eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa komputerów, serwera, urządzeń dodatkowych, urządzeń kasowych oraz lamp i filtrów do projektorów multimedialnych dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-22

Kraków: Dostawa komputerów, serwera, urządzeń dodatkowych, urządzeń kasowych oraz lamp i filtrów do projektorów multimedialnych dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa
Numer ogłoszenia: 122953 - 2011; data zamieszczenia: 22.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa , Rynek Główny 35, 31-011 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 422 32 64, faks 012 422 32 64.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mhk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów, serwera, urządzeń dodatkowych, urządzeń kasowych oraz lamp i filtrów do projektorów multimedialnych dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje pięć zadań: 1) zadanie nr 1: dostawa komputerów a) dostawa zestawów komputerowych - 6 szt. b) dostawa komputerów przenośnych typ I - 2 szt. c) dostawa komputerów przenośnych typ II - 2 szt. d)dostawa komputera przenośnego typ II - 1 szt. 2) zadanie nr 2: dostawa serwera - 1 szt. 3) zadanie nr 3: dostawa urządzeń dodatkowych a) macierz dyskowa NAS typ I - 2 szt. b) macierz dyskowa NAS typ II - 1 szt. c) dysk twardy typ I - 2 szt. d) dysk twardy typ II - 8 szt. e) listwa zasilająca - 6 szt. f) oprogramowanie - 13 licencji g) pamięć FLASH - 1 szt. h) kable KVM - 6 szt. i) przełącznik sieciowy typ I - 5 szt. j) przełącznik sieciowy typ II - 5 szt. k) przełącznik sieciowy typ III - 2 szt. l) urządzenie wielofunkcyjne kolor - 3 szt. m) bateria do laptopa - 1 szt. n) monitor LCD - 20 szt. o) obudowa dysku - 1 szt. p) stacja dokująca na dysk - 1 szt. q) mostek IDE/SATA USB - 1 szt. r) urządzenie wielofunkcyjne mono - 5 szt. s) zasilacz awaryjny UPS - 2 szt. 4) zadanie nr 4: dostawa urządzeń kasowych a) drukarka etykiet - 2 szt. b) drukarka fiskalna - 2 szt. c) szuflada na pieniądze - 2 szt. d) czytnik kodów kreskowych - 6 szt. 5) zadanie nr 5: dostawa lamp i filtrów do projektorów multimedialnych Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu (wraz z wniesieniem do siedziby Zamawiającego). Dostarczony sprzęt ma być fabrycznie nowy, a oprogramowanie pochodzić z autoryzowanego przez producenta kanału dystrybucji. Wszystkie urządzenia zaproponowane przez Wykonawców powinny być przystosowane do pracy w sieci elektrycznej działającej na terenie Polski o parametrach tj. napięcie zasilania U=230V, częstotliwość f=50Hz, dotyczy urządzeń zasilanych bezpośrednio z sieci elektrycznej. Wszystkie zestawy komputerowe oraz notebooki powinny być preinstalowane do poziomu umożliwiającego wprowadzenie głównego hasła administratora komputera oraz numeru seryjnego oprogramowania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 48.82.00.00-2, 30.23.60.00-2, 30.23.20.00-4, 30.14.20.00-6, 38.60.00.00-1, 30.23.13.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Wykonawcy spełniający warunek udziału w postępowaniu, dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. Dla Zadania nr 1: wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie), co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie komputerów stacjonarnych i przenośnych, o wartości, co najmniej 30 tys. zł brutto. W przypadku trwających umów, w których świadczenie Wykonawcy ma charakter okresowy Wykonawcy mogą wskazać w wykazie te umowy, w których suma dostaw zrealizowanych przed upływem terminu składania ofert przekroczy, co najmniej 30 tys. zł. brutto. Dla Zadania nr 2: wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie), co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie serwera, o wartości, co najmniej 8 tys. zł brutto. W przypadku trwających umów, w których świadczenie Wykonawcy ma charakter okresowy Wykonawcy mogą wskazać w wykazie te umowy, w których suma dostaw zrealizowanych przed upływem terminu składania ofert przekroczy, co najmniej 8 tys. zł. brutto. Dla Zadania nr 3: wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie), co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie urządzeń dodatkowych (w tym wielofunkcyjnych urządzeń drukujących, macierzy dyskowych, dysków twardych, oprogramowania, przełączników sieciowych, monitorów LCD, itd.), o wartości, co najmniej 35 tys. zł brutto. W przypadku trwających umów, w których świadczenie Wykonawcy ma charakter okresowy