eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › PEŁNIENIE FUNKCJI NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. BUDOWA CHODNIKA WRAZ Z ODWODNIENIEM DROGI POWIATOWEJ NR 2823G NICPONIA - JAŹWISKA - OPALENIE (ETAP II)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-10

Tczew: PEŁNIENIE FUNKCJI NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. BUDOWA CHODNIKA WRAZ Z ODWODNIENIEM DROGI POWIATOWEJ NR 2823G NICPONIA - JAŹWISKA - OPALENIE (ETAP II)
Numer ogłoszenia: 122908 - 2014; data zamieszczenia: 10.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tczewski , ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 58 7734 800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. BUDOWA CHODNIKA WRAZ Z ODWODNIENIEM DROGI POWIATOWEJ NR 2823G NICPONIA - JAŹWISKA - OPALENIE (ETAP II).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1 Przedmiotem postępowania jest pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dotyczącymi realizacji zadania inwestycyjnego pn. Budowa chodnika wraz z odwodnieniem drogi powiatowej nr 2823G Nicponia - Jaźwiska - Opalenie (etap II). 2.2 Adres prowadzenia robót budowlanych, objętych - w ramach niniejszego zamówienia - nadzorem inwestorskim: Odcinek drogi powiatowej nr 2823G, łączącej miejscowości: Nicponia - Tymawa - Jaźwiska, od km: ok. 0 do km: ok. 0 + 766,92. 2.3 Szczegółowy zakres robót budowlanych obejmujących branżę drogową, które zostaną objęte nadzorem inwestorskim określa dokumentacja, składająca się z następujących pozycji: 2.3.1 Projekt budowlany branży budowlano-drogowej pn. Budowa chodnika z Nicponi do Tymawy, opracowany w miesiącach: styczeń-luty 2010 r. przez P.P.H.U. PROJ-BUD (83-110 Tczew, ul. Krasińskiego 25A); 2.3.2 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych branży budowlano-drogowej pn. Budowa chodnika z Nicponi do Tymawy opracowana w miesiącach: styczeń-luty 2010 r. przez P.P.H.U. PROJ-BUD (83-110 Tczew, ul. Krasińskiego 25A); 2.3.3 Przedmiar robót pn. Budowa chodnika wraz odwodnieniem drogi powiatowej Nr 2823G Nicponia - Jaźwiska - Opalenie. II etap., opracowany 25.02.2014r.; 2.3.4 opracowanie Zamawiającego pn. Szczegółowy zakres robót dotyczący realizacji II etapu zadania inwestycyjnego. Zamawiający ponadto załącza do SIWZ zdjęcia poglądowe wykonane w terenie, ukazujące sytuacyjny stan obecny (Załącznik Nr 3 do SIWZ). UWAGI DO DOKUMENTACJI 1) Dokładny zakres robót budowlanych został określony w opracowaniu z pkt 2.3.4 SIWZ pn. Szczegółowy zakres robót dotyczący realizacji II etapu zadania inwestycyjnego i tylko w obrębie wyszczególnionym w tym opracowaniu będą wykonywane roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim. 2) W projekcie budowlanym o którym mowa w pkt 2.3.1 SIWZ jest drobna nieścisłość, a mianowicie na str. 10 projektu, w tabeli: Wykaz oznakowania pionowego znak o symbolu B-42 (czyli odwołanie wszelkich zakazów) występuje w ilości 2 sztuk, natomiast na rysunkach występuje on tylko w ilości 1 sztuki. Z uwagi na powyższe Zamawiający podjął decyzję o zamontowaniu drugiego znaku na wylocie drogi powiatowej w kierunku Tymawy (po drugiej stronie pierwszego ze znaków ograniczenia prędkości do 40 km/h znak o symbolu B-33 od strony Tymawy - rys. nr 2.5 w projekcie). 3) Wykonawca musi mieć świadomość, że przysługujące mu wynagrodzenie za wykonanie pełnego zakresu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi będzie wynagrodzeniem ryczałtowym mimo, iż w niektórych opracowaniach wchodzących w zakres dokumentacji przetargowej mogą znajdować się inne zapisy (dotyczące np. sporządzania obmiarów). 4) Zamawiający informuje, że udostępnione wraz z dokumentacją projektową przedmiary, z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe, pełnią dla Wykonawcy robót budowlanych funkcję wyłącznie pomocniczą i orientacyjną, a ich celem jest ułatwienie sporządzenia oferty przetargowej - zarówno dla Wykonawcy robót budowlanych (trwa procedura przetargowa związana z wyłonieniem Wykonawcy na roboty budowlane), jak i dla Wykonawcy, który w ramach niniejszego zamówienia będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego. Przedmiary stanowią część składową opisu przedmiotu zamówienia i nie mogą być dla Wykonawców jedyną podstawą do obliczenia ceny oferty. Zadaniem Wykonawcy robót budowlanych będzie wykonanie pełnego zakresu robót budowlanych zawartych w ww. projekcie (ograniczonego do zakresu opisanego w opracowaniu pn. Szczegółowy zakres robót dotyczący realizacji II etapu zadania inwestycyjnego), zarówno przedstawionych w formie rysunków, jak i w części opisowej tego projektu. Należy to rozumieć w taki sposób, że nawet jeśli jakaś uwaga zawierająca polecenie wykonania określonego zakresu robót budowlanych została zapisana w części opisowej projektu a nie ma odzwierciedlenia na rysunku, bądź w przedmiarze robót - to obowiązkiem Wykonawcy robót budowlanych będzie jej wykonanie. 