eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Ograniczenie uciążliwości związanych z dzikimi zwierzętami bytującymi na terenie Miasta Wrocławia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-16

Wrocław: Ograniczenie uciążliwości związanych z dzikimi zwierzętami bytującymi na terenie Miasta Wrocławia
Numer ogłoszenia: 122928 - 2016; data zamieszczenia: 16.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63274 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ograniczenie uciążliwości związanych z dzikimi zwierzętami bytującymi na terenie Miasta Wrocławia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Ograniczenie uciążliwości związanych z dzikimi zwierzętami bytującymi na terenie Miasta Wrocławia 1.1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa zadania: Zadanie I polega na prowadzeniu całodobowego pogotowia interwencyjnego ds. dzikich zwierząt na terenie miasta Wrocławia w latach 2016-2018. Zadanie II polega na wykonaniu urządzeń łowieckich wg koncepcji technicznej dostarczonej przez Zamawiającego i ich dostarczeniu do miejsca na terenie miasta Wrocławia wskazanego przez Zamawiającego, w latach 2016 - 2018. Głównym przedmiotem zamówienia są usługi związane wykonaniem urządzeń łowieckich, które zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r., Nr 177, poz. 1054 z późn. zm.) opodatkowane są stawką 23% VAT. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania oraz spełnienia prawnych obowiązków określonych w: - ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2015 r., poz. 1651 z późn. zm.), - ustawie z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie (Dz. U. z 2015 r., poz. 2168), - ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2013 r., poz. 856 z późn. zm.). 4. Wykonawca zobowiązany jest na czas realizacji przedmiotu zamówienia do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i od następstw nieszczęśliwych wypadków w zakresie świadczonej usługi z limitem nie mniejszym niż: Zadanie I - 120.000,00 zł Zakres ochrony musi obejmować odpowiedzialność cywilną Wykonawcy za szkody rzeczowe oraz osobowe wraz z ich następstwami wyrządzone wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania lub/i wskutek popełnienia czynu niedozwolonego polegającego m.in. na uchybieniu, zaniedbaniu popełnionym w trakcie realizacji umowy. W przypadku korzystania z usług podwykonawców, ochrona ubezpieczeniowa powinna obejmować szkody, za które są odpowiedzialni podwykonawcy, niezależnie od tego, czy wyrządzona szkoda wynikać będzie z czynu niedozwolonego, czy nienależytego wykonania zobowiązania. Kopię polisy ubezpieczeniowej Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed podpisaniem umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.60.00.00 - Usługi myśliwskie 77.61.00.00 - Usługi zakładania pułapek 85.20.00.00 - Usługi weterynaryjne 44.11.20.00 - Różne konstrukcje budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja ZYS, ul. Staszica 13/20, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 424390,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 494999,92

  • Oferta z najniższą ceną: 494999,92 / Oferta z najwyższą ceną: 521999,98

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.