eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Perzów › Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Perzów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-25

Perzów: Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Perzów
Numer ogłoszenia: 122648 - 2015; data zamieszczenia: 25.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Perzów , Perzów 78, 63-642 Perzów, woj. wielkopolskie, tel. 62 78 61 060, faks 62 78 61 509.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.perzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Perzów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia jest: 1. odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Perzów, 2. dostawa kubłów oraz worków na odpady komunalne mieszkańcom gminy, na warunkach opisanych w niniejszej SIWZ, 3. transport do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o. w Olszowie gm. Kępno (Regionalna Instalacja Przetwarzania Odpadów Komunalnych) wskazanej w uchwale nr XXV/441/12 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 27 sierpnia 2012 roku w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa wielkopolskiego na lata 2012-2017, zmienionej uchwałą nr XLIX/962/14 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 29 września 2014 r. w sprawie zmiany uchwały nr XXV/441/12 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 27 sierpnia 2012 roku w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa wielkopolskiego na lata 2012-2017 Odbiór odpadów komunalnych ma się odbywać w okresie od 01.07.2015 r. do 30.06.2017 r. z następujących miejscowości: Perzów, Nieprosin, Słupia pod Bralinem, Turkowy, Brzezie, Koza Wielka, Gęsia Górka, Miechów, Ludwiczyn, Domasłów, Szczęście, Trębaczów, Ligota, Zbyczyna. Charakterystyka Gminy: Liczba osób zameldowanych w Gminie Perzów wg stanu na dzień 30.04.2015 r. wynosi - na pobyt stały: 3819 osób, czasowy: 84 osoby. Ilość nieruchomości zamieszkałych (przewidzianych do objęcia usługą - zgodnie ze złożonymi deklaracjami) wynosi: - zabudowa jednorodzinna: 1010 (wg złożonych deklaracji) - zabudowa wielorodzinna: 1 (wg złożonej deklaracji) Powierzchnia Gminy Perzów wynosi 7500 ha. W zakresie zamówienia jest odbiór i transport do składowiska odpadów wskazanego w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Perzów, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulęgających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.) oraz zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Perzów zwanym dalej Uchwałą. B. Usługa odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Perzów obejmuje: 1. selektywne odbieranie odpadów komunalnych (zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Perzów- Uchwała Rady Gminy Perzów nr XXVI/127/2012 z dnia 20 grudnia 2012r) następujących frakcji odpadów: - niesegregowane zmieszane odpady komunalne - mokre o kodzie 20 03 01. - zmieszane odpady komunalne - suche o kodzie 15 01 06 (papier, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, itp.); - opakowania ze szkła o kodzie 15 01 07; - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny o kodzie 20 01 35*, 20 01 36; - odpady wielkogabarytowe o kodzie 20 03 07 - zużyte opony o kodzie 16 01 03. - przeterminowane leki o kodzie 20 01 32 2. odbiór ww. odpadów z pojemników lub w workach na odpady komunalne, transport do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o. w Olszowie gm. Kępno (Regionalna Instalacja Przetwarzania Odpadów Komunalnych), w której nastąpi zagospodarowanie odpadów, 3. Wykonawca udostępnia worki do gromadzenia odpadów w sposób selektywny, które będą przekazywane mieszkańcom gminy przy każdym odbiorze w takiej samej ilości i rodzaju w jakim zostały odebrane (cena worków wliczona w cenę oferty) oraz kubły do gromadzenia odpadów w sposób selektywny i zmieszany (cena kubłów wliczona w cenę oferty). C. Szacunkowa ilość wytwarzanych odpadów (odpady komunalne - mokre, zmieszane odpady komunalne - suche, opakowania z szkła) to 491 ton rocznie. Szacunkowa ilość wielkogabarytowych odpadów, zużytych opon i odpadów elektrycznych i elektronicznych to 59 ton rocznie. Ilość odpadów podana powyżej jest orientacyjna i wynika ze sprawozdań za rok 2014. Szacunkowa ilość opadów została podana w celu sporządzenia oferty. Na terenie gminy występuje około 1010 indywidualnych gospodarstw domowych oraz 1 wspólnota mieszkaniowa a orientacyjna długość trasy przejazdu śmieciarki to ok. 120 km. D. Odbieranie odpadów selektywnych i odpadów komunalnych zmieszanych zgromadzonych przez właścicieli nieruchomości w pojemnikach i workach następować będzie według ustalonego harmonogramu przez Wykonawcę, z częstotliwością zgodnie z zał. nr 1 do niniejszej SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Poniżej przedstawiono opisy poszczególnych kolorów pojemników/worków: 1) czarny - z przeznaczeniem na odpady komunalne zmieszane, 2) zielony - z przeznaczeniem na szkło, 3) żółty - z przeznaczeniem na odpady zmieszane suche (papier, tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe). E. Odbiór odpadów selektywnych od mieszkańców gminy, którzy zadeklarowali selektywną zbiórkę odpadów prowadzony będzie według następujących zasad: a) Odpady selektywne i odpady zmieszane będą odbierane w sposób uniemożliwiający zmieszanie poszczególnych rodzajów odpadów; b) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru wszystkich odpadów zmieszanych oraz selektywnie zebranych. W przypadku stwierdzenia niewłaściwej segregacji Wykonawca przyjmuje te odpady, jako zmieszane. Przed zakwalifikowaniem odpadów selektywnych do zmieszanych w wypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca sporządza na tę okoliczność dokumentację (np. oświadczenie, dokumentację fotograficzną) i przekazuje Zamawiającemu. Uchylanie się od obowiązku zgłaszania Zamawiającemu informacji dotyczącej zaistniałych nieprawidłowości w sposobie segregacji odpadów będzie stanowić naruszenie postanowień umowy. F. