eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turawa › Bieżące utrzymanie i naprawy dróg gminnych w sezonie wiosenno - letnim 2013, 2014 i 2015 na terenie Gminy Turawa.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-28

Turawa: Bieżące utrzymanie i naprawy dróg gminnych w sezonie wiosenno - letnim 2013, 2014 i 2015 na terenie Gminy Turawa.
Numer ogłoszenia: 122884 - 2013; data zamieszczenia: 28.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Turawa , ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, woj. opolskie, tel. 077 4212012, faks 077 4212073.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.turawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie i naprawy dróg gminnych w sezonie wiosenno - letnim 2013, 2014 i 2015 na terenie Gminy Turawa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace związane z bieżącym utrzymaniem i naprawą około 19 500 m2 dróg gminnych rocznie na terenie Gminy Turawa, obejmujące trzy zakresy prac: a)szacowana ilość dróg objęta zakresem 1 wynosi około 15000 m2, b)szacowana ilość dróg objęta zakresem 2 wynosi około 1000 m2, c)szacowana ilość dróg objęta zakresem 3 wynosi około 3500 m2. 1) Naprawa dróg gruntowych, obejmująca: a)Dostawę materiału niezbędnego do utwardzenia drogi i wypełnienia ubytków o średniej grubości 5 cm, niesortem bazaltowym 0-32 mm lub niesortem szarogłazowym 0-32 mm, dopuszcza się wypełnienie głębszych ubytków (powyżej 5 cm) w dolnej części gruzem betonowym, uzupełnienie ubytków i nierówności oraz mechaniczne wyrównanie i profilowanie drogi równiarką drogową wraz z poboczem, Zawałowanie walcem drogowym - około 8400 m2,b) Ścinanie poboczy wraz z wyrównaniem nawierzchni równiarką drogową i zawałowaniem walcem drogowym -około 6000 m2, c)Wykonanie innych prac naprawczych, wymagających prac ręcznych, dostarczenia materiału niezbędnego do uzupełnienia ubytków i nierówności wraz z wyrównaniem równiarką i zawałowaniem walcem drogowym - około 600 m2, 2) Naprawa dróg o nawierzchni bitumicznej, obejmująca: a)naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - asfaltowymi z zacięciem krawędzi, uzupełnienie ubytków nawierzchni kruszywem mineralnym, uszczelnienie krawędzi ubytku masą bitumiczną (grubość średnia masy bitumicznej około 4 cm) - około 1000 m2, 3) Naprawa dróg o nawierzchni bitumicznej (spoinowanie), obejmująca: a)naprawy nawierzchni bitumicznych poprzez wzmocnienie powierzchni drogi grysem i emulsja asfaltową - około 3500 m2,.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających jest powtórzenie tego samego rodzaju usług co w zamówieniu podstawowym, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 44.11.37.00-2, 40.22.10.00-8, 43.31.24.00-7, 44.11.36.00-1, 45.23.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości: 1 500,00 złotych, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentowanie wykonania, tj. zakończenia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwóch zadań o charakterze, złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, polegających na bieżącym utrzymaniu lub naprawie powierzchni dróg o nawierzchni gruntowej i o nawierzchni bitumicznej o wartości minimum 50000 zł brutto. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę:1) wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich nazwy, rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz nazwy inwestora (zgodnie z załącznikiem nr 4 niniejszej do SIWZ); 2) dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ); 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 niniejszej do SIWZ); 3) dowód wniesienia wadium; 4) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, 1)Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę, 2)Zmiany umowy mogą dotyczyć,a) wystąpienia wyjątkowych okoliczności, niezależnych od stron umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, a wpływają na jej realizację, b)zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu prac, c)zmiany ilości prac lub dostaw, d)rezygnacji z wykonania części prac, nieprzekraczających jednak 30% wynagrodzenia Wykonawcy, e)terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli wystąpią przyczyny niezależne od działań leżących po stronie Wykonawcy,3) Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania prac, których nie można było przewidzieć, 4)Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2), jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą, który zawiera, a)opis propozycji zmiany, b)uzasadnienie zmiany, c)obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy, d)opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy, 5)Zmiany, o których mowa w ust. 2), mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności, a)obniżenie kosztu wykonania prac, b)zmiana obowiązujących przepisów prawa, c)podniesienie bezpieczeństwa wykonywania prac, d)opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia w wykonywaniu prac lub przeszkody spowodowane z przyczyn niezależnych od działań Wykonawcy, e)zaistnienie nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach, f)siła wyższa, 6) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności, a)powodujące poprawienie parametrów technicznych, b) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 7)Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia w następujących przypadkach, a)śmierci i długotrwałej choroby powyżej 30 dni, b)niewywiązywania się osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia z obowiązków wynikających z umowy, c)jeżeli zmiana osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji itp.), 8)Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia, jeżeli uzna, że osoby te nie wykonują swoich obowiązków wynikających z umowy, 9)W przypadku zmiany osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia nowa osoba musi spełniać wymagania określone w niniejszej SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.turawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Turawa, ul.Opolska 39c,46-045 Turawa, pokój nr 36.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Turawa, ul.Opolska 39c,46-045 Turawa, pokój nr 30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa dróg gruntowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa dróg gruntowych, obejmująca:a) Dostawę materiału do utwardzenia drogi i wypełnienia ubytków o średniej grubości 5 cm, niesortem bazaltowym 0-32 mm lub niesortem szarogłazowym 0-32 mm, dopuszcza się wypełnienie głębszych ubytków (powyżej 5 cm) w dolnej części gruzem betonowym; uzupełnienie ubytków i nierówności oraz mechaniczne wyrównanie i profilowanie drogi równiarką drogową wraz z poboczem; Zawałowanie walcem drogowym - około 8400 m2 b)Ścinanie poboczy wraz z wyrównanie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 50.00.00.00-5, 44.11.37.00-2, 43.22.10.00-8, 43.31.24.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa dróg o nawierzchni bitumicznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa dróg o nawierzchni bitumicznej, obejmująca: a) naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - asfaltowymi z zacięciem krawędzi, uzupełnienie ubytków nawierzchni kruszywem mineralnym, uszczelnienie krawędzi ubytku masą bitumiczną (grubość średnia masy bitumicznej około 4 cm) - około 1000 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 44.11.37.00-2, 44.11.36.00-1, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawa dróg o nawierzchni bitumicznej (spoinowanie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa dróg o nawierzchni bitumicznej (spoinowanie), obejmująca: a) naprawy nawierzchni bitumicznych poprzez wzmocnienie powierzchni drogi grysem i emulsja asfaltową - około 3500 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 50.00.00.00-5, 44.11.37.00-2, 44.11.36.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.