2.4 Zadaniem Wykonawcy robót budowlanych, objętych nadzorem inwestorskim w ramach niniejszego zamówienia, będzie dokończenie budowy chodnika, którego pierwszy odcinek został wykonany w 2013 roku w ramach I etapu zadania; ponadto wykonanie dwóch utwardzonych wjazdów na ww. drogę powiatową, demontaż starej betonowej bariery ochronnej wzdłuż jezdni oraz montaż nowej bariery ochronnej, a także montaż znaków drogowych pionowych i wykonanie oznakowania poziomego na jezdni, łącznie z wykonaniem w dwóch miejscach pasów przejścia dla pieszych. Odwodnienie które występuje w nazwie zadania inwestycyjnego zostało w całości zrealizowane w I etapie i nie wchodzi w zakres etapu II. 2.5 Roboty budowlane będą realizowane na drodze publicznej o średniej intensywności ruchu (w godzinach szczytu - wysokiej). Obowiązkiem Wykonawcy robót budowlanych będzie uzgodnienie projektu organizacji ruchu przed rozpoczęciem tych robót oraz uzgadnianie każdorazowo zakresu i terminu robót z poszczególnymi właścicielami działek gruntu, na których prowadzone będą roboty. 2.6 Podstawowe parametry robót: a) długość chodnika (w tym nie wykonany w I etapie odcinek po wschodniej stronie drogi powiatowej wraz z dwoma krótkimi odcinkami chodnika przy przejściach dla pieszych po zachodniej stronie drogi powiatowej): ok. 557 mb łącznie; b) szerokość chodnika: 1,5 m; c) ilość wjazdów na drogę powiatową z dróg podporządkowanych: 2; d) demontaż obecnej odbojnicy betonowej o długości ok. 60 m; e) montaż nowej bariery energochłonnej o długości ok. 63 m; f) montaż znaków drogowych pionowych w ilości 18 szt.; g) wykonanie oznakowania poziomego (na asfalcie) o łącznej długości ok. 791,80 m; h) wykonanie pasów przejścia dla pieszych w dwóch miejscach. 2.7 Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji robót budowlanych planuje przeprowadzić roboty budowlane polegające na wylaniu nowego dywanika asfaltowego - na całej powierzchni jezdni, wzdłuż której będą prowadzone roboty budowlane, objęte przedmiotem umowy o roboty budowlane w ramach zadania pn. Budowa chodnika wraz z odwodnieniem drogi powiatowej nr 2823G Nicponia - Jaźwiska - Opalenie (etap II). Roboty budowlane polegające na ułożeniu nowego dywanika asfaltowego będą realizowane na podstawie odrębnego przetargu i nie będą podlegać nadzorowi inwestorskiemu w ramach niniejszego zamówienia. Z uwagi na powyższe, na Wykonawcy robót budowlanych będą spoczywać następujące obowiązki: 1) ustawienie wszystkich krawężników w sposób docelowy w terminie do dnia 16 czerwca 2014 r. (czyli przed rozpoczęciem wykonywania nowego dywanika asfaltowego) - wymóg dotyczy wykonania pełnej technologii ustawienia krawężników i wykonania odpowiedniego ich połączenia z aktualną nawierzchnią asfaltową; 2) takie prowadzenie robót przez Wykonawcę robót budowlanych, które w okresie wykonywania nowego dywanika asfaltowego nie utrudni robót związanych z asfaltowaniem; 3) wykonanie oznakowania poziomego (tj. linii oddzielających pasy ruchu i przejścia dla pieszych) po wykonaniu i odpowiednim ustabilizowaniu się nowego dywanika asfaltowego (ok. 30 dni od daty jego ułożenia). Obowiązkiem Wykonawcy nadzoru inwestorskiego będzie monitorowanie realizacji ww. obowiązków nałożonych na Wykonawcę robót budowlanych. 2.8 Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych robót budowlanych dla prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.9 Wykonawca robót budowlanych został uprzedzony, że w przypadku wyboru jego oferty - przed podpisaniem umowy będzie musiał przedłożyć kosztorys ofertowy, obejmujący pełen zakres robót niezbędnych do wykonania w celu realizacji zadania. Zadaniem Wykonawcy nadzoru inwestorskiego będzie sprawdzenie tego kosztorysu ofertowego przed podpisaniem umowy z Wykonawcą robót budowlanych oraz późniejsze posługiwanie się tym kosztorysem w przypadkach określonych w umowie z Wykonawcą robót budowlanych (w tym weryfikacja wprowadzania do niego zmian, np. w wyniku przyjęcia robót zamiennych lub dodatkowych). 2.10 W przypadku zatrudnienia podwykonawców, Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich usług. 