eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Przebudowa odcinków dróg gminnych187008G w miejscowości Dobrogoszcz, 187020G w miejscowości Kaliska Kościerskie, 187025G w miejscowości Korne, 187030G w miejscowości Kościerska Huta, 187066G ul. Leśnej w miejscowości Łubiana, 187154G ul. Peplińskiego w miejscowości Wielki Klincz, 187152G ul. Rzemieślniczej w miejscowości Wielki Klincz, gm. Kościerzyna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-16

Kościerzyna: Przebudowa odcinków dróg gminnych: 187008G w miejscowości Dobrogoszcz, 187020G w miejscowości Kaliska Kościerskie, 187025G w miejscowości Korne, 187030G w miejscowości Kościerska Huta, 187066G ul. Leśnej w miejscowości Łubiana, 187154G ul. Peplińskiego w miejscowości Wielki Klincz, 187152G ul. Rzemieślniczej w miejscowości Wielki Klincz, gm. Kościerzyna
Numer ogłoszenia: 123070 - 2016; data zamieszczenia: 16.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna , Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6866342, faks 058 6866960.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinków dróg gminnych: 187008G w miejscowości Dobrogoszcz, 187020G w miejscowości Kaliska Kościerskie, 187025G w miejscowości Korne, 187030G w miejscowości Kościerska Huta, 187066G ul. Leśnej w miejscowości Łubiana, 187154G ul. Peplińskiego w miejscowości Wielki Klincz, 187152G ul. Rzemieślniczej w miejscowości Wielki Klincz, gm. Kościerzyna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Przebudowa odcinków dróg gminnych: 187008G w miejscowości Dobrogoszcz, 187020G w miejscowości Kaliska Kościerskie, 187025G w miejscowości Korne, 187030G w miejscowości Kościerska Huta, 187066G ul. Leśnej w miejscowości Łubiana, 187154G ul. Peplińskiego w miejscowości Wielki Klincz, 187152G ul. Rzemieślniczej w miejscowości Wielki Klincz, gm. Kościerzyna.Zakres zamówienia obejmuje: 1. Przebudowa odcinka drogi gminnej 187008G w miejscowości Dobrogoszcz Gmina KościerzynaW pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,0 m. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy na posesje z kostki betonowej. Niweletę jezdni dostosowano do istniejącego terenu, zjazdów na posesje oraz do potrzeb odwodnienia. Niweletę jezdni założono w teoretycznej osi i pokazano w części rysunkowej. Parametry techniczne i przeznaczenie Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie przyjęto następujące parametry drogi: Szerokość jezdni: 5,00 m Nawierzchnia: beton asfaltowy ułożony na powierzchni 2036,15 m2 Spadek poprzeczny: jednostronny o wartości od 2 % Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 20 cm warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem C1,5/2 25 cm ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR/20%, k/10/8m/dobę Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem na projektowane pobocza. W km 0+199,85 znajduje się najniższy punkt niwelety. W miejscu tym wody opadowe zostaną odprowadzone do istniejącego rowu przydrożnego. Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załączniki nr 1do SIWZ. 2. Przebudowa odcinka drogi gminnej 187020G w miejscowości Kaliska Kościerskie Gmina KościerzynaW pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,0 m. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy na posesje z kostki betonowej. Niweletę jezdni dostosowano do istniejącego terenu, zjazdów na posesje oraz do potrzeb odwodnienia. Niweletę jezdni założono w teoretycznej osi i pokazano w części rysunkowej. Parametry techniczne i przeznaczenie Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie przyjęto następujące parametry drogi: Szerokość jezdni: 5,00 m Nawierzchnia: beton asfaltowy ułożony na powierzchni 2239,16 m2 Spadek poprzeczny: jednostronny o wartości od 2 % Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 20 cm warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem C1,5/2 25 cm ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR/20%, k/10/8m/dobę. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem na projektowane pobocza. W km 0+175,78 znajduje się najniższy punkt niwelety. Zaprojektowano odwodnienie powierzchniowe w postaci komór drenażowych. Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załączniki nr 1do SIWZ. 3. Przebudowa odcinka drogi gminnej 187025G w miejscowości Korne Gmina KościerzynaW pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,0 m. Włączenie do jezdni drogi krajowej poprzez skrzyżowanie zwykłe. Promienie skrętu wynoszą R-8,0m i R=10,0m. Po lewej stronie drogi na odcinku 0+155,00 - 0+273,41 zaprojektowano chodnik o szerokości 1,5 m., zaprojektowano zjazdy na posesje. Na odcinku 0+250,7 - 0+273,41 przewidziano nakładkę bitumiczną gr. 4 cm. Niweletę jezdni dostosowano do istniejącego terenu, zjazdów na posesje oraz do potrzeb odwodnienia. Niweletę jezdni założono w teoretycznej osi i pokazano w części rysunkowej. Parametry techniczne i przeznaczenie Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie przyjęto następujące parametry drogi: Szerokość jezdni: 5,00 m Nawierzchnia: beton asfaltowy ułożony na powierzchni 1476,50 m2. Spadek poprzeczny: jednostronny o wartości od 2 % Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem do wpustów odwodnieniowych oraz komór drenażowych zlokalizowanych na terenie działki 50/4. W celu kontynuacji przepływu wód opadowych rowem przydrożnym zaprojektowano przepust pod skrzyżowaniem. Przepust wykonany zostanie z rury tworzywowej HDPE o średnicy 40 cm, ułożonej na ławie żwirowej. Umocnienie wlotu i wylotu przepustu należy wykonać z kamieni narzutowych. Szczegóły pokazano w części rysunkowej. Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załączniki nr 1do SIWZ. 4. Przebudowa odcinka drogi gminnej 187030G w miejscowości Kościerska Huta Gmina Kościerzyna W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,0 m. Włączenie do istniejących dróg gminnych asfaltowych poprzez skrzyżowania zwykłe. Promienie skrętu pokazano w części rysunkowej. Niweletę jezdni dostosowano do istniejącego terenu, zjazdów na posesje oraz do potrzeb odwodnienia. Niweletę jezdni założono w teoretycznej osi i pokazano w części rysunkowej. Parametry techniczne i przeznaczenie Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie przyjęto następujące parametry drogi: Szerokość jezdni: 5,00 m Nawierzchnia: beton asfaltowy ułożony na powierzchni 1249,94 m2. Spadek poprzeczny: jednostronny o wartości od 2 % Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 22 cm warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej CBR/20%, k/10/8m/dobę (tylko na odcinku D1) Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem do wpustów odwodnieniowych oraz komór drenażowych zlokalizowanych w pasie drogowym. Wody opadowe nie będą oddziaływać na działki sąsiednie. Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załączniki nr 1do SIWZ. 5. Przebudowa odcinka drogi gminnej 187066G ul. Leśnej w miejscowości Łubiana Gmina KościerzynaW pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gminnej polegająca na budowie chodnika oraz zjazdów na posesje o nawierzchni z kostki betonowej. Chodnik wraz zjazdami zaprojektowano po prawej stronie drogi odsunięty od krawędzi jezdni. Parametry techniczne i przeznaczenie . Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie przyjęto następujące parametry chodnika: Szerokość chodnika: 2,00 m Nawierzchnia: kostka betonowa ułożona na powierzchni 201,40 m2. Spadek poprzeczny: jednostronny o wartości od 2 % Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni chodnika: 6 cm kostka betonowa 3 cm podsypka piaskowo - cementowa 10 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 Woda deszczowa z chodnika spływać będzie do krawędzi jezdni i dalej podłużnie zgodnie z pochyleniem podłużnym jezdni do istniejącej kanalizacji deszczowej. Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załączniki nr 1do SIWZ. 6. Przebudowa odcinka drogi gminnej 187154G ul. Peplińskiego w miejscowości Wielki Klincz Gmina KościerzynaW pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,0 m. Włączenie do istniejących dróg gminnych asfaltowych poprzez skrzyżowania zwykłe. Promienie skrętu pokazano w części rysunkowej. Niweletę jezdni dostosowano do istniejącego terenu, zjazdów na posesje oraz do potrzeb odwodnienia. Niweletę jezdni założono w teoretycznej osi i pokazano w części rysunkowej. Parametry techniczne i przeznaczenie Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie przyjęto następujące parametry drogi: Szerokość jezdni: 5,00 m Nawierzchnia: beton asfaltowy ułożony na powierzchni 980,14 m2. Spadek poprzeczny: jednostronny o wartości od 2 % Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 22 cm warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej CBR/20%, k/10/8m/dobę Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem do wpustów odwodnieniowych oraz komór drenażowych zlokalizowanych w pasie drogowym. Wody opadowe nie będą oddziaływać na działki sąsiednie. Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załączniki nr 1do SIWZ. 7. Przebudowa odcinka drogi gminnej 187152G ul. Rzemieślniczej w miejscowości Wielki Klincz Gmina Kościerzyna W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,0 m. Włączenie do istniejącej drogi gminnej asfaltowej poprzez skrzyżowanie zwykłe. Promienie skrętu pokazano w części rysunkowej. Niweletę jezdni dostosowano do istniejącego terenu, zjazdów na posesje oraz do potrzeb odwodnienia. Niweletę jezdni założono w teoretycznej osi i pokazano w części rysunkowej. Parametry techniczne i przeznaczenie Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie przyjęto następujące parametry drogi: Szerokość jezdni: 5,00 m Nawierzchnia: beton asfaltowy ułożony na powierzchni 515,50 m2. Spadek poprzeczny: jednostronny o wartości od 2 % Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 22 cm warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej CBR/20%, k/10/8m/dobę Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem i zagospodarowaniem w pasie drogowym. Wody opadowe nie będą oddziaływać na działki sąsiednie. Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załączniki nr 1do SIWZ. 8. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca opracuje projekt tymczasowej organizacji ruchu i zatwierdzi w Starostwie Powiatowym w Kościerzynie..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.00-1, 45.23.13.00-8, 45.23.24.10-9, 45.23.32.20-7, 77.21.14.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości Część 1: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) Część 2: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych) Część 3: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) Część 4: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) Część 5: 1 000,00 (słownie: jeden tysiąc złotych) Część 6: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Część 7: 1 400 (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych ) Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do 31.05.2016 r. do godz. 10:00 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.),. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Kościerzynie 74 8328 0007 2001 0007 5688 0003 z dopiskiem wadium w przetargu ZP.271.05.2016.MS; W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu przelewu należy dokonać tak, aby wadium znalazło się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu określonego w pkt 1 SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków - wypełnione i podpisane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie lub przebudowie nawierzchni dróg o łącznej wartości nie mniejszej niż: Część 1 zamówienia - 300000 zł brutto. Część 2 zamówienia - 400000 zł brutto. Część 3 zamówienia - 200000 zł brutto. Część 4 zamówienia - 150000 zł brutto. Część 5 zamówienia - 20000 zł brutto. Część 6 zamówienia - 100000 zł brutto. Część 7 zamówienia - 50000 zł brutto. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca składa wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków - wypełnione i podpisane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia, wśród osób wykonujących zamówienie dysponuje, bądź będzie dysponował do pełnienia funkcji kierownika budowy - minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie budowy dróg lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków - wypełnione i podpisane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Na podstawie § 1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wymaganej wiedzy i doświadczenia załączył do oferty wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dowody, o których mowa wyżej, jedynie w takim zakresie, jaki jest niezbędny do potwierdzenia wykazania spełniania przez Wykonawcę zastrzeżonego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ 2. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t.Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) przewidział możliwość dokonania zmiany umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności pod następującymi warunkami: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku: a) wprowadzenia zmian w dokumentacji techniczno - projektowej, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy; b) przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; c) zlecenia przez Zamawiającego robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy; d) pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy; e) zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód, pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów; f) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy. 2) zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych innych danych identyfikacyjnych; 3) zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego; 4) zmiana w zakresie wprowadzenia zapisu - informacji o przyznanym lub możliwym dofinansowaniu ze źródeł zewnętrznych; 5) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; 6) zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 7) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; 8) ustalenie innych warunków lub terminów płatności, 9) zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia, 10) wykonanie robót budowlanych zamiennych, w przypadku uzasadnionego wniosku jednej ze Stron i po zaakceptowaniu przez drugą Stronę 11) zmiany terminów płatności w wyniku podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie zadania, zmieniającego zasady i terminy jego realizacji; 12) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym np. podatku VAT; 13) wystąpienia zmiany określającej sposób wykonania robót - w przypadku, w którym służyć to będzie podniesieniu standardu przedmiotu zamówienia i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ oraz nie będzie powodowało zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, ani konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia; 14) wystąpienia udokumentowanej zmiany warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót, 15) wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego. 3. Zmiany, o których mowa w pkt. 17.2 dokonywane będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez jedną ze Stron i po akceptacji przez drugą Stronę. 