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca wykona dwukrotny odbiór zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, z terenu nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Odbiór w/w odpadów musi być prowadzony z wykorzystaniem odrębnych samochodów, bez możliwości mieszania i kompresowania poszczególnych rodzajów odpadów tj.: wielkogabarytowych odpadów, zużytych opon i odpadów elektrycznych i elektronicznych Termin zbiórki zostanie uzgodniony z Wykonawcą przy podpisywaniu umowy. Proponowany termin odbioru w/w odpadów: II kwartał 2016, II kwartał 2017r. G. Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie pojemników wynikłe z winy Wykonawcy, ich naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy. H. Transport odpadów : a) Wielkość i rodzaj samochodów odbierających odpady należy dostosować do rodzaju odbieranych odpadów oraz terenu, z którego będą one odbierane. b) Wykonawca, na czas wykonania zamówienia ma dysponować co najmniej: - 2 samochodami przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych, - 2 samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - 2 pojazdami do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej. Pojazdy winny być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. Pojazdy muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów. c) Wykonawca przed złożeniem oferty, powinien zapoznać się z terenem, na którym działalność będzie prowadzona. d) Orientacyjna długość tras komunikacyjnych odbioru odpadów wynosi ok. 120 km. e) Zamawiający nie dopuszcza odbierania odpadów komunalnych zleconych przez Zamawiającego wspólnie z jakimikolwiek innymi odpadami pochodzącymi od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych lub z innych gmin. f) Wykonawca zdaje odpady do instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych w m. Olszowa, gm. Kępno. Fakt ten udokumentowany zostanie poprzez przedstawienie Zamawiającemu raz w miesiącu dokumentów potwierdzających odebranie odpadów. Karta przekazania odpadów przedkładana będzie w formie oryginału. Zagospodarowanie odpadów nie stanowi przedmiotu umowy. Koszt związany z zagospodarowaniem odpadów ponosi Zamawiający na podstawie umowy zawartej z Zakładem Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o. (Regionalna Instalacja Przetwarzania Odpadów Komunalnych). I. Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a) Comiesięczny raport z systemu GPS zamontowanego w pojazdach przeznaczonych do zbierania odpadów dokumentującego przebieg pracy pojazdów na terenie gminy Perzów, b) Comiesięczne raporty (zwane dalej Raportami) zawierające informacje o: - masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych (rodzaj, kod odebranych odpadów komunalnych), w szczególności: - zmieszanych odpadów komunalnych - mokre [Mg], - odpadów selektywnie zebranych z podziałem na: odpady suche oraz szkło [Mg], - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny [Mg], - odpadów wielkogabarytowych [Mg], - zużytych opon z gospodarstw domowych [Mg], - wykaz nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne, Sporządzanie Raportu przekazanych odpadów komunalnych będzie w formie elektronicznej uzgodnionej z Zamawiającym, Raport przesyłany lub przekazywany będzie do Zamawiającego w terminie do 10 dni od zakończenia miesiąca, którego dotyczy. Do raportu załączone muszą być kserokopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem) lub oryginały kwitów wagowych jako potwierdzenie dostarczenia odpadów do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp z o.o Zamawiający w terminie 7 dni zaakceptuje raport lub zgłosi do niego uwagi; Zaakceptowany przez Zamawiającego Raport jest podstawą do wystawienia faktury za Wykonaną usługę. J. W zakresie wymagań dot. worków na odpady komunalne zbierane selektywnie i odbierane bezpośrednio z nieruchomości Wykonawca zobowiązany jest do : 1) zaopatrywania właścicieli nieruchomości w worki na odpady zbierane selektywnie na zasadach określonych w SIWZ i uchwałą; 2) uzupełnianie po każdorazowym odbiorze właścicielom nieruchomości worków do selektywnego zbierania poprzez pozostawienie przy wejściu na nieruchomość nowych worków w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków, 3) worki na odpady komunalne przekazywane przez Wykonawcę mieszkańcom, winny zawierać napis określający frakcję odpadów, dla których są przeznaczone oraz nazwę Zamawiającego, 4) powiadomienia Gminy w przypadku niedopełniania przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Wykonawca odbierający odpady komunalne ma obowiązek przyjąć je, jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Gminę. 