eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Remont Pałacu w Łopusznie w ramach rewitalizacji Zespołu Podworskiego z przełomu XIX i XX wieku, obejmujący remont dachu wraz z gzymsem wieńczącym, izolację przeciwwilgociową zewnętrzną fundamentów oraz drenaż budynku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-04

Kielce: Remont Pałacu w Łopusznie w ramach rewitalizacji Zespołu Podworskiego z przełomu XIX i XX wieku, obejmujący remont dachu wraz z gzymsem wieńczącym, izolację przeciwwilgociową zewnętrzną fundamentów oraz drenaż budynku
Numer ogłoszenia: 122817 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66601 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach, Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421307, faks 41 3442825.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Pałacu w Łopusznie w ramach rewitalizacji Zespołu Podworskiego z przełomu XIX i XX wieku, obejmujący remont dachu wraz z gzymsem wieńczącym, izolację przeciwwilgociową zewnętrzną fundamentów oraz drenaż budynku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: inwestycja Rewitalizacja Zespołu Podworskiego oraz termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Łopusznie etap I Remont Pałacu z przełomu XIX i XX wieku zadanie 1 remont dachu wraz z gzymsem wieńczącym, izolacja przeciwwilgociowa zewnętrzna fundamentów oraz drenaż budynku miejsce realizacji: działka o nr ewid. 113-9 msc. Łopuszno, ul. Konecka 2 powiat kielecki województwo świętokrzyskie obiekt jest wpisany do rejestru zabytków woj. świętokrzyskiego pod nr A.415-1-3 własność: Powiat Kielecki użytkownik: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Łopusznie parametry techniczne obiektu: powierzchnia zabudowy 780 m2 powierzchnia netto 1820 m2 długość-szerokość obiektu 37,8 m-21,7 m wysokość do kalenicy od 13,8 m do 16,2 m wysokość do gzymsu od 10,8 m do 11,6 m kubatura 10676 m3 Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego są roboty budowlane, obejmujące: A. remont dachu, w ramach którego zostaną wykonane następujące prace: 1) częściowa wymiana uszkodzonych fragmentów pokrycia dachu; 2) całkowita wymiana obróbek blacharskich; 3) całkowita wymiana orynnowania; 4) renowacja wazonów na zakończeniach szczytów elewacji, wykonanych z blachy; 5) renowacja gzymsu wieńczącego; 6) naprawa profili przy lukarnach; 7) remont kominów wraz z obróbką. B. zabezpieczenie przeciwwilgociowe fundamentów, w ramach którego zostaną wykonane następujące prace: 1) wykonanie nowego drenażu opaskowego wokół budynku, demontaż starego; 2) nowe izolacje zewnętrzne pionowe ścian fundamentowych budynku. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: a) projekt budowlany (załącznik nr 1 do OPZ), b) projekt wykonawczy (załącznik nr 2 do OPZ), c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 3 do OPZ), d) przedmiary robót (załącznik nr 4 do OPZ), e) decyzja znak: B-I.6740.38.64.2011 z dn. 02.01.2012r. o pozwoleniu na wykonanie robót budowlanych - remont budynku pałacu (załącznik nr 5 do OPZ), f) decyzja Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach nr 657 A-2011 znak: WUOZ.5134.375.3.2011.A z dnia 12.12.2011r., zezwalająca na prowadzenie robót budowlanych remontu budynku pałacu w Łopusznie (załącznik nr 6 do OPZ). Uwaga! Dokumentacja projektowa dotyczy wykonania I etapu inwestycji Rewitalizacja Zespołu Podworskiego oraz termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Łopusznie - remontu budynku Pałacu, natomiast przedmiot zamówienia ograniczony jest do wykonania zadania nr 1 - remont dachu wraz z gzymsem wieńczącym, izolacja przeciwwilgociowa zewnętrzna fundamentów oraz drenaż budynku. Zamawiający informuje, że ww. dokumentacja jest dostępna również w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Kielcach, Al. IX Wieków Kielc 3, budynek C - I pok. 308 w godzinach 8.00 - 15.00. Dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. W tych przypadkach wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów, firm mają tylko zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń oraz materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów identycznych bądź lepszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku realizacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego, Jednostki Projektowania i Konserwatora Zabytków oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem. Konieczność przeprojektowania nie skutkuje zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy i wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Jakość dostarczonych do budowy materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami stosowanych w tym zakresie norm, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Wykonanie zamówienia obejmuje również: - zapewnienie nadzoru archeologicznego nad prowadzonymi pracami, - opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - wykonanie przedmiotu umowy w całości z materiałów własnych, dopuszczonych do stosowania w budownictwie, - wykonanie wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych, w tym zorganizowanie, utrzymanie i później likwidacji na swój koszt zaplecza budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, - zapewnienie ochrony znajdującego się tam mienia, utrzymanie ładu i porządku, usuwanie wszelkich śmieci, odpadków, opakowań i innych pozostałości po zużytych przez Wykonawcę materiałach. Zapewnienie na własny koszt transportu odpadów powstałych w wyniku realizacji robót do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia stosownych dokumentów celem potwierdzenia utylizacji odpadów. - właściwe postępowanie z odpadami powstałymi przy wykonywaniu przedmiotu umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów, dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowanie z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) oraz ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.), - ubezpieczenie budowy i robót na okres od czasu rozpoczęcia robót do odbioru końcowego robót, stanowiących przedmiot zamówienia, - przekopy kontrolne, w tym wykonanie ewentualnych przekładek w przypadku kolizji z istniejącym uzbrojeniem, - wykonanie niezbędnych rusztowań, - odtworzenie dróg i chodników zniszczonych w trakcie realizacji robót, - pełną obsługę geologiczną i geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą, - wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym szczegółowego kosztorysu powykonawczego, - doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego (z uwzględnieniem stanu wynikającego z wykonanych robót budowlanych) po zakończeniu realizacji robót, - przeprowadzenie wszelkich niezbędnych badań i prób (po stronie Wykonawcy koszty mediów, zużycia materiałów dla potrzeb badań, prób, ocen, analiz wraz z kosztem uzyskania stosownych badań przez odpowiednie instytucje w tym zakresie), - wykonanie i montaż trwałej tablicy informacyjnej o współfinansowaniu prac przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do stałego dostępu przedstawicieli Zamawiającego na teren robót przez cały okres trwania zamówienia oraz dostęp przedstawicielom właściwych służb do przeprowadzenia kontroli lub wizytacji na każdym etapie realizacji zamówienia, w tym szczególnie służbom Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca przed podpisaniem umowy sporządzi harmonogram realizacji i preliminarz całkowitych kosztów zadania i przedłoży do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na roboty budowlane, instalacyjne oraz dostarczone urządzenia, która obejmuje usuwanie awarii, wad i usterek na minimalny okres 36 miesięcy oraz przeglądy gwarancyjne, zapewniające bezusterkową eksploatację z minimalną częstotliwością co 12 miesięcy - potwierdzone protokołem.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.23.53 - Roboty budowlane w zakresie pałaców .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowo-Handlowe AGAT Sp. z o. o., ul. Domaszowska 106, 25-320 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 671562,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 488768,33

  • Oferta z najniższą ceną: 488768,33 / Oferta z najwyższą ceną: 650877,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.