eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy - zamówienie uzupełniające

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-10

Warszawa: Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 123120 - 2014; data zamieszczenia: 10.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102492 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy, ul. Modlińska 197/232, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5103125, faks 022 5103189.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy - zamówienie uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy (ul. Modlińska 197). 2. Szczegółowy zakres prac oraz ich sposób wykonania opisany jest szczegółowo w: a. opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do umowy/nr 5 do Zaproszenia, b. zestawieniu powierzchni - załącznik nr 2 do umowy/nr 6 do Zaproszenia. c. zestawieniu powierzchni okien, żaluzji i drzwi - załącznik nr 3 do umowy/ 7 do Zaproszenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Artur Cibor CLEAN ARD, Wyszogrodzka 3/39, 03-337 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11056,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13599,60

  • Oferta z najniższą ceną: 13599,60 / Oferta z najwyższą ceną: 13599,60

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie: Zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2013 r. poz. 907 ze zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki tylko w przypadkach określonych w w/w ustawie. Art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp określa, że zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Postępowanie niniejsze będzie polegało na udzieleniu w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (Nr sprawy zamówienia podstawowego: UD-II-WPZ-ZP-271.67.2013.JDE/PN-u, przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, udzielonego w dniu 07.01.2014 r.) dotychczasowemu wykonawcy usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach Urzędu Dzielnicy Białołęka (Artur Cibor CLEAN - ARD, ul. Wyszogrodzka 3/39, 03-337 Warszawa) zamówienia uzupełniającego, stanowiącego 4,30 % wartości w/w zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym (z dnia 16.12.2013r. BZP Nr ogłoszenia 273561 - 2013).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.