2.13 Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.UWAGA: Zamawiający informuje, że w przetargu na roboty budowlane w celu realizacji zadania inwestycyjnego pn. Budowa chodnika wraz z odwodnieniem drogi powiatowej nr 2823G Nicponia - Jaźwiska - Opalenie (etap II) (znak sprawy: ZP.272.5.2014), które będą nadzorowane w ramach niniejszego postępowania, przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na roboty budowlane w branży drogowej w trybie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp. W przypadku udzielenia Wykonawcy robót budowlanych zamówienia uzupełniającego, wybrany w niniejszym postępowaniu Wykonawca nadzoru inwestorskiego będzie sprawować nadzór nad robotami wykonywanymi przez Wykonawcę robót budowlanych w ramach zamówienia uzupełniającego bez dodatkowego wynagrodzenia (w ramach wynagrodzenia podstawowego)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w tym postępowaniu nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych innych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 4.1 SIWZ, jeżeli wykaże, że wykonał (a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) co najmniej 2 usługi pełnienia nadzoru nad robotami budowlanymi w branży drogowej, o wartości tych robót minimum 100 000,00 zł brutto każda lub b) co najmniej 1 usługę pełnienia nadzoru nad robotą budowlaną w branży drogowej, o wartości tej roboty minimum 200 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych innych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 4.1 SIWZ, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, a mianowicie: 1 osobą na stanowisko Inspektora Nadzoru w specjalności/branży drogowej, posiadającą stosowne uprawnienia/dokumenty, które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej obejmującej nadzór nad robotami budowlanymi w ww. specjalności/branży, w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na dzień wystawienia odpowiednich uprawnień oraz w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.). UWAGI: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia obowiązków Inspektora Nadzoru w specjalności/branży drogowej o którym mowa w pkt 4.3.2 SIWZ osobie legitymującej się wydanymi w przeszłości uprawnieniami w specjalności/branży konstrukcyjno-budowlanej w przypadku, gdy obejmują one swoim zakresem (upoważniają) pełnienie samodzielnej funkcji technicznej obejmującej nadzór nad robotami drogowymi. 2) Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające mu kwalifikacje zawodowe/dokumenty uprawniające do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie/wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, z zastrzeżeniem art. 12a i innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych innych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający wymaga od Wykonawcy wskazania w wykazie (sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1D do SIWZ) wykonanie co najmniej 2 nadzorów nad robotami budowlanymi w branży drogowej, o wartości tych robót minimum 100 000,00 zł brutto każda lub co najmniej 1 nadzoru nad robotą budowlaną w branży drogowej, o wartości tej roboty minimum 200 000,00 zł brutto;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

5.1.6 Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy będzie polegać na zasobach podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, w celu oceny, iż będzie dysponował tymi zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, Wykonawca winien przedstawić w szczególności pisemne zobowiązania tych podmiotów (przedstawione w oryginale) do oddania mu do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby składany dokument w szczególności zawierał informacje: - jaki rodzaj zasobu jest udostępniany, - w jakiej formie podmiot udostępniający zasób będzie uczestniczył w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, konsultacje itp.), - w jakim okresie podmiot udostępniający zasób będzie uczestniczył w realizacji zamówienia, - jaki stosunek łączy Wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasób (np. umowa zlecenie, umowa o współprace itp.). Wzór treści zobowiązania stanowi Załącznik Nr 1G do SIWZ. 5.2.4 Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.2.3 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: 1) zmiany osoby sprawującej funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży drogowej - polegającą na wyznaczeniu nowej osoby pełniącej daną funkcję, pod warunkiem, zgodności z postanowieniami SIWZ; 2) zmiany/przedłużenia terminu wykonania robót w przypadku gdy taka zmiana zostanie przyjęta w umowie między Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych; 3) konieczności zmiany kwoty podatku VAT, w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności przepisów podatkowych dotyczących obowiązującej wysokości (stawki) podatku VAT; 2. Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego poinformowania Zamawiającego o zmianie siedziby. Jeżeli nie dopełni tego obowiązku, korespondencję skierowaną na adres wskazany we wstępie umowy uważa się za skutecznie dostarczoną.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Tczewie, woj. pomorskie kod 83-110, ulica Piaskowa 2, pok. nr 319.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Tczewie, woj. pomorskie, kod: 83-110, ulica Piaskowa 2, w Biurze Obsługi Klienta w pokoju nr 04.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.