eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › ZP/341/30/08 Przebudowa ulicy Harenda w Zakopanem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-06

Zakopane: ZP/341/30/08 Przebudowa ulicy Harenda w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 122750 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, fax 018 2020448.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/341/30/08 Przebudowa ulicy Harenda w Zakopanem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania nr 3/08 o nazwie: Przebudowa ul. Harenda w Zakopanem km 0+015,00 - 1+323,00, wraz z ciągiem pieszo jezdnym do cmentarza km 0+000,00 - 0+236,00 obejmujące swoim zakresem: przebudowę ul. Harenda w Zakopanem km 0+015,00 - 0+551,00 wraz z ciągiem pieszo - jezdnym do cmentarza km 0+000,00 - 0+236,00. Przewiduje się następujące roboty związane z realizacją zadania: 1) zabezpieczenie terenu prac budowlanych, oznakowanie ulic na czas budowy zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu dla ul. Harenda, 2) rozbiórkę istniejącej nawierzchni bitumicznej 3) wycinkę drzew 4) wykonanie sieci rowów krytych ze studniami rewizyjnymi i ściekowymi oraz przykanalikami, 5) wykonanie umocnień wylotów rowów krytych i przepustów w formie murków czołowych obłożonych kamieniem naturalnym, 6) wykonanie żelbetowych studni wlotowych z kratami wpustów, 7) bieżący remont lub przebudowę istniejących przepustów, 8) regulację wysokości istniejących włazów, zasuw, studni teletechnicznej, 9) regulację wysokościową i przebudowę studni kanalizacji sanitarnej, 10) wykonanie zabezpieczeń istniejącego uzbrojenia podziemnego: linii energetycznych, linii teletechnicznych, odcinka sieci wodociągowej, 11) przebudowę ogrodzeń posesji prywatnych, 12) ułożenie krawężnika granitowego oraz obrzeży betonowych, 13) wykonanie zjazdów przez chodnik poprzez obniżenie krawężnika i dopasowanie nawierzchni chodnika do istniejącego układu zjazdu, 14) wykonanie nawierzchni projektowanych chodników z kostki betonowe brukowej szarej we wzory z kostki betonowej czerwonej, 15) wykonanie pełnych podbudów oraz nawierzchni z kostki betonowej brukowej na zatoce autobusowej i zatokach postojowych, 16) wykonanie pełnej podbudowy jezdni wraz z nawierzchnią z betonu asfaltowego, 17) wykonanie podbudowy oraz nawierzchni z betonowej kostki brukowej i prefabrykowanych ażurowych płyt betonowych na ciągu pieszo-jezdnym do cmentarza, 18) zdemontowanie oznakowania na czas budowy. 2. Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojścia i dojazd do budynków, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. 3. Należy zwrócić szczególną uwagę na wykonanie zasypek uzbrojenia podziemnego z materiału niewysadzinowego oraz ich solidne zagęszczenie (Is=1,0). Jest to warunek konieczny dla wykonania trwałej konstrukcji nawierzchni drogowej. Materiały z rozbiórki należy zakwalifikować jako gruz lub materiał nadający się do powtórnego użytku. Gruz zostanie wywieziony przez Wykonawcę z placu budowy do miejsca zutylizowania, a materiały nadające się do powtórnego użytku Wykonawca wywiezie z placu budowy w miejsce wskazane przez Inwestora.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 20.000,00 zł ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych ) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 3. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 4. Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 30 czerwca 2008 r. do godz. 12.00. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 30 czerwca 2008r. do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter) UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, w szczególności: a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty o zakresie podobnym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. przebudowę, remont lub budowę dróg o długości łącznej nie mniejszej niż 0,8 km z nawierzchnią z mas mineralno - bitumicznych i chodnikami z kostki brukowej oraz odwodnieniami powierzchniowych i wgłębnymi. b) Wykonawca musi wykazać, że zatrudni przy wykonywaniu zamówienia pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, w tym kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi i należących do właściwej izby samorządu zawodowego; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności: a) Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 750.000 zł ( słownie: siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych) 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej 3 roboty o zakresie podobnym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. przebudowę, remont lub budowę dróg o długości łącznej nie mniejszej niż 0,8 km z nawierzchnią z mas mineralno - bitumicznych i chodnikami z kostki brukowej oraz odwodnieniami powierzchniowych i wgłębnymi oraz należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( należy wypełnić załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji); 6. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, także zakres wykonywanych przez nich czynności- (należy wypełnić załącznik nr 6 do niniejszej siwz). Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć uprawnienia dla kierowników budowy i aktualne zaświadczenia potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wykazanych w wykazie osób. 7. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 750.000,00 zł ( słownie: siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych ) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 9. wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji (wykonawca może złożyć na własnym formularzu, lecz treść i układ oferty muszą być zgodne z drukiem załączonym do specyfikacji); 10. na potwierdzenie dysponowania potencjałem technicznym koniecznym do prawidłowego wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest do oferty załączyć wykaz sprzętu - należy wypełnić załącznik nr 8 do niniejszej siwz. 11. kosztorys ofertowy sporządzony wg wszystkich pozycji przedmiaru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz i wykazanych w nim podstaw

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem -Przetargi poniżej progów unijnych

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Rozwoju Lokalnego i Inwestycji pok. 9,10 Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówień publicznych pok. 8 Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.