eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Przebudowa dróg powiatowych Nr 1337F i 1338F w zakresie budowy chodników oraz remontu nawierzchni drogi powiatowej Nr 1337F w msc. Silna, wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego i budowa kanalizacji deszczowej i zbiornika chłonnego w ciągu drogi powiatowej Nr 1337F i 1338F w msc. Silna

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-16

Międzyrzecz: Przebudowa dróg powiatowych Nr 1337F i 1338F w zakresie budowy chodników oraz remontu nawierzchni drogi powiatowej Nr 1337F w msc. Silna, wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego i budowa kanalizacji deszczowej i zbiornika chłonnego w ciągu drogi powiatowej Nr 1337F i 1338F w msc. Silna
Numer ogłoszenia: 122596 - 2016; data zamieszczenia: 16.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32953 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu, Skoki 21, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7421988, 7422494, faks 95 7421988, 7422494.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych Nr 1337F i 1338F w zakresie budowy chodników oraz remontu nawierzchni drogi powiatowej Nr 1337F w msc. Silna, wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego i budowa kanalizacji deszczowej i zbiornika chłonnego w ciągu drogi powiatowej Nr 1337F i 1338F w msc. Silna.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa dróg powiatowych Nr 1337F i 1338F w zakresie budowy chodników oraz remontu nawierzchni drogi powiatowej Nr 1337F w msc. Silna, wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego i budowa kanalizacji deszczowej i zbiornika chłonnego w ciągu drogi powiatowej Nr 1337F i 1338F w msc. Silna. Projektowany zakres inwestycji obejmuje wykonanie: - nowego rurociągu kanalizacji wód opadowych odprowadzającego wody opadowe z pasa drogi powiatowej nr 1337F i 1338F w Silnej, Gmina Pszczew; - budowa wylotu odprowadzającego wody opadowe do gruntu - zbiornika chłonnego; - budowa zbiornika chłonnego o pojemności całkowitej ca 169,2 m3; Lokalizacja inwestycji: Miejscowość Silna jest położona na wschód , ca 7.0 km od Pszczewa, siedziby władz samorządowych Gminy Pszczew. Planowane roboty budowlane związane z budową sieci kanalizacji deszczowej będą prowadzone w pasie drogi powiatowej Nr 1337F , 1338F oraz na terenach przyległych do drogi. Projektowane rurociągi przebiegać będą w obrębie istniejących ciągów komunikacyjnych. Trasa projektowanej sieci kanalizacji wód opadowych na odcinku około 5,0 m przebiega przez działkę poza pasem drogowym. Wylot wód opadowych W jest zlokalizowany w obrębie działki Nr 186/1 obręb 12 Silna - projektowany zbiornik chłonny. Budowa chodników o łącznej długości ok. 1770 m wzdłuż dróg powiatowych nr 1337F i 1338F, umocnienie pobocza na odcinku długości ok. 80 m oraz wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 1337F na długości ok. 830 m w miejscowości Silna w gminie Pszczew. Chodniki zaprojektowano z kostki betonowej gr. 8 cm, remont nawierzchni polega na wykonaniu nowej warstwy ścieralnej gr. 5 cm z betonu asfaltowego na istniejącej jezdni bitumicznej. Wyżej wymienione roboty mają na celu poprawę komfortu i bezpieczeństwa ruchu pieszego i pojazdów mechanicznych w miejscowości Silna. Konstrukcja chodnika kostka betonowa brukowa gr. 8 cm podsypka piaskowo-cementowa gr. 5 cm podsypka piaskowa gr. 10 cm Konstrukcja chodnika w miejscu przejazdów kostka betonowa brukowa gr. 8 cm podsypka piaskowo-cementowa gr. 3 cm kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie gr. 15 cm podsypka piaskowa gr. 10 cm Projekt zakłada również wykonanie remontu istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 1337F na odcinku ok. 830 m poprzez wykonanie na obecnej nawierzchni nowej warstwy ścieralnej gr. 5 cm z betonu asfaltowego o szerokości dostosowanej do istniejącej jezdni. Nowa warstwa ścieralna powinna mieć pochylenia poprzeczne i podłużne dostosowane do obecnych pochyleń. Przy krawędzi remontowanej drogi powiatowej nr 1337F na długości istniejących bram do posesji należy wykonać krawężniki betonowe obniżone o wymiarach 15x22cm na ławie z oporem z betonu C12/15 w celu zabezpieczenia warstw bitumicznych przed zniszczeniem przez przejeżdżające pojazdy. Projektowana organizacja ruchu składa się z następujących elementów: - szykany na wjeździe od strony Pszczewa składającej się z dwóch wysp spowalniających; - oznakowania poziomego jezdni; - wprowadzenia oznakowanych przejść dla pieszych; - poziomego oznakowania przystanku autobusowego; - zainstalowania sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych zlokalizowanego pomiędzy przystankami autobusowymi; - wprowadzenia tablic wcześnie ostrzegających o ruchu pieszych; - zainstalowania gniazd szybkiego demontażu znaków na wyspach. Szczegółowy opis znajduje się w zamieszczonym Projekcie Wykonawczym. Dokumenty dostępne są w wersji analogowej w siedzibie Zamawiającego. UWAGI ZAMAWIAJĄCEGO DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Cena za wykonanie całości przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową brutto (razem z podatkiem VAT). 