eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usług sprzątania posesji administrowanych przez A.N.Ł.Ś. Centrum I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-13

Łódź: Świadczenie usług sprzątania posesji administrowanych przez A.N.Ł.Ś. Centrum I
Numer ogłoszenia: 123037 - 2010; data zamieszczenia: 13.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81973 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście Centrum I, ul. Piotrkowska 86, 90-103 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6300806 w. 122, faks 042 6300808.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzątania posesji administrowanych przez A.N.Ł.Ś. Centrum I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymywanie sprzątanych posesji w należytym stanie sanitarno - porządkowym poprzez wykonywanie nw czynności własnymi materiałami, narzędziami i środkami czystości w następującym zakresie: 1.1 Obsługa codzienna: dotyczy Pakietu Nr 1, 2 - sprzątanie powierzchni zewnętrznej wokół posesji zabudowanych tj. placów, podwórzy, prześwitów bramowych, chodników wraz z dojściami, dojazdami, pergolami, czyszczenie wycieraczek klatek schodowych 1.2. Obsługa codzienna: dotyczy Pakietu nr 3 - sprzątanie powierzchni zewnętrznej w tzw. -ruchu ciągłym- poprzez zapewnienie w różnych porach dnia (dotyczy także sobót, niedziel i świąt), prawidłowego stanu sanitarnego, wokół posesji zabudowanych- tj. placów, podwórzy, prześwitów bramowych, chodników wraz z dojściami, dojazdami, pergolami, czyszczenie wycieraczek klatek schodowych 1.3 Obsługa okresowa - nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu lub według potrzeb - sprzątanie powierzchni wewnętrznych budynków tj. klatek schodowych, korytarzy i ubikacji ogólnego użytku , - według potrzeb nie rzadziej niż raz w tygodniu - mycie WC ogólnego z użyciem detergentów i środków dezynfekujących , - według potrzeb nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu - mycie klatek schodowych, parapetów okiennych, schodów łącznie z cokołami , podestów, balustrad, grzejników, lamperii z użyciem detergentów i środków dezynfekujących, - według potrzeb nie rzadziej niż dwa razy do roku - sprzątanie korytarzy piwnicznych, pomieszczeń pralni, strychów i suszarni, - według potrzeb nie rzadziej niż dwa razy do roku - mycie drzwi i okien na klatkach schodowych - numerów policyjnych, gablot, tablic ogłoszeniowych 1.4 Obsługa uzależniona od występowania potrzeb - zmywanie chodnika położonego wzdłuż nieruchomości, zgodnie z Uchwałą Nr LVII-1078-09 Rady Miejskiej w Łodzi - Regulaminem otrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Łodzi, Rozdział 2 § 4 ust. 2. pkt 5 - oczyszczanie krawężników, kratek ściekowych i studzienek - zbieranie nieczystości - zakup i wkręcanie żarówek w miarę występowania potrzeb - zakup i wywieszanie flag na polecenie Zamawiającego - usuwanie niezawłocznie ze ścian ogłoszeń, plakatów i napisów umieszczanych bez zgody A.N.Ł- Ś Centrum I - informowanie o potrzebie wykonania dezynsekcji i deratyzacji - sygnalizowanie nieterminowego wywozu nieczystości z pojemników 1.5 Roznoszenie korespondencji adresowanej do najemców mieszkania w terminach i godzinach ściśle uzgodnionych z administratorem po uprzednim wywieszeniu ogłoszeń w nieruchomości - informowanie Zamawiającego o zauważonych usterkach technicznych występujących w sprzątanych posesjach 2.Wykonawca zobowiązany jest także do wykonywania prac związanych z likwidacją skutków zimy - odśnieżania - oraz zakupu i posypywania piaskiem podwórzy, chodników - likwidacji skutków gołoledzi - odrzucania śniegu od fundamentów budynku i z otworów studzienek odpływowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Świadczenie usług sprzątania posesji administrowanych przez A.N. Ł.Ś. Centrum I Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja Uwolnienie, ul. Inowrocławska 5a, 91-020 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86418,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75437,57

  • Oferta z najniższą ceną: 75437,57 / Oferta z najwyższą ceną: 87043,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Świadczenie usług sprzatąnia posesji administrowanych przez A.N.Ł.Ś Centrum I Pakiet Nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja Uwolnienie, ul. Inowrocławska 5, 91-020 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79526,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69337,19

  • Oferta z najniższą ceną: 69337,19 / Oferta z najwyższą ceną: 77337,52

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Świadczenie usług sprzątania posesji administrowanych przez A.N.Ł.Ś. Centrum I Pakiet nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja Uwolnienie, ul. Inowrocławska 5a, 91-020 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81371,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66609,01

  • Oferta z najniższą ceną: 66609,01 / Oferta z najwyższą ceną: 81980,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.