eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilczyce › Odbudowa drogi gminnej nr 004318 T Pielaszów - Dobrocice na odcinku od km 1 +300 do km 1 +800 w miejscowości Dobrocice, odbudowa drogi gminnej nr 004323T Dacharzów - Pęczyny na odcinku od km 0 +000 do km 0+623 w miejscowości Dacharzów i odbudowa drogi gminnej Ocinek - Kichary Nowe na odcinku od km 0 +000 do km 0+622 w miejscowości Ocinek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-28

Wilczyce: Odbudowa drogi gminnej nr 004318 T Pielaszów - Dobrocice na odcinku od km 1 +300 do km 1 +800 w miejscowości Dobrocice, odbudowa drogi gminnej nr 004323T Dacharzów - Pęczyny na odcinku od km 0 +000 do km 0+623 w miejscowości Dacharzów i odbudowa drogi gminnej Ocinek - Kichary Nowe na odcinku od km 0 +000 do km 0+622 w miejscowości Ocinek
Numer ogłoszenia: 122984 - 2013; data zamieszczenia: 28.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wilczyce , 174 174, 27-612 Wilczyce, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8377275, faks 015 8377236.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi gminnej nr 004318 T Pielaszów - Dobrocice na odcinku od km 1 +300 do km 1 +800 w miejscowości Dobrocice, odbudowa drogi gminnej nr 004323T Dacharzów - Pęczyny na odcinku od km 0 +000 do km 0+623 w miejscowości Dacharzów i odbudowa drogi gminnej Ocinek - Kichary Nowe na odcinku od km 0 +000 do km 0+622 w miejscowości Ocinek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie dróg gminnych n/w zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i dokumentacją projektową, która obejmuje: a) Odbudowę drogi gminnej nr 004318 T Pielaszów - Dobrocice na odcinku od km 1 +300 do km 1 +800 w miejscowości Dobrocice b) Odbudowę drogi gminnej nr 004323T Dacharzów - Pęczyny na odcinku od km 0 +000 do km 0+623 w miejscowości Dacharzów c) Odbudowa drogi gminnej Ocinek - Kichary Nowe na odcinku od km 0 +000 do km 0+622 w miejscowości Ocinek a) Na drodze nr 004318T Pielaszów -Dobrocice należy wykonać koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża- wykopy wykonane koparkami z odwozem gruntu na odległość do 5 km (grunt kat.III-IV) transport po drogach gruntowych na odcinku 500[m] i szerokości 0,50[m]. Podbudowa - wyrównanie podbudowy kruszywem stabilizowanym mechanicznie: - wykonanie warstwy odsączającej z piasku, zagęszczonej mechanicznie o grubości warstwy 20[cm] po zagęszczeniu na odcinku o długości 500[m] i szerokości 0,50[m], - wykonanie podbudowy z materiału kamiennego - tłucznia 20/63 , zagęszczona mechanicznie, o grubości warstwy po zagęszczeniu 30[cm] na odcinku 500[m] i szerokości 0,50[m] - wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej- przygotowanie podłoża i położenie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno -asfaltowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 2,00[cm] na szerokości 4,00[m] i długości 500[m], - nawierzchnię należy wykonać z mieszanek mineralno - bitumicznych. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości warstwy po zagęszczeniu 4,00[cm]. - pobocza należy wykonać po obu stronach drogi o szerokości 0,30[m]; pobocza ziemne. Na w/w drodze nastąpi poszerzenie istniejącej nawierzchni asfaltowej z 3,5[m] do 4,0[m] poprzez wykonanie z obu stron istniejącego asfaltu po 0,25[m] w/w podbudowy wraz z nawierzchnią. b) Na drodze nr 004323T Dacharzów -Pęczyny należy wykonać: mechaniczne rozebranie nawierzchni dróg- frezowanie nawierzchni asfaltowej o gr. 4[cm] z transportem destruktu samochodami samowyładowczymi na odległość do 5 km na długości 623,00[m] i szerokości 3,5[m]; niwelację uszkodzonej istniejącej podbudowy drogi (koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża) na odcinku 623[m] i szerokości 4,50[m]. Podbudowa - wyrównanie podbudowy kruszywem stabilizowanym mechanicznie: - wykonanie warstwy odsączającej z piasku, zagęszczonej mechanicznie o grubości warstwy 30[cm] po zagęszczeniu na odcinku o długości 623[m] i szerokości 4,50[m], - wykonanie podbudowy z materiału kamiennego - tłucznia 20/63 , zagęszczona mechanicznie, o grubości warstwy po zagęszczeniu 20[cm] na odcinku 623[m] i szerokości 4,00[m] - wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej- przygotowanie podłoża i położenie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno -asfaltowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 3,00[cm] - nawierzchnię należy wykonać z mieszanek mineralno - bitumicznych. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości warstwy po zagęszczeniu 3,00[cm]. - pobocza należy wykonać po obu stronach drogi o szerokości 0,25[m] utwardzonych mieszanką sortową. Ścinanie poboczy ręcznie gr. warstwy ścinania o gr. warstwy 26[cm] bez odwiezienia ścianki. Na w/w drodze nastąpi poszerzenie istniejącej nawierzchni asfaltowej z 3,50 m do 4,00 m. c) Na drodze gminnej Ocinek - Kichary Nowe w miejscowości Ocinek należy wykonać: poszerzenie drogi i wyprofilowanie skarp w wąwozie- wywóz nadmiaru urobku dla gruntów kat. I-IV samochodami samowyładowczymi na odległość do 5km na długości 130,00[m] i szerokości 1,5[m]; niwelację uszkodzonej tłuczniowej podbudowy drogi (koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża) na odcinku 622[m] i szerokości 3,50[m]. Podbudowa - wyrównanie podbudowy kruszywem stabilizowanym mechanicznie: - wykonanie warstwy odsączającej z piasku, zagęszczonej mechanicznie o grubości warstwy 30[cm] po zagęszczeniu na odcinku o długości 622[m] i szerokości 3,50[m], - wykonanie podbudowy z materiału kamiennego - tłucznia 20/63 , zagęszczona mechanicznie, o grubości warstwy po zagęszczeniu 20[cm] na odcinku 622[m] i szerokości 3,00[m] - wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej- przygotowanie podłoża i położenie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno -asfaltowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 3,00[cm] - nawierzchnię należy wykonać z mieszanek mineralno - bitumicznych. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości warstwy po zagęszczeniu 3,00[cm]. - pobocza należy wykonać po obu stronach drogi o szerokości 0,25[m] utwardzonych mieszanką sortową. Ścinanie poboczy ręcznie gr. warstwy ścinania o gr. warstwy 26[cm] bez odwiezienia ścianki. Na w/w drodze nastąpi poszerzenie drogi i wyprofilowanie skarp w wąwozie na odcinku 130 [m]..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie) spełnią warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej dwie roboty budowlane, polegającą na wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto (słownie złotych: dwieście tysięcy brutto). Dokumentem potwierdzającym spełnienie powyższego warunku będzie wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone tj.: - poświadczeń (referencji), lub - innych dokumentów, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń, o których mowa wyżej. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów na rzetelne, zgodne z zasadami sztuki budowlanej i terminowe wykonanie tych prac. W wykazie należy wykazać jedynie te roboty, które potwierdzą spełnienie warunku. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w zakresie potencjału technicznego nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w swojej ofercie osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz, iż dysponuje minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych w zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 9), oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik Nr 10); Zamawiający w zakresie doświadczenia i wykształcenia nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ubezpieczenia: w dniu składania ofert Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 500 000,00 zł. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy, o których mowa w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm. ) w stosunku do treści oferty Wykonawcy na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, 2) zmiany terminu wykonania, w przypadku zaistnienia klęski żywiołowej: jak huragany, powodzie, bądź warunków atmosferycznych znacznie odbiegających od normy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Wilczyce Wilczyce 174 27-612 Wilczyce pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2013 godzina 07:45, miejsce: Gmina Wilczyce Wilczyce 174 27-612 Wilczyce (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.