eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Inżynier projektu na zadaniu inwestycyjnym p.n.Przebudowa ulicy Piaski Zamiejskie II etap w mieście Siedlce i Budowa ulicy Piaskowej w gminie Siedlce.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-30

Siedlce: Inżynier projektu na zadaniu inwestycyjnym p.n.Przebudowa ulicy Piaski Zamiejskie II etap w mieście Siedlce i Budowa ulicy Piaskowej w gminie Siedlce.
Numer ogłoszenia: 122833 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 111689 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, faks 025 6430718.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inżynier projektu na zadaniu inwestycyjnym p.n.Przebudowa ulicy Piaski Zamiejskie II etap w mieście Siedlce i Budowa ulicy Piaskowej w gminie Siedlce..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inżyniera projektu t.j. nadzoru inwestorskiego oraz całkowitego rozliczenia zadania inwestycyjnego zwanego dalej projektem p.n. Przebudowa ulicy Piaski Zamiejskie II etap w mieście Siedlce i Budowa ulicy Piaskowej w gminie Siedlce w zakresie: 1.Inspektora nadzoru w specjalności : - drogowej, - mostowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - telekomunikacyjnej dla zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa ulicy Piaski Zamiejskie II etap w mieście Siedlce i Budowa ulicy Piaskowej w gminie Siedlce - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane ( tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz.1118, z późn. zm.). 2. Inspektora do spraw rozliczeń t.j. całkowitego rozliczenia (rzeczowego i finansowego) zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa ulicy Piaski Zamiejskie II etap w mieście Siedlce i Budowa ulicy Piaskowej w gminie Siedlce zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi dofinansowania projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu 3, Działania 3.1. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, umową o dofinansowanie oraz obowiązującymi zasadami rozliczania inwestycji. Wzór umowy znajduje się na stronie www.mazowia.eu. W szczególności Zleceniobiorca: 1) Odpowiada za całkowite rozliczenie ( rzeczowe i finansowe ) projektu p.n. Przebudowa ulicy Piaski Zamiejskie II etap w mieście Siedlce i Budowa ulicy Piaskowej w gminie Siedlce zgodnie z umową o dofinansowanie, zawartą pomiędzy Miastem Siedlce a Instytucją Pośredniczącą. 2) Przez cały czas trwania projektu prowadzi monitoring rzeczowy i finansowy projektu w celu jego prawidłowego rozliczenia w sposób wskazany w umowie o dofinansowanie, w szczególności gromadzi i sporządza dokumentacje rozliczeniową oraz wnioski o płatność. 3) Dokonuje rozliczenia rzeczowego i finansowego projektu. Przygotowuje wszelkie niezbędne dane wartościowe i ilościowe oraz kompletuje dokumenty związane z końcowym rozliczeniem. 4) Realizuje wszelkie inne zobowiazania Miasta Siedlce wynikające ze stosownych procedur oraz umów z instytucjami biorącymi udział w finansowaniu inwestycji. 5) W zakresie tworzenia dokumentów dot. realizacji projektu, postepuje zgodnie z umową o dofinansowanie oraz zasadami obiegu dokumentów obowiązującymi w Urzędzie Miasta Siedlce. 6) Reprezentuje interesy Urzędu Miasta Siedlce i Gminy Siedlce wobec wykonawców robót przez cały okres realizacji projektu, zgodnie z udzielonymi upoważnieniami. 7) Nadzoruje i administruje realizacją umów zawartych z Wykonawcą robót w ramach projektu. 8) Kontroluje terminową realizację robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym inwestycji oraz harmonogramami operatywnymi opracowanymi przez Wykonawcę robót. 9) Wszelkie decyzje, opinie, wyjaśnienia, uzgodnienia, aprobaty oraz polecenia przekazuje Wykonawcy robót w formie pisemnej, z określeniem terminu ich realizacji. 10) Decyzje Zlecenobiorcy mające wpływ na zmianę terminów umownych, wynagrodzenia umownego, wprowadzenia robót zamiennych lub robót dodatkowych wymagają zgody Miasta Siedlce. 11) Sporządza wnioski (protokoły) dotyczące konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych i przedkłada je do zatwierdzenia Zamawiającemu. 12) Prowadzi narady koordynujące oraz sporządza protokoły z narad i przekazyje je Wykonawcy robót i Zleceniodawcy. 