eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowo-edukacyjnych dla 16 osób w wieku 15-19 lat w ramach realizacji projektu Lepsze Jutro Zamówienie składa się z 7 zadań.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-04

Wieliczka: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowo-edukacyjnych dla 16 osób w wieku 15-19 lat w ramach realizacji projektu Lepsze Jutro Zamówienie składa się z 7 zadań.
Numer ogłoszenia: 122870 - 2010; data zamieszczenia: 04.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Biskupicach , Tomaszkowice 453, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 250 65 11, faks 12 250 65 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowo-edukacyjnych dla 16 osób w wieku 15-19 lat w ramach realizacji projektu Lepsze Jutro Zamówienie składa się z 7 zadań..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opieka psychologiczna dla 16 osób ; warsztaty psychologiczne; 30h, Termin; czerwiec- listopad 2010 r. (spotkania grupowe ; 6 spotkań po 3h , 6 dyżurów po 2h spotkania indywidualne). Miejsce spotkań; Świetlica środowiskowa NASZE ŚWIATEŁKO w Jawczycach, Tematyka spotkań: - Nawiązanie pozytywnych i osobistych relacji - Pobudzenie do działania - Wzrost motywacji i wiary w swoje możliwości - Indywidualne poradnictwo 2. Jednodniowy wyjazd integracyjno- motywacyjny( Szczawnica, Niedzica) Termin; maj Trener będzie uczestniczył w całym programie wyjazdu oraz przeprowadzi 3h szkolenia: Tematyka szkolenia : - Zapoznanie z podstawowymi technikami komunikacji - Zasady współdziałania w grupie - Na czym polega integracja środowiska młodzieży i dorosłych W ramach wyjazdu Zamawiający pokryje koszty : transportu, rejsu po jeziorze Czorsztyńskim, wejścia na teren Pienińskiego Parku Krajobrazowego, wyżywienia uczestników. 3. 5 dniowy wyjazd edukacyjno-integracyjny w okolicach Zakopanego, Termin; lipiec, Tematyka szkoleń podczas wyjazdu: 3.1 Poradnictwo zawodowe - 5h - Nawiązanie pozytywnych i osobistych relacji uczestników - preorientacja zawodowa BO - rozpoznanie kompetencji i predyspozycji zawodowych - warsztaty aktywizacyjne wraz z wszystkimi komponentami 3.2. Platforma badań zmysłów - 16h - Karta zainteresowań - testy predyspozycji zawodowych - testy zdolności przestrzennych - testy zdolności podejmowania decyzji - testy zdolności symbolicznych 3.3.Trening Zrozumieć stres - 3h - zapoznanie z uwarunkowaniami stresu - nauka technik redukcji stresu - uwrażliwienie na efekty stresu w życiu młodego człowieka 3.4. Warsztaty - Profilaktyka uzależnień - 4h - profil uzależnień - zapoznanie z rodzajem uzależnień, w tym uzależnienia społeczne - dobre praktyki przeciwdziałaniu uzależnień Wykonawca zapewni: przeprowadzenie szkoleń, ubezpieczenie uczestników, materiały szkoleniowe, certyfikaty, zaświadczenia, wydruk z przebadania Platformą zmysłów, Dzienniki zajęć; listy obecności. Zamawiający pokryje koszty transportu na miejsce szkolenia + powrót, pobyt 16 uczestników , 2 osób opieki, trenera w Ośrodku. Wykupi bilety wstępu na źródła geotermalne w Szaflarach według obowiązującego cennika, bilety wstępu na teren Tatrzańskiego Parku Narodowego- Morskie Oko , według cennika oraz usługę przewodnika, wyjazd kolejką linową na Gubałówkę według cennika. 4. Warsztaty: Autoprezentacja i kreowanie własnego wizerunku -7h,Termin; sierpień, Miejsce spotkań; Świetlica środowiskowa NASZE ŚWIATEŁKO w Jawczycach , Tematyka warsztatów - jak postrzegam samego siebie - zapoznanie z technikami kreowania pozytywnego wizerunku - ćwiczenia przygotowujące do rozmów z przyszłym pracodawcą - wizualizacja postaw osobistych ( nagranie wideo) 5. - Warsztaty: Alternatywne formy spędzania wolnego czasu młodzieży - 5h, Termin; wrzesień ( sobota ), Miejsce spotkań; Świetlica środowiskowa NASZE ŚWIATEŁKO w Jawczycach Tematyka szkolenia: - zapoznanie z różnymi sposobami spędzania wolnego czasu - znaczenie czasu w życiu jednostki 6. Szkolenie: Jak uczyć tolerancji wobec odmienności rasowej, religijnej, społecznej i seksualnej -5h, Termin; Wrzesień, (sobota), Miejsce spotkań; Świetlica środowiskowa NASZE ŚWIATEŁKO w Jawczycach Tematyka szkolenia: - Czym jest tolerancja - Jak akceptować innych, wszelkie odmienności - Ja - inni- ja Po zakończonym szkoleniu Zamawiający zakupi bilety na sztukę teatralną o odpowiadającej szkoleniu tematyce oraz zapewni transport dla 16 osób + otoczenie, opieki i trenera 7. Kurs zawodowy ( kelner) 40h, Termin; sierpień, Miejsce spotkań; Świetlica środowiskowa NASZE ŚWIATEŁKO w Jawczycach , Tematyka kursu: - zapoznanie z pracą kelnera( BHP) - zasady etyki zawodowej kelnera - jak nawiązać i podtrzymać kontakt z klientem - techniki sporządzania i podawania napojów, przekąsek - dobre praktyki w magazynowaniu surowców Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt, artykuły spożywcze do przeprowadzenia kursu, materiały informacyjne związane z tematyką szkolenia Na zakończenie kursu prezentacje pracy profesjonalnego kelnera w miejscu jego pracy - restauracji dla uczestników kursu. Zamawiający zapewni transport uczestników do restauracji ( odległość do 30 km od miejsca realizacji szkolenia) Zamawiający zapewni Wykonawcy: - miejsce dla realizacji szkoleń - koszty związane z wyżywieniem uczestników Wykonawca powinien dysponować: - sprzętem niezbędnym dla realizacji przedmiotu zamówienia (między innymi: projektor, kamera) Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia zostanie sporządzony przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana w postępowaniu. Łączna liczba uczestników wynosi 16 osób w wieku 15-19 lat, młodzież ucząca się, nieaktywna zawodowo, zagrożona wykluczeniem społecznym, z rodzin korzystających z systemu pomocy społecznej. ? uczestników projektu posiada orzeczenia o stopniu niepełnosprawności..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 13.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na załącznik nr 1 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na załącznik nr 1 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na załącznik nr 1 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na załącznik nr 1 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na załącznik nr 1 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wzór Umowy zał 5 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy; Prośby Wykonawcy o udział lub zmianę podwykonawców; Zmiany terminu wynikająca z przedłużających się procedur administracyjnych (np. związanych z zamówieniami publicznymi, pozyskiwaniem dodatkowych uzgodnień lub decyzji); Wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych. Zmiany harmonogramu zajęć związana ze zmianą podziału godzin.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopsbiskupice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Biskupicach z siedzibą w Tomaszkowicach 32-020 Wieliczka, Pokój nr 1 w godz 9.00- 14.00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2010 godzina 14:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Biskupicach z siedzibą w Tomaszkowicach 32-020 Wieliczka, Pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Działania finansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.