eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dostawa tonerów do kserokopiarek dla potrzeb KWP zs w Radomiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-20

Radom: Dostawa tonerów do kserokopiarek dla potrzeb KWP zs w Radomiu
Numer ogłoszenia: 123034 - 2007; data zamieszczenia: 20.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3453103, fax 048 3452002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowiecka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tonerów do kserokopiarek dla potrzeb KWP zs w Radomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów do kserokopiarek dla potrzeb KWP zs w Radomiu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. do magazynu KWP zs w Radomiu usytuowanego przy ul. Młodzianowskiej 24 w Radomiu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.19.23.00 - Taśmy barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.23.00 - Taśmy barwiące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 16.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki art. 22 ust. 1 cyt ustawy (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z dnia 09.02.2004 r.) b) złożą ofertę zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ oraz ustawą Prawo zamówień publicznych c) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca do składanej oferty zobowiązany jest załączyć: Dokumenty z Grupy I: - Dokument stwierdzający uprawnienie do występowania w obrocie prawnym w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a w przypadku spółki cywilnej kopia umowy spółki lub uchwała określająca osoby i sposób reprezentowania spółki oraz zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wszystkich wspólników (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) a w przypadku załączenia kserokopii potwierdzony za zgodność z oryginałem przez osoby wymienione w w/w dokumentach, upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, - oświadczenie o nie podleganiu przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 cyt. ustawy - zaświadczenie podmiotu upoważnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (deklaracja wydajności) wraz z wykazem, których pozycji asortymentowych dotyczą. Powyższe dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych formuła za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty z grupy II - Parafowany przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wzór umowy - Wypełniony wykaz asortymentowo-ilościowy, ten na który Wykonawca składa ofertę (przynajmniej na jedno Zadanie) opatrzony pieczęcią i podpisem osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy. Powyższe dokumenty muszą być na każdej stronie opatrzone pieczęcią i podpisem osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy za wyjątkiem umowy, która może być jedynie parafowana. Jeżeli z dokumentów określonych w Grupie I nie będzie wynikać fakt spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wymogami określonymi w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, powodować to będzie wykluczenie Wykonawcy z postępowania oraz odrzucenie jego oferty. Brak któregokolwiek z dokumentów określonych w pkt 10 SIWZ powodować będzie odrzucenie oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mazowiecka.policja.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji zs w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom, pokój 801.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji zs w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom, pokój 801.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa tonerów do kserokopiarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów do kserokopiarek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa tonerów do kserokopiare.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów do kserokopiarek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.