Wykonawcy mogą wskazać w wykazie te umowy, w których suma dostaw zrealizowanych przed upływem terminu składania ofert przekroczy, co najmniej 35 tys. zł. brutto. Dla Zadania nr 4: wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie), co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie urządzeń kasowych, o wartości, co najmniej 12 tys. zł brutto. W przypadku trwających umów, w których świadczenie Wykonawcy ma charakter okresowy Wykonawcy mogą wskazać w wykazie te umowy, w których suma dostaw zrealizowanych przed upływem terminu składania ofert przekroczy, co najmniej, 12 tys. zł. brutto. Dla Zadania nr 5: wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie), co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie lamp i filtrów do projektorów multimedialnych, o wartości, co najmniej 120 tys. zł brutto. W przypadku trwających umów, w których świadczenie Wykonawcy ma charakter okresowy Wykonawcy mogą wskazać w wykazie te umowy, w których suma dostaw zrealizowanych przed upływem terminu składania ofert przekroczy, co najmniej 120 tys. zł. brutto. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postępowaniu mogą spełnić wspólnie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca przedstawi w zakresie opisów oraz opisu urządzeń technicznych: a) Sporządzony w języku polskim lub z tłumaczeniem na jęz. polski opis parametrów technicznych urządzeń wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, potwierdzający, że oferowane urządzenia posiadają wszystkie parametry opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jej załącznikach lub karty katalogowe urządzeń będących przedmiotem zamówienia, w tym informacje o parametrach technicznych oferowanych urządzeń w języku polskim lub z tłumaczeniem na jęz. polski. b) Raporty z testów wydajnościowych sprzętu (zgodnie z informacjami zawartymi w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), w formie wydruków w języku polskim, bądź z tłumaczeniem na język polski. Wydruki powinny być zaparafowane przez Wykonawcę składającego ofertę

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta powinna być sporządzona zgodnie z częścią III specyfikacji i zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wynikające z jej treści tj.: -oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia a wymienione w pkt. III.4.1; III.4.2 i III 5 niniejszego ogłoszenia, - wypełniony formularz oferty, - podpisane istotne postanowienia umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W zawartej umowie nie jest możliwe wprowadzanie istotnych zmian w stosunku do treści oferty po za przewidzianymi w niniejszym ogłoszeniu. Warunki i okoliczności uprawniające do wniosku o zmianę. 1)Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmiany w treści umowy w zakresie: - wszelkich terminów określonych umową i jej załącznikami; o ile zmiana terminów nie jest wynikiem błędów, zwłoki w realizacji ze strony Wykonawcy; - zakresu zamówienia o ile nie wpływa ona istotnie na przedmiot umowy (tj.:co do ilości sprzętu/oprogramowania o wartości nieprzekraczającej 10% wartości danego zadania); - sposobu realizacji zamówienia o ile wpływa on pozytywnie na realizacje umowy dla obydwu stron a dotyczy warunków odbioru urządzeń; - stawek podatku od towarów i usług w przypadku zmiany stosownych regulacji prawnych. W takim przypadku niezmienna pozostaje określona w umowie cena netto. 2)Zmiany powyższe mogą być uzasadnione przyczynami prawnymi, organizacyjnymi i technicznymi a wniosek o zmianę przysługuje w ww. zakresie odpowiednio Zamawiającemu i Wykonawcy. Zamawiający na powyższy zakres przedłoży propozycję zmiany umowy w formie aneksu, którą to WYKONAWCA jest związany i nie przysługują mu w tym zakresie żadne roszczenia do Zamawiającego, co do kwoty umownej, ewentualnego odszkodowania z tytułu utraty spodziewanych zysków. 3.WYKONAWCA zobowiązany jest do ostrzegania Zamawiającego, tak wcześnie jak to możliwe, o szczególnych przyszłych wydarzeniach i okolicznościach, które mogą wpłynąć, na jakość dostaw (w każdy sposób) lub opóźnienie w realizacji dostaw. Zamawiający zażąda od WYKONAWCY oceny wpływu przyszłego wydarzenia i okoliczności wpływających na datę zakończenia wykonywania dostawy. WYKONAWCA opracuje i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji propozycje dotyczące uniknięcia lub zmniejszenia wpływu takiego wydarzenia lub okoliczności mających wpływ na realizację usług, jak też będzie współpracował przy wykonywaniu odnośnych zaleceń Zamawiającego. Ww. okoliczności mogą wpłynąć na zmianę treści umowy z zastrzeżeniem, iż nie mogą one naruszać zasad wprowadzenia zmian określonych w pkt. 2.1) 4. Procedura wprowadzania wszystkich zmian do umowy określonych w niniejszej umowie : - wniosek o zmianę każdorazowo musi zawierać: 1)opis proponowanej zmiany 2)wpływ na wykonanie dostawy stanowiącej przedmiot umowy 3) proponowany termin wprowadzenia zmian, 4)należy podać, jakie znaczenie ma zmiana dla zamawiającego lub czy jest konieczna dla wykonania umowy. 