eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Żabi Róg

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-20

Morąg: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Żabi Róg
Numer ogłoszenia: 122636 - 2011; data zamieszczenia: 20.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96118 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Morągu, ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, faks 089 7572120.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Żabi Róg.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Żabi Róg, obejmującego m.in.: - kanalizację sanitarną grawitacyjną - przewody tłoczne ścieków z m. Żabi Róg - przepompownia P-2, P-3, P-4 i P-1 z odprowadzaniem ścieków do projektowanej kanalizacji dla tej miejscowości i dalej do oczyszczalni ścieków - przepompownię ścieków w miejscowości Żabi Róg, przepompownia P-2, przepompownia P-3; przepompownia P-4; przepompownia P1 Przedmiot umowy oraz zakres prac szczegółowo określa: projekt budowlany/wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót - dostępne do wglądu w siedzibie Zamawiającego i opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.morag.pl, zakładka /Zamówienia Publiczne/. Numer ogłoszenia: 112065 - 2011; data zamieszczenia: 11.04.2011 - Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Żabi Róg, oraz ogłoszenia o zmianie ogłoszenia: Nr 1 80206 - 2011; data zamieszczenia 15.04.2011, Nr 2 89662 - 2011; data zamieszczenia 22.04.2011. Zamieszczone są również pytania i odpowiedzi do SIWZ. Szacunkowa wartość robót budowlanych z kosztorysu inwestorskiego wynosi 3 784 273,76 zł brutto. Zakres obowiązków i zadania inspektorów nadzoru inwestorskiego: a)Wykonawca zobowiązuje się sporządzić i dostarczyć Zamawiającemu w ciągu 14 dni od podpisania umowy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji usługi na lata 2011-2013 (m. in. na podstawie kwot w harmonogramie rzeczowo-finansowym wykonawcy robót budowlanych). b)realizacja praw i obowiązków, wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zmianami), umowy, SIWZ, wiedzy technicznej, sztuki budowlanej oraz obowiązujących norm, c)przekazanie placu budowy Wykonawcy przy udziale Zamawiającego, d)pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie oraz organizowanie narad koordynacyjnych (Rada Budowy), sporządzanie protokołów z narad i przekazywanie ich zainteresowanym stronom, e)podczas trwania robót budowlanych - obecności na budowie co najmniej 2 razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego oraz Wykonawcy robót (każda obecność potwierdzona wpisem do dziennika budowy) . f)organizowanie prac związanych z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było przerw w realizacji robot, g)uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego, h)weryfikacja dokumentacji technicznej zadania, i)sprawowanie kontroli ilościowej i jakościowej w czasie realizacji zadania w zakresie zabezpieczającym interesy Zamawiającego, j)kontrolę zgodności wykonywanych robót z projektem budowlanym/wykonawczym, specyfikacją techniczną warunków wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, pozwoleniem na budowę oraz umową, k)na występujące roboty dodatkowe sporządzenie wspólnie z Wykonawcą protokółów konieczności i przedkładanie Zamawiającemu do zatwierdzenia. l)weryfikacje kosztorysów w przypadku robót dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających (kalkulacji) wykonawców robót pod względem rzeczowym, zgodności z obowiązującymi normami (nakładami rzeczowymi) oraz stosowania cen zgodnie ze złożoną ofertą, m)dbanie o realizację robót w zgodności z harmonogramem rzeczowo - finansowym i podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu robót, n)kontrola terminowości wykonywania robót, ich ilości, jakości i wartości oraz prawidłowości fakturowania zgodnie z umową zawartą z Wykonawcą robót, o)sprawdzenie jakości wykonywanych robót i w przypadku konieczności powiadamianie wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz poświadczenie usunięcia wad przez wykonawcę, ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, p)zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, q)sprawdzenie posiadania przez wykonawcę robót odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę oraz decydowanie o dopuszczeniu do stosowania lub odrzuceniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do realizacji robót, żądanie wykonania dodatkowych badań przez Wykonawcę robót, materiałów budzących wątpliwość co do jakości oraz akceptowanie receptur, technologii, zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej oraz przepisami prawa, r)wydawanie poleceń, decyzji, opinii, zgody i akceptacji w formie ustnej i pisemnej, oraz udzielanie wykonawcy wszelkich wyjaśnień i wskazówek ( w przypadku konieczności po konsultacji z projektantem), s)uzyskiwania od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, t)uzgadnianie z autorem projektu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie , jeżeli zaistnieje taka konieczność, u)sprawdzania rozliczeń wykonawców robót budowlanych i potwierdzania należytych im kwot, kontrola prawidłowości fakturowania robót, v)przygotowywanie opinii wraz z uzasadnieniem w przypadku spraw spornych z Wykonawcą oraz przedłożenie do rozstrzygnięcia Zamawiającemu, w)spisywanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe, zamienne lub uzupełniające wspólnie z kierownikiem budowy i w uzgodnieniu z Zamawiającym, x)potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad i uczestniczenie w Komisji odbioru robót, y)sprawdzenie i dokonywanie odbioru technicznego gotowych elementów, robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, odbioru częściowego, z)poświadczenie terminu zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentacji powykonawczej, aa)nadzór nad prawidłowym przygotowaniem i złożeniem ewentualnych wniosków o zmianę pozwolenia na budowę bb)nadzór nad prawidłowym przygotowaniem i przekazaniem zawiadomienia o zakończeniu budowy, cc)stała współpraca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia z Zamawiającym, Wykonawcą robót budowlanych oraz Nadzorem autorskim, dd)ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego wszystkich niezbędnych branż, tj.: a) Inspektor nadzoru w branży sanitarnej- Inspektor koordynujący nadzór, b) Inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno - budowlanej, c) Inspektor nadzoru w branży elektrycznej, ee)rozpisanie odbioru i zawiadomienie instytucji zgodnie z Prawem Budowlanym, ff)udział w odbiorze końcowym inwestycji, gg)w okresie rękojmi na wniosek użytkownika uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych, pomoc w rozwiązywaniu spraw technicznych wynikłych w trakcie użytkowania w tym okresie ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego Sp. z o.o., ul. Wigilijna 6-7, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92307,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57810,00

  • Oferta z najniższą ceną: 57810,00 / Oferta z najwyższą ceną: 100000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.