Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-17
Kraków: Dostawa papieru, materiałów biurowych i ekploatacyjnych do Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego SA w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 12296 - 2008; data zamieszczenia: 17.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6176600, fax 012 6176666.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.marr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: rozwój regionalny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru, materiałów biurowych i ekploatacyjnych do Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego SA w Krakowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych w tym: papieru art. papierniczych, piśmiennych, nośników danych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. Grupa I- artykuły papiernicze i piśmiennicze. Grupa II- materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek. Grupa III- papier.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 21.12.50.00 - Papier i tektura gotowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 21.23.00.00 - Papeteria i inne wyroby Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.90.00 - Papeteria i inne wyroby Oryginalny kod CPV: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. Wykonawcy, którzy: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz posiadają potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do siwz- wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), każdy z Wykonawców wchodzący w skład konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej, jest obowiązany do złożenia oświadczenia w zakresie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy, tj o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. W zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy, oświadczenie powinno być składane przez tych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają dany warunek. Jeżeli jednak dany warunek spełniają łącznie - oświadczenie składane jest wspólnie przez tych Wykonawców. 1.2Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 1.3Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione Formularz oferty stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 1.4Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza, jeżeli upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dołączonego przez wykonawcę właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 1.5Podpisany projekt umowy- załącznik nr 3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego SA ul. Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków, p. IV, pok. 407.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego SA ul. Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków, p. IV, pok. 420.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły papiernicze i piśmiennicze..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I stanowią materiały wymienione w grupie I- artykuły papiernicze i piśmiennicze Formularza oferty stanowiącego zał. Nr 4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 22.80.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II stanowić będą materiały wymienione w grupie II- materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek Formularza oferty stanowiącego zał. Nr.4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.70.00-3, 21.23.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Papier..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III stanowią materiały wymienione w grupie III - papier Formularza oferty stanowiącego zał. Nr.4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.50.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa instrumentów i akcesoriów endodontycznych, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie przebudowy dźwigu osobowego zewnętrznego z napędem elektrycznym w budynku przy al. Słowackiego 15 w Krakowie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla UEK - 3 zadania
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Dostawa leków gotowych
- Sukcesywna dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i konserw dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2024 r.
- Dostawa materiałów biurowych.
- Poprawa ergonomii i środowiska pracy w Starostwie Powiatowym w Żninie i Powiatowym Urzędzie Pracy w Żninie.
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- "Sprzedaż oraz dostawa artykułów biurowych dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ DOSTAWA KOPERT Z LOGO NFZ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.