eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Dostawa noży, sprzętu jednorazowego użytku, oleju silikonowego, dekaliny, oktaliny, akcesoriów zużywalnych do fakoemulsyfikacji i witrektomii tylnej, pierścieni dotorebkowych, soczewek wewnątrzgałkowych typu PMMA, opasek sylikonowych, narzędzi wielorazowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-30

Nysa: Dostawa noży, sprzętu jednorazowego użytku, oleju silikonowego, dekaliny, oktaliny, akcesoriów zużywalnych do fakoemulsyfikacji i witrektomii tylnej, pierścieni dotorebkowych, soczewek wewnątrzgałkowych typu PMMA, opasek sylikonowych, narzędzi wielorazowego użytku do chirurgii witreoretinalnej, gazu SF6, kleju tkankowego
Numer ogłoszenia: 123101 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Św. Piotra 1, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4087830, faks 077 4087833.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa noży, sprzętu jednorazowego użytku, oleju silikonowego, dekaliny, oktaliny, akcesoriów zużywalnych do fakoemulsyfikacji i witrektomii tylnej, pierścieni dotorebkowych, soczewek wewnątrzgałkowych typu PMMA, opasek sylikonowych, narzędzi wielorazowego użytku do chirurgii witreoretinalnej, gazu SF6, kleju tkankowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa noży, sprzętu jednorazowego użytku, oleju silikonowego, dekaliny, oktaliny, akcesoriów zużywalnych do fakoemulsyfikacji i witrektomii tylnej, pierścieni dotorebkowych, soczewek wewnątrzgałkowych typu PMMA, opasek sylikonowych, narzędzi wielorazowego użytku do chirurgii witreoretinalnej, gazu SF6, kleju tkankowego zgodnie z wykazem asortymentowo - cenowym stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na zadania: Zadanie nr 1 - dostawa noży do mikrochirurgii oka - 7 poz. Zadanie nr 2 - dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb okulistyki - 17 poz. Zadanie nr 3 - dostawa oleju silikonowego, dekaliny, oktaliny - 7 poz. Zadanie nr 4 - dostawa akcesoriów zużywalnych do fakoemulsyfikacji i witrektomii tylnej, kompatybilnych z aparatem Associate 2500 firmy D.O.R.C. - 13 poz. Zadanie nr 5 - dostawa pierścieni dotorebkowych w jednorazowym implikatorze - 1 poz. Zadanie nr 6 - dostawa soczewek wewnątrzgałkowych PMMA - 1 poz. Zadanie nr 7 - dostawa opasek silikonowych - 2 poz. Zadanie nr 8 - dostawa narzędzi wielorazowego użytku do chirurgii witreoretinalnej - 4 poz. Zadanie nr 9 - dostawa gazu SF6 - 1 poz. Zadanie nr 10 - dostawa narzędzi wielorazowego użytku - 7 poz. Zadanie nr 11 - dostawa kleju tkankowego - 1 poz. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.00.00 - Produkty do pielęgnacji oczu i soczewki korekcyjne 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wymagania na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie przez komisję przetargową na druku ZP-17 zgodnie z ustawą PZP oraz niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia na podstawie złożonych dokumentów przez Wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzony za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) 2.Oświadczenie wynikające z art. 22 pkt 1, zgodnie załącznikiem nr 3 do SIWZ. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4.Pełnomocnictwo do podpisania oferty - dot. podpisania oferty przez osobę upoważnioną przez wykonawcę 5.Pisemne wskazanie przez wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom (o ile dotyczy). II. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1.Dokumenty dopuszczające oferowane wyroby medyczne do obrotu i używania zgodnie z: . ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych ( Dz. U. z dnia 30 kwietnia 2004 r., Nr 93, poz. 896 ). . Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia ( Dz. U. z 2004r. Nr 251, poz. 2514 ) 2.Katalogi oferowanych produktów zawierające zdjęcia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z nazwą producenta, opisem których pozycji formularza cenowego dotyczą - w języku polskim. Wszystkie dokumenty muszą być ważne przez okres na jaki zostanie zawarta umowa. W przypadku kończącego się terminu ważności dokumentu Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wymagany, aktualny dokument w terminie do ostatniego miesiąca poprzedzającego miesiąc upływu terminu ważności dokumentu przedstawionego w ofercie przez Wykonawcę. W przypadku gdy dokument traci ważność podczas trwania umowy Wykonawca musi załączyć do aktualnego dokumentu oświadczenie, że dostarczy przedłużenie dokumentu do siedziby Zamawiającego. Brak wymaganego oświadczenia Zamawiający będzie traktował jako niespełnienie wymagań określonych w SIWZ. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w : .ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2004r Nr 93 poz. 896 ), .Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004r w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia ( Dz. U. z 2004r Nr 251, poz. 2514 ), .Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004r w sprawie kwalifikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia ( Dz. U. z 2004r Nr 100, poz. 1027), .Dyrektywie Rady 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r dotyczącej wyrobów medycznych. W rubryce Producent, nr katalogowy... należy podać pełną nazwę producenta, nr strony dokumentu w ofercie dopuszczającego oferowany wyrób do obrotu i używania, dokładny numer katalogowy w celu bezspornej identyfikacji asortymentu oraz numery stron z oferty, zawierające powyższe informacje na podstawie, których Zamawiający dokona oceny zgodności oferty. W przypadku gdy producent nie stosuje numerów katalogowych, Wykonawca złoży oświadczenie o niestosowaniu numerów katalogowych przez producenta i wpisze numery własnego kodu towarowo - magazynowego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania w trakcie trwania umowy oferowanych wyrobów medycznych lub wyposażeń wyrobów medycznych zgodnie z art. 3 ust. 1, pkt. 1i pkt. 15, art. 4 ust. 5 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004r w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia : Część II. pkt. 13 ( dotyczy to etykiety oraz instrukcji obsługi sporządzonej w języku polskim ). W przypadku nie spełnienia tego wymogu partia towaru, która nie będzie prawidłowo oznakowana i nie będzie zawierała instrukcji w języku polskim zostanie zwrócona Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie ul. Św. Piotra 1, 48-300 Nysa IIIp. pok. 30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nysie, 48-300 Nysa, ul. Św. Piotra 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa noży do mikrochirurgii oka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - dostawa noży do mikrochirurgii oka - 7 poz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb okulistyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb okulistyki - 17 poz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - dostawa oleju silikonowego, dekaliny, oktaliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - dostawa oleju silikonowego, dekaliny, oktaliny - 7 poz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - dostawa akcesoriów zużywalnych do fakoemulsyfikacji i witrektomii tylnej, kompatybilnych z aparatem Associate 2500 firmy D.O.R.C..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - dostawa akcesoriów zużywalnych do fakoemulsyfikacji i witrektomii tylnej, kompatybilnych z aparatem Associate 2500 firmy D.O.R.C. - 13 poz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - dostawa pierścieni dotorebkowych w jednorazowym implikatorze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - dostawa pierścieni dotorebkowych w jednorazowym implikatorze - 1 poz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - dostawa soczewek wewnątrzgałkowych PMMA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - dostawa soczewek wewnątrzgałkowych PMMA - 1 poz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - dostawa opasek silikonowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - dostawa opasek silikonowych - 2 poz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - dostawa narzędzi wielorazowego użytku do chirurgii witreoretinalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 - dostawa narzędzi wielorazowego użytku do chirurgii witreoretinalnej - 4 poz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - dostawa gazu SF6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 - dostawa gazu SF6 - 1 poz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - dostawa narzędzi wielorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10 - dostawa narzędzi wielorazowego użytku - 7 poz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - dostawa kleju tkankowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11 - dostawa kleju tkankowego - 1 poz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.