4. Wszelkie zmiany oraz uzupełnienia umowy, z zastrzeżeniem § 6 ust. 11 umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koscierzyna.pl/ZKGK-zamówienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna - sekretariat (pok. Nr 3), Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna - sekretariat (pok. Nr 3), Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa odcinka drogi gminnej 187008G w miejscowości Dobrogoszcz Gmina Kościerzyna..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,0 m. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy na posesje z kostki betonowej. Niweletę jezdni dostosowano do istniejącego terenu, zjazdów na posesje oraz do potrzeb odwodnienia. Niweletę jezdni założono w teoretycznej osi i pokazano w części rysunkowej. Parametry techniczne i przeznaczenie Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie przyjęto następujące parametry drogi: Szerokość jezdni: 5,00 m Nawierzchnia: beton asfaltowy ułożony na powierzchni 2036,15 m2 Spadek poprzeczny: jednostronny o wartości od 2 % Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 20 cm warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem C1,5/2 25 cm ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR/20%, k/10/8m/dobę Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem na projektowane pobocza. W km 0+199,85 znajduje się najniższy punkt niwelety. W miejscu tym wody opadowe zostaną odprowadzone do istniejącego rowu przydrożnego. Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.00-1, 45.23.13.00-8, 45.23.24.10-9, 45.23.32.20-7, 77.21.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa odcinka drogi gminnej 187020G w miejscowości Kaliska Kościerskie Gmina Kościerzyna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,0 m. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy na posesje z kostki betonowej. Niweletę jezdni dostosowano do istniejącego terenu, zjazdów na posesje oraz do potrzeb odwodnienia. Niweletę jezdni założono w teoretycznej osi i pokazano w części rysunkowej. Parametry techniczne i przeznaczenie Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie przyjęto następujące parametry drogi: Szerokość jezdni: 5,00 m Nawierzchnia: beton asfaltowy ułożony na powierzchni 2239,16 m2 Spadek poprzeczny: jednostronny o wartości od 2 % Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 20 cm warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem C1,5/2 25 cm ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR/20%, k/10/8m/dobę. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem na projektowane pobocza. W km 0+175,78 znajduje się najniższy punkt niwelety. Zaprojektowano odwodnienie powierzchniowe w postaci komór drenażowych. Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.00-1, 45.23.13.00-8, 45.23.24.10-9, 45.23.32.20-7, 77.21.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa odcinka drogi gminnej 187025G w miejscowości Korne Gmina Kościerzyna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,0 m. Włączenie do jezdni drogi krajowej poprzez skrzyżowanie zwykłe. Promienie skrętu wynoszą R-8,0m i R=10,0m. Po lewej stronie drogi na odcinku 0+155,00 - 0+273,41 zaprojektowano chodnik o szerokości 1,5 m., zaprojektowano zjazdy na posesje. Na odcinku 0+250,7 - 0+273,41 przewidziano nakładkę bitumiczną gr. 4 cm. Niweletę jezdni dostosowano do istniejącego terenu, zjazdów na posesje oraz do potrzeb odwodnienia. Niweletę jezdni założono w teoretycznej osi i pokazano w części rysunkowej. Parametry techniczne i przeznaczenie Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie przyjęto następujące parametry drogi: Szerokość jezdni: 5,00 m Nawierzchnia: beton asfaltowy ułożony na powierzchni 1476,50 m2. Spadek poprzeczny: jednostronny o wartości od 2 % Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem do wpustów odwodnieniowych oraz komór drenażowych zlokalizowanych na terenie działki 50/4. W celu kontynuacji przepływu wód opadowych rowem przydrożnym zaprojektowano przepust pod skrzyżowaniem. Przepust wykonany zostanie z rury tworzywowej HDPE o średnicy 40 cm, ułożonej na ławie żwirowej. Umocnienie wlotu i wylotu przepustu należy wykonać z kamieni narzutowych. Szczegóły pokazano w części rysunkowej. Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.00-1, 45.23.13.00-8, 45.23.24.10-9, 45.23.32.20-7, 77.21.