eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przyszowice › Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Szkoły Podstawowej im. Karola Miarki w Przyszowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-06

Przyszowice: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Szkoły Podstawowej im. Karola Miarki w Przyszowicach
Numer ogłoszenia: 122884 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. Karola Miarki, ul. Szkolna 4, 44-178 Przyszowice, woj. śląskie, tel. 0-32 3011562, fax 0-32 3011562.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spprzyszowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Szkoły Podstawowej im. Karola Miarki w Przyszowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach wykonania przedmiotu zamówienia należy dokonać wymiany istniejącej drewnianej stolarki okiennej na nową z PCV oraz drzwi wewnętrznych i zewnętrznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł. Wadium wnoszą wykonawcy zaproszeni do składania ofert. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą spełniać poniżej określone warunki udziału w postępowaniu oraz załączyć do wniosku następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków. Warunek 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tzn. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zmówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek 2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem oraz nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz ust. 2 pkt 1-3 ustawy Pzp. Warunek 3. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, gwarantującymi należyte wykonanie niniejszego zamówienia. Wykonawcy muszą posiadać doświadczenie w realizacji co najmniej 3 zadań o charakterze i złożoności porównywalnych z zakresem rzeczowym i wartością zamówienia wykonanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek 4 Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W tym celu wykonawca zobowiązany jest wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej do bieżącego finansowania realizacji całości przedmiotu zamówienia w wysokości minimum 130.000,00 PLN oraz wykazać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o sumie gwarancyjnej ubezpieczenia w wysokości co najmniej 130.000,00 PLN. W zakresie realizacji części I - wymiana okien drewnianych na nowe z PCV w kolorze białym w budynku przy ul. Szkolnej 4 Wykonawca zobowiązany jest wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej do bieżącego finansowania realizacji przedmiotu zamówienia w wysokości w wysokości co najmniej 100.000,00 PLNoraz wykazać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o sumie gwarancyjnej ubezpieczenia w wysokości co najmniej 100.000,00 PLN. W zakresie realizacji części II - wymiana drzwi w budynku przy ul. Szkolnej 4 Wykonawca zobowiązany jest wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej do bieżącego finansowania realizacji przedmiotu zamówienia w wysokości w wysokości co najmniej 30.000,00 PLNoraz wykazać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o sumie gwarancyjnej ubezpieczenia w wysokości co najmniej 30.000,00 PLN
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku 1 udziału w postępowaniu należy załączyć do wniosku oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku wykonawców biorących wspólnie udział w postępowaniu - konsorcjum oświadczenie składa pełnomocnik konsorcjum w imieniu całego konsorcjum. W celu potwierdzenia spełniania warunku 2 udziału w postępowaniu należy załączyć do wniosku następujące dokumenty i oświadczenie: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (KRK) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu, 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (KRK) dla podmiotów zbiorowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu. Uwaga! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w warunku 2 pkt 1,2,4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w warunku 2 pkt 3, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w warunku 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin wystawienia powyższych dokumentów powinien być tożsamy z terminem wystawienia dokumentów obowiązujących w kraju. 5. Oświadczenie potwierdzające fakt niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz ust. 2 pkt 1-3 ustawy Pzp. W przypadku wykonawców biorących wspólnie udział w postępowaniu - konsorcjum wymogi określone w warunku 2 musi wykazać każdy konsorcjant z osobna. W celu potwierdzenia spełniania warunku 3 udziału w postępowaniu należy załączyć do wniosku następujące oświadczenie i dokumenty: 1. wykaz wykonanych co najmniej 3 zadań w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających wymogom określonym w warunku, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania, 2. dokumenty potwierdzające (np. referencje, protokoły odbioru), że wykazane zadania zostały wykonane należycie. W związku z tym, że liczba wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w ppkt 1 i 2, może okazać się większa niż określona w punkcie 6 ogłoszenia, Zamawiający ustala następujący sposób dalszej oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu: a)1 za każdą wykazaną i potwierdzoną dokumentami dodatkową (powyżej wymaganego minimum 3) realizację wymiany, montażu stolarki okiennej i drzwiowej o wartości powyżej 70 tys. PLN Zamawiający przyzna dodatkowo 10 pkt. W wypadku złożenia oferty częściowej: a)2 za każdą wykazaną i potwierdzoną dokumentami dodatkową (powyżej wymaganego minimum 3) realizację wymiany, montażu stolarki okiennej o wartości powyżej 50 tys. PLN Zamawiający przyzna dodatkowo 10 pkt. a)3 za każdą wykazaną i potwierdzoną dokumentami dodatkową (powyżej wymaganego minimum 3) realizację wymiany, montażu stolarki drzwiowej o wartości powyżej 20 tys. PLN Zamawiający przyzna dodatkowo 10 pkt. 3. wykaz osób i podmiotów (kierownik budowy), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, stwierdzających, że osoby, które będą kierować wykonaniem zamówienia posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub inne uprawnienia uprawniające do wykonywania robót w przedmiocie zamówienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku wykonawców biorących wspólnie udział w postępowaniu -konsorcjum wymogi określone w warunku 3 wykonawcy mogą spełniać łącznie. W celu potwierdzenia spełniania warunku 4 udziału w postępowaniu należy załączyć do wniosku następujące dokumenty: 1. informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (minimum 130.000,00 PLN) - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 130.000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełnienia warunku 4 w wypadku ubiegania się o część zamówienia w zakresie realizacji części I - wymiana okien drewnianych na nowe z PCV w budynku przy ul. Szkolnej 4 należy załączyc: 1. informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (minimum 100.000,00 PLN) wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000,00 PLN W celu potwierdzenia spełnienia warunku 4 w wypadku ubiegania się o część zamówienia w zakresie realizacji części II - wymiana drzwi w budynku przy ul. Szkolnej 4 należy załączyc: 1. informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (minimum 30.000,00 PLN) wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 30.000,00 PLN W przypadku wykonawców biorących wspólnie udział w postępowaniu - konsorcjum wymogi określone w warunku 4 wykonawcy mogą spełniać łącznie. Ocena spełniania wszystkich warunków udziału w niniejszym postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez wykonawców oświadczeniach i dokumentach.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wraz z zaproszeniem do składania ofert Zamawiający przekaże wykonawcom nieodpłatnie specyfikację istotnych warunków zamówienia..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa im. Karola Miarki w Przyszowicach ul. Szkolna 4 44-178 Przyszowice sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana okien drewnianych na nowe z PCV w kolorze białym w budynku przy ul. Szkolnej 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkoła Podstawowa im. Karola Miarki w Przyszowicach wymiana stolarki okennej drewnianej na nową z PCV w kolorze białymw budynku przy ul. Szkolnej 4.Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określony jest przy pomocy przedmiaru robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana drzwi w budynku przy ul. Szkolnej 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkoła Podstawowa im. Karola Miarki w Przyszowicach wymiana stolarki drzwiowej w budynku przy ul. Szkolnej 4.Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określony jest przy pomocy przedmiaru robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.