eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzypsko Wielkie › Dostawa kontenera sanitarnego na plażę w Chrzypsku Wielkim.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-04

Chrzypsko Wielkie: Dostawa kontenera sanitarnego na plażę w Chrzypsku Wielkim.
Numer ogłoszenia: 122680 - 2010; data zamieszczenia: 04.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86778 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Główna 15, 64-412 Chrzypsko Wielkie, woj. wielkopolskie, tel. 061 2951011 w. 26, 23, faks 061 2951011.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kontenera sanitarnego na plażę w Chrzypsku Wielkim..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Dostawa kontenera sanitarnego dla plaży w Chrzypsku Wielkim 1Wymiary około 2,50 x 6,00 x 2,50 - dach dwuspadowy pokryty blachą dachówkopodobną w kolorze grafitowym z rynnami i rurami spustowymi PCV . 2)Wyposażenie - wydzielona kabina , pomieszczenie przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Wymiar pomieszczenia , drzwi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Muszla ustępowa , umywalka z baterią oraz natrysk. Poręcze dla osób niepełnosprawnych , wyokrąglone. - pozostała część wyposażona w dwie kabiny z muszlami ustępowymi oraz w jedną kabinę natryskową , umywalkę i dwa pisuary 3)Ściany - jasne , zmywalne ściany i sufit - wykonane z płyt warstwowych z rdzeniem styropianowym gr. 10 cm , osadzonych na konstrukcji stalowej; - okna PCV uchylne w kolorze i wymiarach dostosowanych do wymiarów pomieszczeń. - konstrukcja ścian winna umożliwiać łatwy dostęp do instalacji wewnętrznych , np. w celu usunięcia awarii 4)Podłoga szczelna wykładzina podłogowa wywinięta na ściany w sposób zapobiegający gromadzeniu się nieczystości oraz ułatwiająca zmywanie podłogi. Wykładzina PCV o wzmocnionej wytrzymałości, antypoślizgowa , klejona do podłoża. 5)Wejścia podświetlone oznakowaniem WC publiczne wyposażone w czujnik ruchu. Drzwi zewnętrzne wyposażone w zamki z wkładką patentową. Drzwi wewnętrzne w zamknięcia zatrzaskowe zapobiegające niepożądanemu otwarciu z oznakowaniem : wolne/zajęte . 6)Instalacjaelektryczna - bezpieczna 220 V/380 V , z głównym wyłącznikiem prądu - oświetleniowa wyposażona w oprawy jarzeniowe nietłukące 7) Instalacjawodociągowa - rury PE ułożone w sposób umożliwiający spuszczenie wody po zakończonym sezonie letnim; - elektryczny podgrzewacz wody o poj. 120 dcm3 - licznik do wody - dwa dodatkowe zawory wyposażone w końcówki na wąż służący do zmywania podłogi. - armatura wod-kan. - standard; - baterie z czasową regulacją wypływu wody. 8) Dodatkowe wyposażenie - pojemniki na mydło; - pojemniki na papier toaletowy z blokadą utrudniającą wyjęcie/kradzież papieru; - pojemniki na ręczniki z blokadą utrudniającą wyjęcie/kradzież papieru ; - wieszak na ubranie przy natryskach; - kosze na śmieci PCV; - lustra bezpieczne; - szczotki do wc; - elektroniczny/mechaniczny dyfuzor zapachów - wentylacja grawitacyjna oraz mechaniczna - sprzężona z oświetleniem; - plan higieny / instrukcja dot. utrzymania czystości GWARANCJA : 3 lata na budynek oraz 1 rok na wyposażenie Dostawca dostarczy ponadto dokumentację obiektu. Obiekt winien spełniać wymogi stawiane przez organy inspekcji sanitarnej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.00 - Toalety publiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007 - 2013 w ramach Działania 313, 322, 323 , Odnowa i Rozwój Wsi.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma LIBERSKA Wioletta Liberska, Podanin 74, 64-800 Chodzież, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35990,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45969,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.