2. Cena podana przez Wykonawcę w ofercie nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia, za wyjątkiem ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 3. Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. Nie prowadzi się negocjacji w sprawie ceny. 4. Oferta powinna zawierać wszystkie koszty robót oraz opracowań i zobowiązań wynikających z niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, projektu wykonawczego oraz pozostałych dokumentów składających się na dokumentację przetargową i dokumentację projektową. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z: załączoną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, dokumentacją projektową, umową, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, opisem zakresu i sposobu prowadzenia robót. 5. Wykonawca określając wynagrodzenie ryczałtowe zobowiązany jest do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę zamówienia. 6. Ryzyko ustalenia wynagrodzenia w formie ryczałtu spoczywa na Wykonawcy, stąd musi on należycie ocenić wartość przedmiotu zamówienia, gdyż nie może domagać się podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego, chociażby w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru i kosztu prac. Cena ryczałtowa wskazana przez Wykonawcę w okresie ważności umowy nie może ulec zmianie. Zaleca się Wykonawcom bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne przy przygotowaniu oferty. Cenę ryczałtową za wykonanie całości zakresu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia Wykonawca winien ustalić na podstawie sporządzonego przez siebie przedmiaru robót w oparciu o udostępniony opis zakresu i sposobu prowadzenia robót i inne ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Udostępniany w ramach niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiar należy traktować jako udostępniany informacyjnie. Sporządzenie przedmiaru przez Wykonawcę jest zgodne z § 4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), ponieważ Zamawiający udostępnia w ramach specyfikacji istotnych warunków zamówienia opis zakresu i sposobu prowadzenia robót i przewiduje zawarcie umowy z ryczałtowym wynagrodzeniem Wykonawcy. 7. Wykonawca przedłoży harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania, w dniu podpisania umowy. 8. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu na czas robót zatwierdzonego przez właściwy organ. Wykonawca przed rozpoczęciem robót przekaże Zamawiającemu 1 egz. zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas robót i zobowiązuje się do jego wprowadzenia. 9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu 3 egz. dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. 10. Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie umowy. 11.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 12. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty właściwa w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 13. Wykonawca gwarantuje jakość wykonywanych robót, użytych materiałów, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych dotyczących użytych materiałów na każde życzenie Zamawiającego. 15. Wykonawca pokryje wszelkie szkody powstałe z powodu złej jakości użytych materiałów (niezgodność z normami i obowiązującymi przepisami). Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: a) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. b) Wykonawca określi i przekaże Zamawiającemu telefony kontaktowe, numery faksów i adresy poczty elektronicznej oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonywania zobowiązań wynikających z umowy. c) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.30 - Roboty budowlane zakresie dróg krajowych 45.23.32.61 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Brubet Ryszard Winnicki, Łąkowa 2, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1717735,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 712874,17

  • Oferta z najniższą ceną: 712874,17 / Oferta z najwyższą ceną: 1385344,81

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.