-05-16

Grabów nad Pilicą: Budowa oczyszczalni przydomowych w miejscowościach Cychrowska Wola, Lipinki, Celinów, Dziecinów, Edwardów, Łękawica, Paprotnia, Zwierzyniec, Koziołek, Nowa Wola, Strzyżyna i Budy Augustowskie
Numer ogłoszenia: 123128 - 2016; data zamieszczenia: 16.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grabów nad Pilicą , ul. Kazimierza Pułaskiego 51, 26-902 Grabów nad Pilicą, woj. mazowieckie, tel. 48 662 70 14, faks 48 662 60 52.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grabow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oczyszczalni przydomowych w miejscowościach Cychrowska Wola, Lipinki, Celinów, Dziecinów, Edwardów, Łękawica, Paprotnia, Zwierzyniec, Koziołek, Nowa Wola, Strzyżyna i Budy Augustowskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są : 1 Roboty budowlane, w rozumieniu art. 3 pkt.7 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane polegające na wybudowaniu 100 biologicznych oczyszczalni ścieków PBOŚ przy gospodarstwach indywidualnych oraz budynkach użyteczności publicznej (wyposażeniu nieruchomości) w Gminie Grabów nad Pilicą wg zestawienia podanego w specyfikacji . 2 PBOŚ - należy przez to rozumieć Przydomowe Biologiczne Oczyszczalnie Ścieków, w treści SIWZ zwane również w skrócie oczyszczalnią, zbiornikiem lub zespołem urządzeń. Przydomowa biologiczna oczyszczalnia ścieków PBOŚ to urządzenie lub zespół urządzeń, w których na drodze procesów mechanicznych, biologicznych i chemicznych następuje redukcja ładunku zanieczyszczeń w ściekach do wielkości dopuszczalnych określonych w Rozporządzeniu MŚ z dnia 18 listopada 2014r w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego Dz.U. z dnia 16 grudnia 2014r. poz. 1800 jak dla oczyszczani poniżej 2000 RLM. wg Załącznika Nr 1 do ww. aktu wykonawczego. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych zamiennych do widniejących w projektach sposobów odprowadzania oczyszczonych ścieków lecz muszą one być oparte na systemach rozsączenia w gruncie. 4 Dokonanie rozruchu technologicznego każdej oczyszczalni, indywidualne przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi urządzeń i instalacji oczyszczalni, a także przekazanie im instrukcji obsługi DTR oraz wykonanie badań oczyszczonych ścieków przez akredytowane laboratorium, w ilościach 5% zamontowanych oczyszczalni wymagane jest wykonanie uproszczonych tj. wyłącznie badanie ścieków oczyszczonych Niezwłocznie po otrzymaniu wyników badań ścieków z laboratorium należy je dostarczyć Zamawiającemu. 5 Uporządkowanie placu budowy do stanu pierwotnego wywóz nadmiaru gruntu, niwelacja terenu. 6 Protokolarne przekazanie wykonanych oczyszczalni władającym nieruchomościami objętymi inwestycją (wszystkie formularze należy uzgodnić z Zamawiającym). 7 Obsługa geodezyjna inwestycji. 8 Obsługa w zakresie sporządzania badań i pomiarów przeprowadzonych przez uprawnione osoby lub podmioty, niezbędnych do odbioru urządzenia instalacji w tym badania instalacji elektrycznej; 9 Inwentaryzacja geodezyjna - powykonawcza obiektów w 2 egz. . 10 Sporządzenie i przedłożenie dokumentacji odbiorowej powykonawczej w 2 egz.. 11 Jako oczyszczalnie Zamawiający rozumie kompletny zespół urządzeń wraz z infrastrukturą zasilanie energetyczne, sieć kanalizacyjna i inne- wg projektów niezbędnych do odbioru ścieków z budynku, oczyszczenia, odprowadzenia w określony sposób, opartych na indywidualnych przydomowych oczyszczalniach ścieków zgodnych z indywidualnie wykonanymi projektami. 12 Zamawiający wymaga kompletu raportów z badań potwierdzających zgodność produktu z normą PN-EN 12566-3+A2:2013 wykonanych przez laboratorium notyfikowane przez Komisję Europejską tj. raportów w zakresie wodoszczelności, skuteczności oczyszczania, wytrzymałości konstrukcyjnej dla warunków gruntowych wilgotnych, trwałości) wykonanych zgodnie z treścią normy PN-EN 12566-3+A2:2013. 13 Ponadto raport dotyczący skuteczności oczyszczania musi odnosić się do wskaźników energochłonności oraz oczekiwanego stopnia oczyszczenia ścieków. Posiadanie w/w dokumentu jednoznaczne jest z możliwością oznakowania wyrobu znakiem CE. Zamawiający nie dopuszcza PBOŚ, które producent zmienił konstrukcyjnie względem PBOŚ jakie były badane przez laboratorium notyfikowane - Zamawiający wymaga oczyszczalni zbadanych zgodnie z zapisami normy PN-EN 12566-3+A2:2013. 