13) Współpracuje, konsultuje i uzgadnia z Projektantami propozycje w zakresie zmian w dokumentacji projektowej. 14) Przyjmuje od Wykonawców robót: a) informacje i wnioski o stwierdzonych błędach lub brakach w dokumentacji projektowej, b) okresowe raporty o postępie prac ( do 4 dnia po upływie każdego okresu), zawierające między innymi: 1. szczegółowe opisy postępu prac w odniesieniu do poszczególnych pozycji harmonogramu 2. informacje o wykonanych próbach lub pomiarach 3. informacje o zabezpieczeniu materiałowym do kontynuowania robót w następnym okresie 4. wszelkie inne informacje w zakresienie niezbędnym do sporządzania sprawozdań okresowych i wniosków o płatność. 15) Zatwierdza do wypłaty faktury końcowe. 16) Przygotowuje i przekazuje Zamawiajacemu sprawozdania końcowe z realizacji swojej działalności. 17) Sprawuje kontrolę zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót , pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 18) Sprawdza jakość wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiega zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 19) Sprawdza i odbiera roboty budowlane ulegające zakryciu lub zanikające, uczestniczy w próbach i odbiorach technicznych instalacji oraz przygotowuje i bierze udział w czynnościach odbioru robót oraz sprawdza dokumenty odbiorowe (dokumentacja i inwentaryzacja powykonawcza, atesty, aprobaty, protokóły i inne). 20) Ustala konieczne do wykonania przez Wykonawcę robót badania laboratoryjne oraz określa sposób, częstotliwość i czas wykonania. 21) Potwierdza faktycznie wykonane roboty w zakresie niezbędnym do sporządzania raportów. 22) Sprawdza i zatwierdza kosztorysy sporządzone przez Wykonawcę na roboty zamienne i dodatkowe. 23) Wydaje polecenia potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: - usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych; - żądania od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót , a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 24) Uczestniczy w dokonywanych przez Zamawiającego przeglądach gwarancyjnych i w razie konieczności egzekwuje i nadzoruje usunięcie stwierdzonych wad. Zakres rzeczowy zadania inwestycyjnego do nadzorowania: 1. ul. Piaski Zamiejskie II etap Zakres zamówienia: Obsługa geodezyjna w zakresie wykonywanych robót Roboty drogowe: - nawierzchnia jezdni z masy bitumicznej - nawierzchnia chodników z kostki bet. gr 8 cm - nawierzchnia zjazdów z kostki bet. gr 8 cm - znaki pionowe - oznakowanie poziome Droga do separatora: - nawierzchnia z kamienia tłuczonego Pętla autobusowa: - nawierzchnia jezdni ul. Żniwnej z masy bitumicznej - nawierzchnia pętli autobusowej z kostki bet. gr 8 cm Roboty sanitarne - kanalizacja deszczowa: - budowa kanału z rur PCV O 500 mb z separatorem i rowem otwartym - budowa kanału z rur PCV O 300 + przykanaliki O 160 - budowa kanału z rur PCV O 300 (pętla autobusowa) + przykanaliki O 160 Roboty elektryczne - usunięcie kolizji Przebudowa gazociągu Przebudowa sieci telefonicznej 2. ul. Piaskowa w Strzale ( od drogi krajowej nr 63 do ul. Piaski Zamiejskie ) 1. Przebudowa mostu drogowego w m. Strzała w ciągu drogi - ul. Piaskowej w km 0+496. 2. Wykonanie chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3 cm. 3. Wykonanie zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3 cm. 4. Ustawienie obrzeży betonowych 20x6 na posypce piaskowej dla obramowania chodnika i zjazdów i dla oddzielenia od nawierzchni. 5. Ułożenie ścieku z prefabrykowanych elementów betonowych przy krawężniku na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. 6. Wykonanie przepustu z rur betonowych O 400 pod zjazdami na drogi boczne. 7. Wykonanie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego gr. 7 cm. 8. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 94262.30 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Planowane jest finansowanie ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INVESTCOM Sp z o.o., ul. Pokoju 33, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 94262.30
  • Oferta z najniższą ceną: 94262.30 oferta z najwyższą ceną: 94262.30
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.