5) odbierania każdej ilości odpadów komunalnych zmieszanych i zbieranych selektywnie wystawionych w miejscu uzgodnionym przez właścicieli lub zarządców z Wykonawcą W zakresie wymagań dot. kubłów na odpady komunalne zmieszane i zbierane selektywnie i opróżnianych bezpośrednio na nieruchomości, Wykonawca zobowiązany jest do : 1) zaopatrywania właścicieli nieruchomości w kubły na odpady komunalne zmieszane i zbierane selektywnie na zasadach określonych w SIWZ i uchwałą; 2) opróżniania każdorazowo kubłów na odpady komunalne zmieszane i zbierane selektywnie bezpośrednio na nieruchomości w miejscu uzgodnionym przez właścicieli lub zarządców z Wykonawcą , 3) kubły na odpady komunalne przekazywane przez Wykonawcę mieszkańcom, winny zawierać nazwę Zamawiającego oraz napis określający frakcję odpadów. 4) odbierania każdej ilości odpadów komunalnych zmieszanych i zbieranych selektywnie wystawionych w miejscu uzgodnionym przez właścicieli lub zarządców z Wykonawcą K. W zakresie transportu odpadów komunalnych Wykonawcę obowiązuje: 1) zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości. 2) zakaz mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych. 3) zakaz mieszania odpadów komunalnych z odpadami nieruchomości niezamieszkałych. 4) zakaz odbioru odpadów w niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy. W przypadku, gdy dzień odbioru przypada w dzień ustawowo wolny od pracy, dniem odbioru odpadów są pierwsze dwa dni robocze następujące po dniu wolnym lub sobota. 5) odbieranie, w wyjątkowych sytuacjach, na zgłoszenie Zamawiającego, odpadów poza ustalonym harmonogramem, jeżeli odpady te zostaną zebrane i zgromadzone na nieruchomości w terminach innych niż przewiduje termin ich odbioru, a zagraża to bezpieczeństwu życia i zdrowia mieszkańców, 6) zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypaniem na drogę. 7) ważenie wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przechowywania dokumentacji pomiarów do wglądu Zamawiającego przez okres wykonywania zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 9 000,00 PLN wadium słownie: dziewięć tysięcy PLN 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN, zapis ten dotyczy również wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, musi być wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego Wykonawcy; lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa a art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: 63 8413 0000 0200 0619 2000 0006 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 7. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie składania ofert znajdować się będzie na rachunku Zamawiającego. 8. Wadium wnoszone w jednej z form opisanych w pkt. 10.2.2)-5) IDW należy złożyć w oryginale, na adres podany do składania ofert najpóźniej w terminie składania ofert, zgodnie z pkt. 15.1 IDW, w osobnej kopercie oznaczonej według zapisów pkt. 15.2 IDW, z dopiskiem WADIUM. 9. Za skuteczne wniesienie wadium w jednej z form opisanych w pkt. 10.2.2)-5) IDW Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie składania Ofert znajdować się będzie w siedzibie Zamawiającego. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedstawi: a) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Perzów dotyczącej podmiotów uprawnionych do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie odbioru odpadów komunalnych z obszaru Gminy Perzów wg ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 ze zm.), b) decyzję zezwolenie na zbieranie i transport odpadów obejmującą odpady będące przedmiotem zamówienia wg ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych również wykonywał w okresie 3 lat przed dniem upływu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odbierania i transportu odpadów komunalnych z nieruchomości, w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy o łącznej masie min. 400 Mg niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (20 03 01);

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że na czas wykonywania zamówienia będzie dysponował co najmniej: - 2 samochodami przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych, - 2 samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - 2 pojazdami do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej. Pojazdy winny być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady. Pojazdy muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin płatności faktur - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy dopuszczalna jest w przypadku: 1. zmiany prawa powszechnie obowiązującego istotnie wpływające na zasady odbierania i zagospodarowania odpadów, 2. odstąpienie na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia, powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych, 3. wprowadzenie zmian w stosunku do opisu przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia, 4. zmiany stawki VAT podatku od towarów i usług - wartość brutto przedmiotu umowy ulegnie zmianie odpowiednio do zmiany stawki podatku od towarów i usług. 2. W związku ze wskazanymi w ust. 1 okolicznościami dopuszczalne jest zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia. 3. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. W trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o: 1. zmianie siedziby lub nazwy firmy, 2. zmianie osób reprezentujących, 3. ogłoszeniu upadłości, 4. ogłoszeniu likwidacji, 5. zawieszeniu działalności, 6. wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://perzow.nowoczesnagmina.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Perzów 63-642 Perzów, Perzów 78.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Gmina Perzów 63-642 Perzów, Perzów 78, sekretariat pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.