5. Wnioski o zmianę. Wniosek o zmianę składany przez WYKONAWCE musi wpłynąć do Zamawiającego w terminie minimum 3 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian, pisemnie. Wniosek Zamawiającego składany jest do wskazanej w umowie przez WYKONAWCĘ osoby w terminie minimum na 3 dni przed wprowadzeniem zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mhk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, Rynek Główny 35, Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, Rynek Główny 35, Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa komputerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń komputerowych a) dostawa zestawów komputerowych - 6 szt. b) dostawa komputerów przenośnych typ I - 2 szt. c) dostawa komputerów przenośnych typ II - 2 szt. d)dostawa komputera przenośnego typ II - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa serwera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer musi być wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001 oraz ISO-14001. Oferowany serwer musi znajdować się na liście Windows Server Catalog i posiadać status - Certified for Windows - dla MS Windows Server 2008 w wersji x86, x64 i R2 x64. Powyższe certyfikaty zostaną przedstawione przez Wykonawcę wraz dokumentacją oferowanego serwera (w tym: szczegółowe warunki gwarancji, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi, podręczniki użytkownika dla wszystkich urządzeń i podzespołów, lista kontaktów serwisowych oraz ww. certyfikaty) podczas odbioru ilościowego sprzętu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa urządzeń dodatkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń dodatkowych: a) macierz dyskowa NAS typ I - 2 szt. b) macierz dyskowa NAS typ II - 1 szt. c) dysk twardy typ I - 2 szt. d) dysk twardy typ II - 8 szt. e) listwa zasilająca - 6 szt. f) oprogramowanie - 13 licencji g) pamięć FLASH - 1 szt. h) kable KVM - 6 szt. i) przełącznik sieciowy typ I - 5 szt. j) przełącznik sieciowy typ II - 5 szt. k) przełącznik sieciowy typ III - 2 szt. l) urządzenie wielofunkcyjne kolor - 3 szt. m) bateria do laptopa - 1 szt. n) monitor LCD - 20 szt. o) obudowa dysku - 1 szt. p) stacja dokująca na dysk - 1 szt. q) mostek IDE/SATA USB - 1 szt. r) urządzenie wielofunkcyjne mono - 5 szt. s) zasilacz awaryjny UPS - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.60.00-2, 30.23.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa urządzeń kasowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń kasowych: a) drukarka etykiet - 2 szt. b) drukarka fiskalna - 2 szt. c) szuflada na pieniądze - 2 szt. d) czytnik kodów kreskowych - 6 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.14.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa lamp i filtrów do projektorów multimedialnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa lamp i filtrów do projektorów multimedialnych Zamawiający posiada kompletną infrastrukturę w zakresie projektorów multimedialnych, które objęte są gwarancją producenta. Zgodnie z warunkami gwarancji producent dopuszcza stosowanie jedynie oryginalnych podzespołów pochodzących od producenta projektora. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie zadania nr 5, jednak oferowane lampy i filtry muszą w pełni odpowiadać wymaganiom technicznym i funkcjonalnym wyspecyfikowanych lamp i filtrów, ponadto muszą uzyskać zgodę producenta projektorów na zastosowanie ich ww. projektorach bez utraty gwarancji, albo też Wykonawca składający ofertę na podzespoły równoważne w zadaniu nr 5 musi zawrzeć z Zamawiającym (przed podpisaniem umowy sprzedaży oferowanego sprzętu) o przejęciu obowiązków gwaranta na warunkach co najmniej takich samych, jak warunki oferowane przez producenta projektorów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.60.00.00-1, 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.