eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nisko › Remont dróg powiatowych na terenie gmin - Jarocin Nr 1037R, Jeżowe Nr 1085R i Rudnik nad Sanem Nr 1060R .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-27

Nisko: Remont dróg powiatowych na terenie gmin - Jarocin Nr 1037R, Jeżowe Nr 1085R i Rudnik nad Sanem Nr 1060R .
Numer ogłoszenia: 122694 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Niżański , Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8412057, faks 015 8412700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nisko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg powiatowych na terenie gmin - Jarocin Nr 1037R, Jeżowe Nr 1085R i Rudnik nad Sanem Nr 1060R ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont dróg powiatowych na terenie gmin - Jarocin Nr 1037R, Jeżowe Nr 1085R i Rudnik nad Sanem Nr 1060R Remontem objęte są odcinki dróg: -droga powiatowa Nr 1037R Jarocin-Nalepy od km 1+075 do km 2+043, -droga powiatowa Nr 1085R Jata-Zalesie-Sójkowa od km 3+140 do km 3+600, -droga powiatowa Nr 1060R Ulanów-Rudnik nad Sanem od km 3+028 do km 3+455 Zakres rzeczowy robót obejmuje wykonanie: -odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, -wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa wyrównawcza, -wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna, -wykonanie poboczy gruntowych poprzez ścięcie w miejscach zawyżonych oraz uzupełnienie w miejscach zaniżonych gruntem niewysadzinowym z nadaniem spadku 8% oraz zagęszczeniem Zakres robót niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. Miejsce realizacji robót: gmina Jarocin, Jeżowe, Rudnik nad Sanem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 w.w ustawy tj. 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 2. Wykonawcy muszą spełniać następujące szczegółowe warunki: 2.1 winni być uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, 2.2 muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie - charakteryzujące się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (lub w okresie prowadzenia działalności jeżeli jest on krótszy niż ostatnie pięć lat) co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości co najmniej 300.000 zł (sł.trzysta tysięcy zł) oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane z należytą starannością. 2.3 dysponują co najmniej 1 pracownikami kierownik budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej, legitymującego się aktualną przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje ww. osobą, to przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów, do udostępnienia ww. osoby która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia. 2.4 winni być ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę co najmniej 500.000 zł. Ponadto od wykonawcy wymagane jest: -udzielenie na wykonane przez siebie roboty gwarancji na okres 36 miesięcy (zapis w formularzu oferty). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów określonych w pkt. VIII SIWZ złożonych przez Wykonawców na potwierdzenie spełnienia warunków metodą spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1 -wypełniony formularz ofertowy na druku przekazanym w materiałach przetargowych -załącznik nr 1, 1.2 -oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych -załącznik nr 2, 1.3 -oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 w.w ustawy-załącznik nr 2a, 1.4 kosztorysy ofertowe, 1.5 -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej W przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oraz dotyczących spółek cywilnych zaświadczenie o wpisie każdego ze wspólników do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6 Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (lub w okresie prowadzenia działalności jeżeli jest on krótszy niż ostatnie pięć lat) robót - opracowany wg załącznika nr 3 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokoły końcowego odbioru robót). 1.7 uprawnienia budowlane kierownika budowy - przewidzianego do zatrudnienia przy wykonywaniu zamówienia wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 1.8 Plisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 2. Wykonawcy muszą wskazać w ofercie te części zamówienia, których wykonanie zamierzają powierzyć podwykonawcom w takim przypadku załączą do oferty odpowiednie oświadczenie -załącznik nr 3 - w przypadku braku oświadczenia uznaje się, że Wykonawca samodzielnie wykona zamówienie. Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie podwykonawcom wykonania robót w zakresie wykonania nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa wyrównawcza oraz wykonania nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna. 3. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) w oryginale dla reprezentanta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółek cywilnych). 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt VIII ppkt 1.5 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VIII ppkt 1.5 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-nisko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nisku Pl. Wolności 2 37-400 Nisko pok. nr 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2009 godzina 10:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nisku Pl. Wolności 2 37-400 Nisko Biuro Obsługi Interesanta pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.