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa odcinka drogi gminnej 187030G w miejscowości Kościerska Huta Gmina Kościerzyna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,0 m. Włączenie do istniejących dróg gminnych asfaltowych poprzez skrzyżowania zwykłe. Promienie skrętu pokazano w części rysunkowej. Niweletę jezdni dostosowano do istniejącego terenu, zjazdów na posesje oraz do potrzeb odwodnienia. Niweletę jezdni założono w teoretycznej osi i pokazano w części rysunkowej. Parametry techniczne i przeznaczenie Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie przyjęto następujące parametry drogi: Szerokość jezdni: 5,00 m Nawierzchnia: beton asfaltowy ułożony na powierzchni 1249,94 m2. Spadek poprzeczny: jednostronny o wartości od 2 % Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 22 cm warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej CBR/20%, k/10/8m/dobę (tylko na odcinku D1) Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem do wpustów odwodnieniowych oraz komór drenażowych zlokalizowanych w pasie drogowym. Wody opadowe nie będą oddziaływać na działki sąsiednie. Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.00-1, 45.23.13.00-8, 45.23.24.10-9, 45.23.32.20-7, 77.21.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przebudowa odcinka drogi gminnej 187066G ul. Leśnej w miejscowości Łubiana Gmina Kościerzyna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gminnej polegająca na budowie chodnika oraz zjazdów na posesje o nawierzchni z kostki betonowej. Chodnik wraz zjazdami zaprojektowano po prawej stronie drogi odsunięty od krawędzi jezdni. Parametry techniczne i przeznaczenie . Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie przyjęto następujące parametry chodnika: Szerokość chodnika: 2,00 m Nawierzchnia: kostka betonowa ułożona na powierzchni 201,40 m2. Spadek poprzeczny: jednostronny o wartości od 2 % Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni chodnika: 6 cm kostka betonowa 3 cm podsypka piaskowo - cementowa 10 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 Woda deszczowa z chodnika spływać będzie do krawędzi jezdni i dalej podłużnie zgodnie z pochyleniem podłużnym jezdni do istniejącej kanalizacji deszczowej. Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.00-1, 45.23.13.00-8, 45.23.24.10-9, 45.23.32.20-7, 77.21.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przebudowa odcinka drogi gminnej 187154G ul. Peplińskiego w miejscowości Wielki Klincz Gmina Kościerzyna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,0 m. Włączenie do istniejących dróg gminnych asfaltowych poprzez skrzyżowania zwykłe. Promienie skrętu pokazano w części rysunkowej. Niweletę jezdni dostosowano do istniejącego terenu, zjazdów na posesje oraz do potrzeb odwodnienia. Niweletę jezdni założono w teoretycznej osi i pokazano w części rysunkowej. Parametry techniczne i przeznaczenie Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie przyjęto następujące parametry drogi: Szerokość jezdni: 5,00 m Nawierzchnia: beton asfaltowy ułożony na powierzchni 980,14 m2. Spadek poprzeczny: jednostronny o wartości od 2 % Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 22 cm warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej CBR/20%, k/10/8m/dobę Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem do wpustów odwodnieniowych oraz komór drenażowych zlokalizowanych w pasie drogowym. Wody opadowe nie będą oddziaływać na działki sąsiednie. Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.00-1, 45.23.13.00-8, 45.23.24.10-9, 45.23.32.20-7, 77.21.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przebudowa odcinka drogi gminnej 187152G ul. Rzemieślniczej w miejscowości Wielki Klincz Gmina Kościerzyna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,0 m. Włączenie do istniejącej drogi gminnej asfaltowej poprzez skrzyżowanie zwykłe. Promienie skrętu pokazano w części rysunkowej. Niweletę jezdni dostosowano do istniejącego terenu, zjazdów na posesje oraz do potrzeb odwodnienia. Niweletę jezdni założono w teoretycznej osi i pokazano w części rysunkowej. Parametry techniczne i przeznaczenie Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie przyjęto następujące parametry drogi: Szerokość jezdni: 5,00 m Nawierzchnia: beton asfaltowy ułożony na powierzchni 515,50 m2. Spadek poprzeczny: jednostronny o wartości od 2 % Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 22 cm warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej CBR/20%, k/10/8m/dobę Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem i zagospodarowaniem w pasie drogowym. Wody opadowe nie będą oddziaływać na działki sąsiednie. Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.00-1, 45.23.13.00-8, 45.23.24.10-9, 45.23.32.20-7, 77.21.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.