14 Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu raportu określającego reakcje na ogień Rozdział 8.2 tablica 2 poz. 6 normy 12566-3:2005+A2:2013. 15 Zamawiający wymaga przedłożenia do oferty dokumentów, na podstawie których Producent oznakował oczyszczalnie znakiem CE zgodnie z wymogiem określonym w tablicy ZA 1 normy 12566-3:2005+A2:2013. 16 Zamawiający wymaga aby oczyszczalnie zostały przebadane przez laboratorium notyfikowane oraz inne podmioty zgodnie z Tabelą ZA.3 normy PN-EN 12566-3+A2:2013 w zgodnie z treścią normy PN-EN 12566-3+A2:2013 w całości jako kompletne rozwiązanie. Dostarczane urządzenia mają być kompletnymi, fabrycznie nowymi produktami. 17 W Raporcie dotyczącym skuteczności oczyszczania należy wskazać zaznaczyć dobową energochłonność urządzenia opis w formularzu ofertowym . Raport dotyczący skuteczności oczyszczania musi zawierać elementy wskazane w punkcie B.5 normy PN-EN 12566-3+A2:2013 18 Zamawiający wymaga aby zamienne urządzenia były równoważne lub lepsze od urządzeń widniejących w projektach załącznik do SIWZ. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna takie urządzenia i materiały, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe opisane w SIWZ, a ich zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań techniczno - technologicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Równoważne produkty i urządzenia muszą posiadać wszelkie wymagane w SIWZ oraz prawem certyfikaty dopuszczające je do obrotu i stosowania. Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie rozwiązania, urządzenia, równoważne były prototypami. Równoważność lub wykazanie lepszych parametrów oferowanych oczyszczalni w niniejszym postępowaniu będzie oceniana na podstawie spełniania przez te urządzania normy PN-EN 12566-3+A2:2013 legitymowanie się kompletem raportów z zakresu normy PN-EN 12566-3+A2:2013, i pracy nie wymagającej zużycia energii elektrycznej potwierdzonej treścią raportu skuteczności oczyszczania, a także na podstawie zgodności parametrów takich jak przeznaczenie oczyszczalni dla wskazanej w projektach ilości osób RLM, oraz przepustowości dobowej. 19 W przypadku oferowania zastosowania rozwiązań równoważnych lub lepszych Wykonawca do oferty dołączy wykaz oczyszczalni dokument Wykonawcy zawierający potwierdzenie równoważności urządzeń lub oferowania urządzeń lepszych . W/w dokument wykaz będzie obejmował informacje w zakresie przewidywanych zmian związanych z zastosowaniem urządzeń równoważnych lub lepszych tj. zmian w planie zagospodarowania stanowiących załączniki do projektów umiejscowienie na działce, powierzchnia zabudowy elementów urządzeń, odległości od budynków, granic, studni itp. wynikających z przepisów prawa budowlanego i warunków technicznych. W przypadku zmian warunków technicznych Wykonawca na swój koszt wykona aktualizację/zmianę projektu i uzyska wszystkie stosowne zezwolenia na wykonanie robót budowlanych. 20 Podane w SIWZ, oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia poprzez np. wskazanie konkretnego produktu, urządzenia lub materiału poprzez podanie jego nazwy lub nazwy producenta lub konkretnego rozwiązania mają jedynie na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i nie ograniczają konkurencji..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.25.21.27 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków 45.26.26.40 - Roboty w zakresie poprawy stanu środowiska naturalnego 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 40 000 zł. (czterdzieści tysięcy złotych) w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 30 9125 1015 0007 6454 2000 0150 z opisem : WADIUM - Budowa oczyszczalni przydomowych w miejscowościach Cychrowska Wola, Lipinki, Celinów, Dziecinów, Edwardów, Łękawica, Paprotnia, Zwierzyniec, Koziołek, Nowa Wola, Strzyżyna i Budy Augustowskie. 2. Do oferty należy dołączyć oryginał lub kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 3. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wyznaczonym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert. 4. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, określonych w ust.1, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium ( bez wpinania do oferty). Zaleca się dołączyć do oferty kserokopię dokumentu, o którym mowa powyżej, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium a w dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania a jego oferta zostanie odrzucona, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości lub wybranej formie spośród możliwych wymienionych w ust.1. 5. Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą. 6. Zamawiający przechowa a następnie dokona zwrotu lub zatrzyma wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże , że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na montażu przydomowych oczyszczalni ścieków w liczbie nie mniejszej niż 100 sztuk każda z robót potwierdzone dokumentami , że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 oświadczenie o zastosowaniu oczyszczalni ścieków legitymujących się dokumentem potwierdzającym zgodność z normą PN-EN 12566-3+A2:2013 wydanym przez laboratorium notyfikowane przez Komisję Europejską w zakresie badań przewidzianych dla laboratorium notyfikowanego - załącznik Nr 8 2 wydaną przez producenta Deklarację Właściwości Użytkowych dla oferowanych przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków- Załącznik Wykonawcy; 3 Instrukcja obsługi - Załącznik Wykonawcy; 4 Dokumenty , na podstawie których Producent oznakował oczyszczalnie znakiem CE zgodnie z wymogiem określonym w tablicy ZA 1 normy 12566-3:2005+A2:2013 - Załącznik Wykonawcy; 5 Komplet raportów z badań PBOŚ, potwierdzający zgodność produktu z normą 12566-3+A2:2013, wystawiony przez laboratorium notyfikowane przez Komisję Europejską, wydawany dla konkretnego typoszeregu urządzeń wraz z wskazaniem dobowej energochłonności urządzenia, tj. -raport z badania wodoszczelności wszystkich oferowanych oczyszczalni, w tym zakresie Zamawiający wymaga dostarczenia raportu wodoszczelności dla oczyszczalni, wykonanego przez laboratorium notyfikowane zgodnie z załącznikiem A normy PN EN 12566-3+A2:2013, a w szczególności tablicą A.1 przedmiotowej normy; -raport z badania skuteczności oczyszczania, wykonanego przez laboratorium notyfikowane, zawierający wszystkie elementy wymienione w punkcie B.5 normy PN EN 12566-3+A2:2013, a w szczególności - energochłonności zgodnie z treścią normy określoną w punkcie B.5 litera e oraz rozdziale 6.7 tejże normy, -raport wytrzymałości konstrukcyjnej dla oferowanych oczyszczalni, dla założonych przez Zamawiającego warunków gruntowych wilgotnych; w tym zakresie Zamawiający wymaga dostarczenia raportu z badania wytrzymałości konstrukcyjnej wykonanej przez laboratorium notyfikowane zgodnie z załącznikiem C tabela C.1, wg metody C.6 normy PN EN 12566-3+A2:2013 dla warunków gruntowych wilgotnych; -raport trwałości materiału, wykonany przez laboratorium notyfikowane i potwierdzający parametry materiału określone w rozdziale 6.5 normy PN EN 12566-3+A2:2013 -raport odporności na ogień, wykonany przez laboratorium notyfikowane zgodnie z normą PN EN 12566-3+A2:2013, 6 wykaz typów PBOŚ w ramach typoszeregu, dla którego sporządzono pełny raport badań PBOŚ j w; 7 Opis w postaci DTR Producenta, rysunki, schematy, fotografie proponowanych do zastosowania przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków zawierające w szczególności schemat technologii obiegu ścieków oraz opis elementów oczyszczalni- Załącznik Wykonawcy;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Przedłużony okres gwarancji na kompletne urządzenie - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) konieczności wprowadzenia zmian projektowych lub technologicznych; 2) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa; 3) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 4) z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę robót; 5) z powodu niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych które mają wpływ na realizację zamówienia publicznego; 6) przedłużenia się uzgodnień zewnętrznych przez podmioty do tego upoważnione; 7) wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć; 8) zmian dokumentacji projektowej dokonanych na wniosek Zamawiającego (beneficjentów lub Wykonawcy); 9) w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego; 10) wystąpienia obiektywnych zmian ocenianych jako korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.grabow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Grabów nad Pilicą ul. Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Pilicą.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Gmina Grabów nad Pilicą ul. Kazimierza Pułaskiego 51 26-902 Grabów nad Pilicą.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.